Studentenhuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je geeneens Vinex wijkennooit geweest zeker.. Nee ik woon niet aan de Prinsengracht, maar wel aan de Herengracht lullo
he Buurvrouw neuken??quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...
Mooi voor je!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik woon wel in een grachtenpand aan de Prinsengracht...
Ik ook. Ruime kamer? Beetje goed licht of lekker donker? Soms zit zo'n kamer helemaal achter in zo'n pand.quote:
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ook. Ruime kamer? Beetje goed licht of lekker donker? Soms zit zo'n kamer helemaal achter in zo'n pand.
Wow dat is wel vetquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BradSpit het volgende:
[..]
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huis
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef JochemP het volgende:
Bourtange is baas
[ afbeelding ]
Overigens woon ik daar niet. Ik woon in Haarlem
Staat volgens mij in ieder aardrijkskundeboek. Of topografie, ik weet het even niet meerquote:
Dat je caps lock toets vast zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
WAHHAHWHAHWHAHAW IK WOON IN AMSTERDAM GAST WAT DACHT JE DAAR VAN?
het grappige is, hij zat helemaal niet vast, muahahahahhahahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat je caps lock toets vast zit.
Dat vraagt gewoon om een fotoquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BradSpit het volgende:
[..]
zeer ruim en hoog plafond, wij hebben zelfs een trampoline in huis
Nijmegen is inderdaad heel mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooiste stad van Nederland is Nijmegen.
Maastricht is ook mooi, maar die telt niet mee omdat dat in Limburg ligt.
Kinderachtig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooiste stad van Nederland is Nijmegen.
Maastricht is ook mooi, maar die telt niet mee omdat dat in Limburg ligt.
Nou en.quote:
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef Dyll het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het in Limburg ligt?
Komen er nog pics van je trampoline?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..
Deze man snapt het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Mooiste stad: Maastricht, Den Bosch
Lelijkste: Almere, Heerlen, Rotterdam.
Percentage mensen dat antidepressiva voorgeschreven krijgt.quote:
ik post geen private pictures..quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:26 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Komen er nog pics van je trampoline?
Ja, dat snap ik nou onderhand wel ja. Maar waarom dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Limburg is een soort van spek-en-bonen provincie..
Of mensen op straat aanspreken. "Zeg meneer, bent u de laatste tijd ook zo verdrietig?"quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Percentage mensen dat antidepressiva voorgeschreven krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |