Binnenstad vind ik ook niks hoor, zo claustrofobisch. Heb liever iets mooi ruims als Rotterdam of Bilbao ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
binnenstad is ook ontzettend kut zo kleine binnenstad voor zo grote stad
Dat centrum loopt voor geen meter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind Heerlen wel cool! Leuk centrum, met Huppertz friet vlakbij het station!
Toen RTV Rijnmond dagelijks berichtte over de wantoestanden bij RET en Stadsregio Rotterdam, zapte jij toen steeds weg naar een andere zender?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke tevreden over het netwerk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O niet te vergeten RTV Rijnmondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen RTV Rijnmond dagelijks berichtte over de wantoestanden bij RET en Stadsregio Rotterdam, zapte jij toen steeds weg naar een andere zender?
Ik kap de discussie, ik merk dat je naïef of achterlijk bent (of een combinatie van beiden)...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O niet te vergeten RTV Rijnmond
Alleen RTV Rijnmond maakt Rotterdam al eindbaas
Gent is wel vet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:08 schreef Gulmez het volgende:
Maar steden als Charlois en Luik Belgie hebben we niet gelukkig
[ afbeelding ]
Zegt iemand die uit Hoogkerk komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam..
ROTTERDAM
R O T T E R D A M ?
Konnen sie das buchstabieren bitte?
RRRR OOOO TTTTEEEERRR DDD AAA MMMM?
HNBAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam is meer een megagehucht.
Men neme een corrupt ziekenhuis, voeg daarbij een ineffectief OV-systeem, oneerlijke politici, weglopende wonderkinderen, laagopgeleide plebejers en drie falende voetbalclubs.
Even klutsen en volià: je hebt een depressieve stad.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef Djeez het volgende:
Je vergeet Venlo. Een stad waar bijna iedere inwoner PVV stemt, moet wel zwaar aan de Prozac zijn
verwachte reactie van jouwquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Waar moet leiden dan?
Ps roffa is lelijk
Ja want Veenendaal heeft wel sfeerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:09 schreef Muziekstad2000 het volgende:
+: Nijmegen, Den Bosch
-: Tiel! (Zelfs Tielenaren shoppen liever in Veenendaal, dan in hun eigen stad... want dat heeft echt 0,0 sfeer)
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik het een cool centrum vond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat centrum loopt voor geen meter.
Dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef Dyll het volgende:
Venlo is een stad die je moet leren waarderen. Sowieso is Limburg de mooiste, beste, liefste, coolste, stoerste, prachtigste, liefdevolste, geweldige, fantastische, super provincie van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |