Ich auch. Mer neet oet Venlo.quote:
Klopt idd. Maar heb je een bron voor die 80% bewering?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
25% van de Limburgers stemt op PVV, dat is wat anders
¿ matties, eckie???quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:29 schreef Gulmez het volgende:
matties ik ga morgen vroeg 5 uur al wakker worden en dan naar Zweden familie, ik heb gelukkig internet europa 1 eckie per dag rustigg
Waren de paarstijden niet van voor 2002?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus er waren zelfs in de paars tijden maar weinig gemeenten waar de PvdA of de VVD de grootste waren? Je weet wel, paars, die coalitie waar de CDA niet in mee deed?
Nee, meer een gok op basis van dat kaartje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar heb je een bron voor die 80% bewering?
Det zeejn ik, dig gebroeks 'mer', ein Venlonaer neet geluif ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ich auch. Mer neet oet Venlo.
Nee, jij durft in je profiel niet eens te laten zien waar je woont. Dat zegt al genoeg. Waarschijnlijk woon je in een of ander achterlijk Fries dorp.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:36 schreef BradSpit het volgende:
VENLO WAT EEN GRAFSTAD WHUAUAUAUAUAUHHAHAHAHAHA
vogeltjesdans zit een stuk zuidelijker denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Det zeejn ik, dig gebroeks 'mer', ein Venlonaer neet geluif ik.
O gosh.
E'hoven na-apen?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef Totaalzinloos het volgende:
Zwolle een mooie stad? Echt niet. R'dam daarentegen
Sowiesoooooo. Alleen dan wel beter.quote:
doe leiden niet na danquote:
Leiden heeft dat gejat van Eindhoven hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:46 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
doe leiden niet na dan
Leiden noord gek en gestoord
Leiden de hardste
Leiden de gekste
Hier zit copyright op
WAHHAHWHAHWHAHAW IK WOON IN AMSTERDAM GAST WAT DACHT JE DAAR VAN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:37 schreef Dyll het volgende:
[..]
Nee, jij durft in je profiel niet eens te laten zien waar je woont. Dat zegt al genoeg. Waarschijnlijk woon je in een of ander achterlijk Fries dorp.
Je zult vast niet in een grachtenpand aan de Prinsengract wonen, maar een in of andere achterlijke vinexwijk waar alleen maar Marokkanen wonen. Veel plezier met scooters jatten vanavond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
WAHHAHWHAHWHAHAW IK WOON IN AMSTERDAM GAST WAT DACHT JE DAAR VAN?
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Je zult vast niet in een grachtenpand aan de Prinsengract wonen, maar een in of andere achterlijke vinexwijk waar alleen maar Marokkanen wonen. Veel plezier met scooters jatten vanavond.
.......quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijken
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Je zult vast niet in een grachtenpand aan de Prinsengract wonen, maar een in of andere achterlijke vinexwijk waar alleen maar Marokkanen wonen. Veel plezier met scooters jatten vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |