Ik kom niet in Limburgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Den Bosch.
Eindhoven.
Noem dan Maastricht op.
Zitten een aantal mooie plekken bij ja maar om het nou de mooiste stad van Nederland e noemen gaat wat ver.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.skyscrapercity(...)4803229#post14803229
Ook een mooie binnenstad.
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:30 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die mensen daar lijken wel te leven op een ander planeet.. als je dat programma ziet van Das Je Goed Recht met Alberto Stegeman dan zie je alleen maar van die achterlijke Limburgers
Limburg is voor de elite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, wij Nederlanders zien de Pfaffs ook als de gemiddelde Belgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.
Ow godquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:57 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Geeft niet, wij Nederlanders zien de Pfaffs ook als de gemiddelde Belg
Dealquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ow godZullen we dan afspreken dat we dat allebei niet meer zullen doen?
![]()
Den Bosch = om te wonenquote:
Rotterdamquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef o.us het volgende:
Mensen die op Rotterdam haten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x90
Als het aan mij ligt wordt Rotterdam onafhankelijk van Nederland, blijkbaar gaat niemand het toch missen als ik dit topic zo lees. Onafhankelijkheid als Hong Kong dat was (vergeet de Britste kolonisatie, het gaat om het idee) van China en Monaco dat is van Frankrijk.
We hebben de Europa's grootste en belangrijkste haven (belangrijk deel van de Nederlandse economie ook), een van 's werelds grootste havens, toerisme, goede opleidingsmogelijkheden met de universiteit en hogescholen dus een goed draaiende economie .![]()
Ik ben geen Nederlander. Ik ben een Rotterdammer. Blijft trouw an de groen-wit-groen want je bent samen altijd sterker door strijd .![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DORDRECHTquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:47 schreef amenth het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dordrecht![]()
![]()
![]()
![]()
Den Haag![]()
![]()
Groningen![]()
Amsterdam![]()
Leeuwarden![]()
Zwolle
Je denkt dat omdat onze vooroordelen van belgen wel kloppenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.
ik vind rotterdam mooi van de lelijkheid, mag ik er nog wel in dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef o.us het volgende:
Mensen die op Rotterdam haten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x90
Als het aan mij ligt wordt Rotterdam onafhankelijk van Nederland, blijkbaar gaat niemand het toch missen als ik dit topic zo lees. Onafhankelijkheid als Hong Kong dat was (vergeet de Britste kolonisatie, het gaat om het idee) van China en Monaco dat is van Frankrijk.
We hebben de Europa's grootste en belangrijkste haven (belangrijk deel van de Nederlandse economie ook), een van 's werelds grootste havens, toerisme, goede opleidingsmogelijkheden met de universiteit en hogescholen dus een goed draaiende economie .![]()
Ik ben geen Nederlander. Ik ben een Rotterdammer. Blijft trouw an de groen-wit-groen want je bent samen altijd sterker door strijd .![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijkennooit geweest zeker..
0229 nu mag je me bille afvegequote:Op zondag 7 augustus 2011 03:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoorn, Adam, Alkmaar, Haarlem zijn allemaal wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |