quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Mooiste steden:
Zwolle,![]()
![]()
Den Haag,![]()
![]()
![]()
Bergen op zoom,![]()
Rotterdam.![]()
![]()
Maastricht![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:20 schreef Djeez het volgende:
Ohja, Zwolle is echt geen mooie stad. Groningen is zoveel mooier, evenals Den Bosch
Eh.. wtf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam..
ROTTERDAM
R O T T E R D A M ?
Konnen sie das buchstabieren bitte?
RRRR OOOO TTTTEEEERRR DDD AAA MMMM?
HNBAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef DutchSpike het volgende:
Klacht erbij zetten or get teh fuuuuck out! >:|Tilburg hoort nog bij de mooie
yeah, hamelen was een afleidingsmanoeuvrequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:27 schreef drvc het volgende:
Gouda en Rotterdam zijn de stad van de ratten!
je ben je wel is outlet shopping gegaan ik was met duits feestdag daar ik zag geen ene nederlander op parkeerplaats alleen maar duitsers wallah echt niet normaal man geen een geel kenteken was de enigste daar met geel kentkenequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:29 schreef das_phantom het volgende:
Venlo is trouwens een prachtstad, altijd lekker naar de hei soldaatje spelen en elke zaterdag samen met Duitsers shoppen
ja idd en Liëge ook zo'n industriele rotstad, spijkernisse is ook niet echt mooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Helmond en Almere zijn toch wel de sneuste steden van ons land
Spijkenisse een stad noemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja idd en Liëge ook zo'n industriele rotstad, spijkernisse is ook niet echt mooi.
in sommige winkels praten ze alleen Duits in Venloquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je ben je wel is outlet shopping gegaan ik was met duits feestdag daar ik zag geen ene nederlander op parkeerplaats alleen maar duitsers wallah echt niet normaal man geen een geel kenteken was de enigste daar met geel kentkene
Deze bazin snapt hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:36 schreef Mishu het volgende:
Mooi/gezellig: Amsterdam en Alkmaar
Leluk: Rotterdam en Den Haag. En heel Limburg.
Een aantal mooie gebouwen maar verder op straatniveau kankerlelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
Rotterdam is een toffe stad, mooie moderne gebouwen, ruime wegen. Prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |