Ja Amsterdam is ook een overschatte gare kutstadquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:07 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Jah ik word er niet bepaald blij van. Amsterdam is prima om te shoppen want veel winkels. Maar anders zou ik er echt niet heen hoeven. Een en al toeristen, duiven en sowieso te veel mensen.
Ik studeer in Utrecht maar vind het echt geen bijzondere stad
mensen zonder smaakquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja Amsterdam is ook een overschatte gare kutstadMaar Utrecht vind ik persoonlijk wel tof.
Die vinden Utrecht niet tof. En A'dam wel.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef o.us het volgende:
Mensen die op Rotterdam haten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x90
Als het aan mij ligt wordt Rotterdam onafhankelijk van Nederland, blijkbaar gaat niemand het toch missen als ik dit topic zo lees. Onafhankelijkheid als Hong Kong dat was (vergeet de Britste kolonisatie, het gaat om het idee) van China en Monaco dat is van Frankrijk.
We hebben de Europa's grootste en belangrijkste haven (belangrijk deel van de Nederlandse economie ook), een van 's werelds grootste havens, toerisme, goede opleidingsmogelijkheden met de universiteit en hogescholen dus een goed draaiende economie .![]()
Ik ben geen Nederlander. Ik ben een Rotterdammer. Blijft trouw an de groen-wit-groen want je bent samen altijd sterker door strijd .![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die vinden Utrecht niet tof. En A'dam wel.
Ze weten niet. Gelukkig is Rotterdam niet afhankelijk van toeristen en de schim van een imago dat sinds de jaren '70 al achterhaald is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
Laat al die haters maar lekker wegblijven. Die kunnen het gewoon niet aan
nee ik zou als toerist ook niet naar zo'n lilleke stad gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze weten niet. Gelukkig is Rotterdam niet afhankelijk van toeristen en de schim van een imago dat sinds de jaren '70 al achterhaald is.
een fascinatie voor rotterdam is net zoals iets als naar misvormde mensen kijken, je weet dat het niet mooi is maar toch blijf je kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:30 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee ik zou als toerist ook niet naar zo'n lilleke stad gaan
Dat komt goed uit, we hoeven je ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:30 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee ik zou als toerist ook niet naar zo'n lilleke stad gaan
gr,quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, we hoeven je ook niet
De helft van de bevolking is overdag in Den Haag of op een k*tonderwijsinstelling...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Neverending het volgende:
Ik vind de meest deprimerende stad die ik in NL heb gezien in ieder geval :
ZOETERMEER![]()
![]()
![]()
![]()
Kom er bijna elke dag voor mij werk, al 4 jaar lang, veel wezen lunchen en eten enzo daar, maar het heeft geen ziel, het heeft geen sfeer, er wonen enorm veel paupers en aso's, het OV is er gaar... het ruikt er niet fris, je kan niet behoorlijk parkeren (in het gedeelte waar ik moet zijn dan in ieder geval)... echt zo'n dodelijk saaie, volledig op een inspiratieloze manier aangelegde slaapstad...![]()
GEen ziel en sfeer is persoonlijk, Zoetermeer hjeeft relatief minder paupers dan steden als den haag, OV is prima en je kan er geweldig parkerenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Neverending het volgende:
Ik vind de meest deprimerende stad die ik in NL heb gezien in ieder geval :
ZOETERMEER![]()
![]()
![]()
![]()
Kom er bijna elke dag voor mij werk, al 4 jaar lang, veel wezen lunchen en eten enzo daar, maar het heeft geen ziel, het heeft geen sfeer, er wonen enorm veel paupers en aso's, het OV is er gaar... het ruikt er niet fris, je kan niet behoorlijk parkeren (in het gedeelte waar ik moet zijn dan in ieder geval)... echt zo'n dodelijk saaie, volledig op een inspiratieloze manier aangelegde slaapstad...![]()
Komt door die stomme Duitsers!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:35 schreef Rivalo het volgende:
Rotterdam is pas ziekelijk lelijk, vooral dat centrum, jezus man
Lijkt net op één grote buitenwijk.
Nou mooi man, dan mag ik het nog wel lelijk vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Komt door die stomme Duitsers!
Rotterdam voor 1940:
[ afbeelding ]
Trollquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rotterdam een mooie stad noemen
Het ís ook een lelijke stad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:47 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nou mooi man, dan mag ik het nog wel lelijk vinden.
Vooral dat stuk onder de weg door dat je dan gezien vanaf als je de brug in je rug hebt naar rechts gaat. Allemaal van die kleine aidsgebouwen wat winkels voor moeten stellen met van die pauperflatten erachter en als je dan een stukje doorloop heb je een McDonalds waar alleen maar kansjongeren werken die je 5 euro meer vragen dat wat je koopt.
Jij ja. Rotterdam is al 70 jaar niet meer mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |