quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Mooiste steden:
Zwolle,![]()
![]()
Den Haag,![]()
![]()
![]()
Bergen op zoom,![]()
Rotterdam.![]()
![]()
Maastricht![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:20 schreef Djeez het volgende:
Ohja, Zwolle is echt geen mooie stad. Groningen is zoveel mooier, evenals Den Bosch
Eh.. wtf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam..
ROTTERDAM
R O T T E R D A M ?
Konnen sie das buchstabieren bitte?
RRRR OOOO TTTTEEEERRR DDD AAA MMMM?
HNBAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef DutchSpike het volgende:
Klacht erbij zetten or get teh fuuuuck out! >:|Tilburg hoort nog bij de mooie
yeah, hamelen was een afleidingsmanoeuvrequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:27 schreef drvc het volgende:
Gouda en Rotterdam zijn de stad van de ratten!
je ben je wel is outlet shopping gegaan ik was met duits feestdag daar ik zag geen ene nederlander op parkeerplaats alleen maar duitsers wallah echt niet normaal man geen een geel kenteken was de enigste daar met geel kentkenequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:29 schreef das_phantom het volgende:
Venlo is trouwens een prachtstad, altijd lekker naar de hei soldaatje spelen en elke zaterdag samen met Duitsers shoppen
ja idd en Liëge ook zo'n industriele rotstad, spijkernisse is ook niet echt mooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Helmond en Almere zijn toch wel de sneuste steden van ons land
Spijkenisse een stad noemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja idd en Liëge ook zo'n industriele rotstad, spijkernisse is ook niet echt mooi.
in sommige winkels praten ze alleen Duits in Venloquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je ben je wel is outlet shopping gegaan ik was met duits feestdag daar ik zag geen ene nederlander op parkeerplaats alleen maar duitsers wallah echt niet normaal man geen een geel kenteken was de enigste daar met geel kentkene
Deze bazin snapt hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:36 schreef Mishu het volgende:
Mooi/gezellig: Amsterdam en Alkmaar
Leluk: Rotterdam en Den Haag. En heel Limburg.
Een aantal mooie gebouwen maar verder op straatniveau kankerlelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
Rotterdam is een toffe stad, mooie moderne gebouwen, ruime wegen. Prachtig
Rotterdam is meer een megagehucht.quote:
Toch leefbaarder dan Rotterdam...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:48 schreef _Michiel_ het volgende:
Lelystad is geen stad. Zie http://nl.wikipedia.org/w(...)sen_met_stadsrechten
Nimma is kingdomquote:
Wel jammer dat zelfs de metro niet meer op tijd komt...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
Rotterdam is een toffe stad, mooie moderne gebouwen, ruime wegen. Prachtig
Amen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam is meer een megagehucht.
Men neme een corrupt ziekenhuis, voeg daarbij een ineffectief OV-systeem, oneerlijke politici, weglopende wonderkinderen, laagopgeleide plebejers en drie falende voetbalclubs.
Even klutsen en volià: je hebt een depressieve stad.
Nee man, overal liefde in Sonsbeekquote:
Maar Arnhem is gewoon wel echt lelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, overal liefde in Sonsbeek
kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar Arnhem is gewoon wel echt lelijk
Rotterdam is in 1940 gebombardeerd door Duitsersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:42 schreef das_phantom het volgende:
Rotterdam heeft wel stoere hoge gebouwen maar geen klassieke uitstraling als Amsterdam. Vraag me af hoe dat komt
Fixed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Mooiste steden:
Zwolle,![]()
![]()
Den Haag,![]()
![]()
![]()
Bergen op zoom,![]()
Rotterdam.![]()
![]()
Depresieftste :
Zoetermeer,![]()
Lelystad
Heerlen![]()
Emmeloord![]()
![]()
Delft
Wat vinden jullie de leukste/ deprimenenste steden?
Sparta hatenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Men neme een corrupt ziekenhuis, voeg daarbij een ineffectief OV-systeem, oneerlijke politici, weglopende wonderkinderen, laagopgeleide plebejers en drie falende voetbalclubs.
Neger wat? OV in Rotterdamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel jammer dat zelfs de metro niet meer op tijd komt...
Met stip op 1,quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Wat vinden jullie de leukste/ deprimenenste steden?
Even een mooi ezelsbruggetje:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta hatenWat ben je dan voor mislukt persoon
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:36 schreef Mishu het volgende:
Mooi/gezellig: Amsterdam en Alkmaar
Leluk: Rotterdam en Den Haag. En heel Limburg.
Oke leuk hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even een mooi ezelsbruggetje:
Op West moet men de eindjes aan elkaar knopen, op Zuid slaapt men en op Oost moet men bedelen...
Klopt, maar ook:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Neger wat? OV in Rotterdam![]()
OV Chipkaart in Rotterdam
Ik ben hartstikke tevreden over het netwerk eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook:
• Verlate trams, bussen, metro's
• Elk half jaar een nieuw OV-netwerk
• Grof mismanagement
• Geen communicatie
• Steeds meer manieren om de OV-reiziger helemaal leeg te kloppen
En dit met medeweten en medewerking van de Stadsregio...
binnenstad is ook ontzettend kut zo kleine binnenstad voor zo grote stadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
Maar op de binnenstad na is Utrecht ook een troosteloze stad hoor
Dit inderdaad. De binnenstad heb je binnen 2/3 uurtjes gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
binnenstad is ook ontzettend kut zo kleine binnenstad voor zo grote stad
Binnenstad vind ik ook niks hoor, zo claustrofobisch. Heb liever iets mooi ruims als Rotterdam of Bilbao ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
binnenstad is ook ontzettend kut zo kleine binnenstad voor zo grote stad
Dat centrum loopt voor geen meter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind Heerlen wel cool! Leuk centrum, met Huppertz friet vlakbij het station!
Toen RTV Rijnmond dagelijks berichtte over de wantoestanden bij RET en Stadsregio Rotterdam, zapte jij toen steeds weg naar een andere zender?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke tevreden over het netwerk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O niet te vergeten RTV Rijnmondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen RTV Rijnmond dagelijks berichtte over de wantoestanden bij RET en Stadsregio Rotterdam, zapte jij toen steeds weg naar een andere zender?
Ik kap de discussie, ik merk dat je naïef of achterlijk bent (of een combinatie van beiden)...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O niet te vergeten RTV Rijnmond
Alleen RTV Rijnmond maakt Rotterdam al eindbaas
Gent is wel vet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:08 schreef Gulmez het volgende:
Maar steden als Charlois en Luik Belgie hebben we niet gelukkig
[ afbeelding ]
Zegt iemand die uit Hoogkerk komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam..
ROTTERDAM
R O T T E R D A M ?
Konnen sie das buchstabieren bitte?
RRRR OOOO TTTTEEEERRR DDD AAA MMMM?
HNBAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef Djeez het volgende:
Je vergeet Venlo. Een stad waar bijna iedere inwoner PVV stemt, moet wel zwaar aan de Prozac zijn
verwachte reactie van jouwquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Waar moet leiden dan?
Ps roffa is lelijk
Ja want Veenendaal heeft wel sfeerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:09 schreef Muziekstad2000 het volgende:
+: Nijmegen, Den Bosch
-: Tiel! (Zelfs Tielenaren shoppen liever in Veenendaal, dan in hun eigen stad... want dat heeft echt 0,0 sfeer)
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik het een cool centrum vond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat centrum loopt voor geen meter.
Dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef Dyll het volgende:
Venlo is een stad die je moet leren waarderen. Sowieso is Limburg de mooiste, beste, liefste, coolste, stoerste, prachtigste, liefdevolste, geweldige, fantastische, super provincie van Nederland.
Dus dat zegt wat over Tiel!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja want Veenendaal heeft wel sfeerSaaie kutstad. Net als Ede overigens.
Idd PVV is liefdequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef Dyll het volgende:
Venlo is een stad die je moet leren waarderen. Sowieso is Limburg de mooiste, beste, liefste, coolste, stoerste, prachtigste, liefdevolste, geweldige, fantastische, super provincie van Nederland.
Limburg telkens met PVV associërenquote:
Alleen komt 80% van de stemmen uit Limburgquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Limburg telkens met PVV associëren![]()
Het is gewoon een landelijke partij hoor
Flikker op, niet iedereen in Limburg stemt PVV. In totaal heeft een kwart van de Limburgse bevolking PVV gestemd. Er wonen ongeveer 1.2 miljoen mensen in Limburg, dat betekent dat dus 800.000 duizend man geen PVV heeft gestemd tegenover 400.000 duizend PVV stemmers.quote:
Ja want daar wonen ook zoveel mensen he.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:23 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alleen komt 80% van de stemmen uit Limburg
Oh slechts een kwart dat valt wel meequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef Dyll het volgende:
[..]
Flikker op, niet iedereen in Limburg stemt PVV. In totaal heeft een kwart van de Limburgse bevolking PVV gestemd. Er wonen ongeveer 1.2 miljoen mensen in Limburg, dat betekent dat dus 800.000 duizend man geen PVV heeft gestemd tegenover 400.000 duizend PVV stemmers.
Nee, 25% http://www.nu.nl/nieuws/2266382/kwart-limburgers-stemt-pvv.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:23 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alleen komt 80% van de stemmen uit Limburg
25% van de Limburgers stemt op PVV, dat is wat andersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, 25% http://www.nu.nl/nieuws/2266382/kwart-limburgers-stemt-pvv.html
In 2002 en verder stemde circa 95% op het CDA?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Oh slechts een kwart dat valt wel mee
[ afbeelding ]
Tegen bijna 1/6 van de zetels, dat is niet ver van het landelijk gemiddelde afquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
25% van de Limburgers stemt op PVV, dat is wat anders
Nee CDA was het grootste in 95% van de gemeentes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In 2002 en verder stemde circa 95% op het CDA?
Ja dat blijkt:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tegen bijna 1/6 van de zetels, dat is niet ver van het landelijk gemiddelde af
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Oh slechts een kwart dat valt wel mee
[ afbeelding ]
Een flink deel van die 1.2 miljoen mensen zijn niet stemgerechtigdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef Dyll het volgende:
In totaal heeft een kwart van de Limburgse bevolking PVV gestemd. Er wonen ongeveer 1.2 miljoen mensen in Limburg, dat betekent dat dus 800.000 duizend man geen PVV heeft gestemd tegenover 400.000 duizend PVV stemmers.
Kleine correctie: 900000 tegen 300000. Toch weer een 100000 man die op het conto van de rest van Nederland komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef Dyll het volgende:
[..]
Flikker op, niet iedereen in Limburg stemt PVV. In totaal heeft een kwart van de Limburgse bevolking PVV gestemd. Er wonen ongeveer 1.2 miljoen mensen in Limburg, dat betekent dat dus 800.000 duizend man geen PVV heeft gestemd tegenover 400.000 duizend PVV stemmers.
Een flink deel van de andersdenkenden ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:31 schreef eight het volgende:
[..]
Een flink deel van die 1.2 miljoen mensen zijn niet stemgerechtigd
Auk Venlonaer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef Dyll het volgende:
Ik waalquote:
Dus er waren zelfs in de paars tijden maar weinig gemeenten waar de PvdA of de VVD de grootste waren? Je weet wel, paars, die coalitie waar de CDA niet in mee deed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:30 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nee CDA was het grootste in 95% van de gemeentes.
Ich auch. Mer neet oet Venlo.quote:
Klopt idd. Maar heb je een bron voor die 80% bewering?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
25% van de Limburgers stemt op PVV, dat is wat anders
¿ matties, eckie???quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:29 schreef Gulmez het volgende:
matties ik ga morgen vroeg 5 uur al wakker worden en dan naar Zweden familie, ik heb gelukkig internet europa 1 eckie per dag rustigg
Waren de paarstijden niet van voor 2002?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus er waren zelfs in de paars tijden maar weinig gemeenten waar de PvdA of de VVD de grootste waren? Je weet wel, paars, die coalitie waar de CDA niet in mee deed?
Nee, meer een gok op basis van dat kaartje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar heb je een bron voor die 80% bewering?
Det zeejn ik, dig gebroeks 'mer', ein Venlonaer neet geluif ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ich auch. Mer neet oet Venlo.
Nee, jij durft in je profiel niet eens te laten zien waar je woont. Dat zegt al genoeg. Waarschijnlijk woon je in een of ander achterlijk Fries dorp.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:36 schreef BradSpit het volgende:
VENLO WAT EEN GRAFSTAD WHUAUAUAUAUAUHHAHAHAHAHA
vogeltjesdans zit een stuk zuidelijker denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Det zeejn ik, dig gebroeks 'mer', ein Venlonaer neet geluif ik.
O gosh.
E'hoven na-apen?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef Totaalzinloos het volgende:
Zwolle een mooie stad? Echt niet. R'dam daarentegen
Sowiesoooooo. Alleen dan wel beter.quote:
doe leiden niet na danquote:
Leiden heeft dat gejat van Eindhoven hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:46 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
doe leiden niet na dan
Leiden noord gek en gestoord
Leiden de hardste
Leiden de gekste
Hier zit copyright op
WAHHAHWHAHWHAHAW IK WOON IN AMSTERDAM GAST WAT DACHT JE DAAR VAN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:37 schreef Dyll het volgende:
[..]
Nee, jij durft in je profiel niet eens te laten zien waar je woont. Dat zegt al genoeg. Waarschijnlijk woon je in een of ander achterlijk Fries dorp.
Je zult vast niet in een grachtenpand aan de Prinsengract wonen, maar een in of andere achterlijke vinexwijk waar alleen maar Marokkanen wonen. Veel plezier met scooters jatten vanavond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
WAHHAHWHAHWHAHAW IK WOON IN AMSTERDAM GAST WAT DACHT JE DAAR VAN?
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Je zult vast niet in een grachtenpand aan de Prinsengract wonen, maar een in of andere achterlijke vinexwijk waar alleen maar Marokkanen wonen. Veel plezier met scooters jatten vanavond.
.......quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijken
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Je zult vast niet in een grachtenpand aan de Prinsengract wonen, maar een in of andere achterlijke vinexwijk waar alleen maar Marokkanen wonen. Veel plezier met scooters jatten vanavond.
Studentenhuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijkennooit geweest zeker.. Nee ik woon niet aan de Prinsengracht, maar wel aan de Herengracht lullo
he Buurvrouw neuken??quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...
Mooi voor je!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...
Ik ook. Ruime kamer? Beetje goed licht of lekker donker? Soms zit zo'n kamer helemaal achter in zo'n pand.quote:
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ook. Ruime kamer? Beetje goed licht of lekker donker? Soms zit zo'n kamer helemaal achter in zo'n pand.
Wow dat is wel vetquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BradSpit het volgende:
[..]
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huis
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef JochemP het volgende:
Bourtange is baas
[ afbeelding ]
Overigens woon ik daar niet. Ik woon in Haarlem
Staat volgens mij in ieder aardrijkskundeboek. Of topografie, ik weet het even niet meerquote:
Dat je caps lock toets vast zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
WAHHAHWHAHWHAHAW IK WOON IN AMSTERDAM GAST WAT DACHT JE DAAR VAN?
het grappige is, hij zat helemaal niet vast, muahahahahhahahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat je caps lock toets vast zit.
Dat vraagt gewoon om een fotoquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BradSpit het volgende:
[..]
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huis
Nijmegen is inderdaad heel mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooiste stad van Nederland is Nijmegen.
Maastricht is ook mooi, maar die telt niet mee omdat dat in Limburg ligt.
Kinderachtig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Maastricht is ook mooi, maar die telt niet mee omdat dat in Limburg ligt.
Nou en.quote:
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef Dyll het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het in Limburg ligt?
Komen er nog pics van je trampoline?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..
Deze man snapt het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Mooiste stad: Maastricht, Den Bosch
Lelijkste: Almere, Heerlen, Rotterdam.
Percentage mensen dat antidepressiva voorgeschreven krijgt.quote:
ik post geen private pictures..quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:26 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Komen er nog pics van je trampoline?
Ja, dat snap ik nou onderhand wel ja. Maar waarom dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..
Of mensen op straat aanspreken. "Zeg meneer, bent u de laatste tijd ook zo verdrietig?"quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Percentage mensen dat antidepressiva voorgeschreven krijgt.
Ok hoax dus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ik post geen private pictures..![]()
ik heb ook een SM kelder, die mag je wel komen bekijken (ladies only)..
Verhuis dan naar Duitsland.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
allemaal een dikke bek over limburgdaar wonen met recht de geilste vrouwen van het land
![]()
zonder gekheid;
ik vind limburg tof.
zoals Heerlen is lekker heuvelig![]()
zou je bekant last krijgen van luchtdruk verschil in de dallen![]()
rest van nederland is 1 vlakke bende... over lelijk gesproken..
vind heel dat land stinken.. laat mij maar lekker in duitsland rond toeren![]()
als je op de nederlandse snelweg uit je raampje kijkt, vervolgens je ogen een uur dicht houdt, (ja als passagier, "haha") en je doet ze weer open is er geen ruk verandert![]()
in duitsland verandert je uitzicht elke 10 minuten
bekantquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
allemaal een dikke bek over limburgdaar wonen met recht de geilste vrouwen van het land
![]()
zonder gekheid;
ik vind limburg tof.
zoals Heerlen is lekker heuvelig![]()
zou je bekant last krijgen van luchtdruk verschil in de dallen![]()
rest van nederland is 1 vlakke bende... over lelijk gesproken..
vind heel dat land stinken.. laat mij maar lekker in duitsland rond toeren![]()
als je op de nederlandse snelweg uit je raampje kijkt, vervolgens je ogen een uur dicht houdt, (ja als passagier, "haha") en je doet ze weer open is er geen ruk verandert![]()
in duitsland verandert je uitzicht elke 10 minuten
die mensen daar lijken wel te leven op een ander planeet.. als je dat programma ziet van Das Je Goed Recht met Alberto Stegeman dan zie je alleen maar van die achterlijke Limburgersquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Dyll het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nou onderhand wel ja. Maar waarom dan?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
Wat? Kijk dat station man. Als je er uit komt staan er lelijke hoge gebouwen voor je neus. En de binnenstad is niks.quote:
http://www.skyscrapercity(...)4803229#post14803229quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja mooie gebouwen daar op die kade....
Er zijn zoveel lelijke stations. Daar moet je niet naar kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,127.37,,0,-2.11
Den Bosch.quote:
Ik kom niet in Limburgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Den Bosch.
Eindhoven.
Noem dan Maastricht op.
Zitten een aantal mooie plekken bij ja maar om het nou de mooiste stad van Nederland e noemen gaat wat ver.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.skyscrapercity(...)4803229#post14803229
Ook een mooie binnenstad.
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:30 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die mensen daar lijken wel te leven op een ander planeet.. als je dat programma ziet van Das Je Goed Recht met Alberto Stegeman dan zie je alleen maar van die achterlijke Limburgers
Limburg is voor de elite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, wij Nederlanders zien de Pfaffs ook als de gemiddelde Belgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.
Ow godquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:57 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Geeft niet, wij Nederlanders zien de Pfaffs ook als de gemiddelde Belg
Dealquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ow godZullen we dan afspreken dat we dat allebei niet meer zullen doen?
![]()
Den Bosch = om te wonenquote:
Rotterdamquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef o.us het volgende:
Mensen die op Rotterdam haten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x90
Als het aan mij ligt wordt Rotterdam onafhankelijk van Nederland, blijkbaar gaat niemand het toch missen als ik dit topic zo lees. Onafhankelijkheid als Hong Kong dat was (vergeet de Britste kolonisatie, het gaat om het idee) van China en Monaco dat is van Frankrijk.
We hebben de Europa's grootste en belangrijkste haven (belangrijk deel van de Nederlandse economie ook), een van 's werelds grootste havens, toerisme, goede opleidingsmogelijkheden met de universiteit en hogescholen dus een goed draaiende economie .![]()
Ik ben geen Nederlander. Ik ben een Rotterdammer. Blijft trouw an de groen-wit-groen want je bent samen altijd sterker door strijd .![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DORDRECHTquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:47 schreef amenth het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dordrecht![]()
![]()
![]()
![]()
Den Haag![]()
![]()
Groningen![]()
Amsterdam![]()
Leeuwarden![]()
Zwolle
Je denkt dat omdat onze vooroordelen van belgen wel kloppenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.
ik vind rotterdam mooi van de lelijkheid, mag ik er nog wel in dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef o.us het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x90
Als het aan mij ligt wordt Rotterdam onafhankelijk van Nederland, blijkbaar gaat niemand het toch missen als ik dit topic zo lees. Onafhankelijkheid als Hong Kong dat was (vergeet de Britste kolonisatie, het gaat om het idee) van China en Monaco dat is van Frankrijk.
We hebben de Europa's grootste en belangrijkste haven (belangrijk deel van de Nederlandse economie ook), een van 's werelds grootste havens, toerisme, goede opleidingsmogelijkheden met de universiteit en hogescholen dus een goed draaiende economie .![]()
Ik ben geen Nederlander. Ik ben een Rotterdammer. Blijft trouw an de groen-wit-groen want je bent samen altijd sterker door strijd .![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijkennooit geweest zeker..
0229 nu mag je me bille afvegequote:Op zondag 7 augustus 2011 03:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoorn, Adam, Alkmaar, Haarlem zijn allemaal wel prima.
ben ook nog nooit geweest in heeerlen alleen ikea veel duitsers wat moeten die hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 06:19 schreef Perico het volgende:
Ik woon alweer 19 jaar in Heerlen, met veel plezier. Depressief?? Tis een oase van groen, met de mooiste hellingbossen van Nederland. Zelfs de chauvinistische Maastrichtenaren komen naar Heerlen om te winkelen.
Dus herken me totaal niet in de openingsbash.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Mooiste steden:
Rotterdam.![]()
Depresieftste :
Almere
Jij vindt Amsterdam en Utrecht niet mooiquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gaat het niet per se om toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij vindt Amsterdam en Utrecht niet mooi
Okee...quote:
Jah ik word er niet bepaald blij van. Amsterdam is prima om te shoppen want veel winkels. Maar anders zou ik er echt niet heen hoeven. Een en al toeristen, duiven en sowieso te veel mensen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Okee...
Jij vindt Amsterdam en Utrecht depressief/deprimerend
Ja Amsterdam is ook een overschatte gare kutstadquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:07 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Jah ik word er niet bepaald blij van. Amsterdam is prima om te shoppen want veel winkels. Maar anders zou ik er echt niet heen hoeven. Een en al toeristen, duiven en sowieso te veel mensen.
Ik studeer in Utrecht maar vind het echt geen bijzondere stad
mensen zonder smaakquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja Amsterdam is ook een overschatte gare kutstadMaar Utrecht vind ik persoonlijk wel tof.
Die vinden Utrecht niet tof. En A'dam wel.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef o.us het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x90
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die vinden Utrecht niet tof. En A'dam wel.
Ze weten niet. Gelukkig is Rotterdam niet afhankelijk van toeristen en de schim van een imago dat sinds de jaren '70 al achterhaald is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
Laat al die haters maar lekker wegblijven. Die kunnen het gewoon niet aan
nee ik zou als toerist ook niet naar zo'n lilleke stad gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze weten niet. Gelukkig is Rotterdam niet afhankelijk van toeristen en de schim van een imago dat sinds de jaren '70 al achterhaald is.
een fascinatie voor rotterdam is net zoals iets als naar misvormde mensen kijken, je weet dat het niet mooi is maar toch blijf je kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:30 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee ik zou als toerist ook niet naar zo'n lilleke stad gaan
Dat komt goed uit, we hoeven je ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:30 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee ik zou als toerist ook niet naar zo'n lilleke stad gaan
gr,quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, we hoeven je ook niet
De helft van de bevolking is overdag in Den Haag of op een k*tonderwijsinstelling...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Neverending het volgende:
Ik vind de meest deprimerende stad die ik in NL heb gezien in ieder geval :
ZOETERMEER![]()
![]()
![]()
![]()
Kom er bijna elke dag voor mij werk, al 4 jaar lang, veel wezen lunchen en eten enzo daar, maar het heeft geen ziel, het heeft geen sfeer, er wonen enorm veel paupers en aso's, het OV is er gaar... het ruikt er niet fris, je kan niet behoorlijk parkeren (in het gedeelte waar ik moet zijn dan in ieder geval)... echt zo'n dodelijk saaie, volledig op een inspiratieloze manier aangelegde slaapstad...![]()
GEen ziel en sfeer is persoonlijk, Zoetermeer hjeeft relatief minder paupers dan steden als den haag, OV is prima en je kan er geweldig parkerenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Neverending het volgende:
Ik vind de meest deprimerende stad die ik in NL heb gezien in ieder geval :
ZOETERMEER![]()
![]()
![]()
![]()
Kom er bijna elke dag voor mij werk, al 4 jaar lang, veel wezen lunchen en eten enzo daar, maar het heeft geen ziel, het heeft geen sfeer, er wonen enorm veel paupers en aso's, het OV is er gaar... het ruikt er niet fris, je kan niet behoorlijk parkeren (in het gedeelte waar ik moet zijn dan in ieder geval)... echt zo'n dodelijk saaie, volledig op een inspiratieloze manier aangelegde slaapstad...![]()
Komt door die stomme Duitsers!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:35 schreef Rivalo het volgende:
Rotterdam is pas ziekelijk lelijk, vooral dat centrum, jezus man
Lijkt net op één grote buitenwijk.
Nou mooi man, dan mag ik het nog wel lelijk vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Komt door die stomme Duitsers!
Rotterdam voor 1940:
[ afbeelding ]
Trollquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rotterdam een mooie stad noemen
Het ís ook een lelijke stad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:47 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nou mooi man, dan mag ik het nog wel lelijk vinden.
Vooral dat stuk onder de weg door dat je dan gezien vanaf als je de brug in je rug hebt naar rechts gaat. Allemaal van die kleine aidsgebouwen wat winkels voor moeten stellen met van die pauperflatten erachter en als je dan een stukje doorloop heb je een McDonalds waar alleen maar kansjongeren werken die je 5 euro meer vragen dat wat je koopt.
Jij ja. Rotterdam is al 70 jaar niet meer mooi.quote:
quote:
Faalhaas.quote:Rond het jaar 1000 kreeg Groningen stadsrechten en verklaarde zich onafhankelijk van Drenthe en later zelfs als rijksstad.
Oeh, stadsrechten. Alsof dat tegenwoordig ook maar iets zegtquote:
Groningen heeft 190.000 inwoners.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oeh, stadsrechten. Alsof dat tegenwoordig ook maar iets zegt
Oudewater heeft zelfs stadsrechten, evenals Susteren (), Sint-Maartensdijk (
) en Sint Anna ter Muiden (
![]()
)
Dat is een geheel ander argument, doos. Geef maar gewoon toe dat je idiote argumentje van tafel is geveegd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Groningen heeft 190.000 inwoners.Meer dan alle door jou opgenoemde stadjes dus.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is een geheel ander argument, doos. Geef maar gewoon toe dat je idiote argumentje van tafel is geveegd.
Ik vind Groningen qua sfeer gewoon veel chiller dan andere grote steden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is een geheel ander argument, doos. Geef maar gewoon toe dat je idiote argumentje van tafel is geveegd.
Je argumentatie gaat er wel op vooruit moet ik zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Groningen is nou eenmaal een stad, of jij het nou leuk vindt of niet.
Jij gebruikt ook fantastische argumenten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je argumentatie gaat er wel op vooruit moet ik zeggen
Blij dat ik niet in 1 van de echte steden van de wereld woon danquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:59 schreef padlarf het volgende:
Groningen is gewoon een kutgehucht vergeleken bij de echte steden van de wereld
Kun je voor mij even een bron geven waarin wordt beweerd dat Groningen een dorp is?quote:
Voor hem is het spreekwoordelijk een dorp omdat Amsterdam groter isquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kun je voor mij even een bron geven waarin wordt beweerd dat Groningen een dorp is?
Vergeleken met steden als Londen en Moskou is Amsterdam juist een dorp.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor hem is het spreekwoordelijk een dorp omdat Amsterdam groter is
Hij noemt waarschijnlijk een Peugeot 206 ook een fiets omdat een Hummer groter is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor hem is het spreekwoordelijk een dorp omdat Amsterdam groter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |