Ok hoax dus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ik post geen private pictures..![]()
ik heb ook een SM kelder, die mag je wel komen bekijken (ladies only)..
Verhuis dan naar Duitsland.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
allemaal een dikke bek over limburgdaar wonen met recht de geilste vrouwen van het land
![]()
zonder gekheid;
ik vind limburg tof.
zoals Heerlen is lekker heuvelig![]()
zou je bekant last krijgen van luchtdruk verschil in de dallen![]()
rest van nederland is 1 vlakke bende... over lelijk gesproken..
vind heel dat land stinken.. laat mij maar lekker in duitsland rond toeren![]()
als je op de nederlandse snelweg uit je raampje kijkt, vervolgens je ogen een uur dicht houdt, (ja als passagier, "haha") en je doet ze weer open is er geen ruk verandert![]()
in duitsland verandert je uitzicht elke 10 minuten
bekantquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
allemaal een dikke bek over limburgdaar wonen met recht de geilste vrouwen van het land
![]()
zonder gekheid;
ik vind limburg tof.
zoals Heerlen is lekker heuvelig![]()
zou je bekant last krijgen van luchtdruk verschil in de dallen![]()
rest van nederland is 1 vlakke bende... over lelijk gesproken..
vind heel dat land stinken.. laat mij maar lekker in duitsland rond toeren![]()
als je op de nederlandse snelweg uit je raampje kijkt, vervolgens je ogen een uur dicht houdt, (ja als passagier, "haha") en je doet ze weer open is er geen ruk verandert![]()
in duitsland verandert je uitzicht elke 10 minuten
die mensen daar lijken wel te leven op een ander planeet.. als je dat programma ziet van Das Je Goed Recht met Alberto Stegeman dan zie je alleen maar van die achterlijke Limburgersquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Dyll het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nou onderhand wel ja. Maar waarom dan?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooiste stad van Nederland is Nijmegen.
quote:
Wat? Kijk dat station man. Als je er uit komt staan er lelijke hoge gebouwen voor je neus. En de binnenstad is niks.quote:
http://www.skyscrapercity(...)4803229#post14803229quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja mooie gebouwen daar op die kade....
Er zijn zoveel lelijke stations. Daar moet je niet naar kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,127.37,,0,-2.11
Den Bosch.quote:
Ik kom niet in Limburgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Den Bosch.
Eindhoven.
Noem dan Maastricht op.
Zitten een aantal mooie plekken bij ja maar om het nou de mooiste stad van Nederland e noemen gaat wat ver.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.skyscrapercity(...)4803229#post14803229
Ook een mooie binnenstad.
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:30 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die mensen daar lijken wel te leven op een ander planeet.. als je dat programma ziet van Das Je Goed Recht met Alberto Stegeman dan zie je alleen maar van die achterlijke Limburgers
Limburg is voor de elite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, wij Nederlanders zien de Pfaffs ook als de gemiddelde Belgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En wij Belgen, denken dat de Limburgers en de Brabanders representatief zijn voor heel Holland.
Ow godquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:57 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Geeft niet, wij Nederlanders zien de Pfaffs ook als de gemiddelde Belg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |