Studentenhuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijkennooit geweest zeker.. Nee ik woon niet aan de Prinsengracht, maar wel aan de Herengracht lullo
he Buurvrouw neuken??quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...
Mooi voor je!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...
Ik ook. Ruime kamer? Beetje goed licht of lekker donker? Soms zit zo'n kamer helemaal achter in zo'n pand.quote:
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ook. Ruime kamer? Beetje goed licht of lekker donker? Soms zit zo'n kamer helemaal achter in zo'n pand.
Wow dat is wel vetquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BradSpit het volgende:
[..]
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huis
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef JochemP het volgende:
Bourtange is baas
[ afbeelding ]
Overigens woon ik daar niet. Ik woon in Haarlem
Staat volgens mij in ieder aardrijkskundeboek. Of topografie, ik weet het even niet meerquote:
Dat je caps lock toets vast zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
WAHHAHWHAHWHAHAW IK WOON IN AMSTERDAM GAST WAT DACHT JE DAAR VAN?
het grappige is, hij zat helemaal niet vast, muahahahahhahahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat je caps lock toets vast zit.
Dat vraagt gewoon om een fotoquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BradSpit het volgende:
[..]
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huis
Nijmegen is inderdaad heel mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooiste stad van Nederland is Nijmegen.
Maastricht is ook mooi, maar die telt niet mee omdat dat in Limburg ligt.
Kinderachtig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Maastricht is ook mooi, maar die telt niet mee omdat dat in Limburg ligt.
Nou en.quote:
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef Dyll het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het in Limburg ligt?
Komen er nog pics van je trampoline?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..
Deze man snapt het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Mooiste stad: Maastricht, Den Bosch
Lelijkste: Almere, Heerlen, Rotterdam.
Percentage mensen dat antidepressiva voorgeschreven krijgt.quote:
ik post geen private pictures..quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:26 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Komen er nog pics van je trampoline?
Ja, dat snap ik nou onderhand wel ja. Maar waarom dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..
Of mensen op straat aanspreken. "Zeg meneer, bent u de laatste tijd ook zo verdrietig?"quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Percentage mensen dat antidepressiva voorgeschreven krijgt.
Ok hoax dus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ik post geen private pictures..![]()
ik heb ook een SM kelder, die mag je wel komen bekijken (ladies only)..
Verhuis dan naar Duitsland.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
allemaal een dikke bek over limburgdaar wonen met recht de geilste vrouwen van het land
![]()
zonder gekheid;
ik vind limburg tof.
zoals Heerlen is lekker heuvelig![]()
zou je bekant last krijgen van luchtdruk verschil in de dallen![]()
rest van nederland is 1 vlakke bende... over lelijk gesproken..
vind heel dat land stinken.. laat mij maar lekker in duitsland rond toeren![]()
als je op de nederlandse snelweg uit je raampje kijkt, vervolgens je ogen een uur dicht houdt, (ja als passagier, "haha") en je doet ze weer open is er geen ruk verandert![]()
in duitsland verandert je uitzicht elke 10 minuten
bekantquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
allemaal een dikke bek over limburgdaar wonen met recht de geilste vrouwen van het land
![]()
zonder gekheid;
ik vind limburg tof.
zoals Heerlen is lekker heuvelig![]()
zou je bekant last krijgen van luchtdruk verschil in de dallen![]()
rest van nederland is 1 vlakke bende... over lelijk gesproken..
vind heel dat land stinken.. laat mij maar lekker in duitsland rond toeren![]()
als je op de nederlandse snelweg uit je raampje kijkt, vervolgens je ogen een uur dicht houdt, (ja als passagier, "haha") en je doet ze weer open is er geen ruk verandert![]()
in duitsland verandert je uitzicht elke 10 minuten
die mensen daar lijken wel te leven op een ander planeet.. als je dat programma ziet van Das Je Goed Recht met Alberto Stegeman dan zie je alleen maar van die achterlijke Limburgersquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Dyll het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nou onderhand wel ja. Maar waarom dan?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
Wat? Kijk dat station man. Als je er uit komt staan er lelijke hoge gebouwen voor je neus. En de binnenstad is niks.quote:
http://www.skyscrapercity(...)4803229#post14803229quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja mooie gebouwen daar op die kade....
Er zijn zoveel lelijke stations. Daar moet je niet naar kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,127.37,,0,-2.11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |