quote:
Faalhaas.quote:Rond het jaar 1000 kreeg Groningen stadsrechten en verklaarde zich onafhankelijk van Drenthe en later zelfs als rijksstad.
Oeh, stadsrechten. Alsof dat tegenwoordig ook maar iets zegtquote:
Groningen heeft 190.000 inwoners.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oeh, stadsrechten. Alsof dat tegenwoordig ook maar iets zegt
Oudewater heeft zelfs stadsrechten, evenals Susteren (), Sint-Maartensdijk (
) en Sint Anna ter Muiden (
![]()
)
Dat is een geheel ander argument, doos. Geef maar gewoon toe dat je idiote argumentje van tafel is geveegd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Groningen heeft 190.000 inwoners.Meer dan alle door jou opgenoemde stadjes dus.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is een geheel ander argument, doos. Geef maar gewoon toe dat je idiote argumentje van tafel is geveegd.
Ik vind Groningen qua sfeer gewoon veel chiller dan andere grote steden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is een geheel ander argument, doos. Geef maar gewoon toe dat je idiote argumentje van tafel is geveegd.
Je argumentatie gaat er wel op vooruit moet ik zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Groningen is nou eenmaal een stad, of jij het nou leuk vindt of niet.
Jij gebruikt ook fantastische argumenten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je argumentatie gaat er wel op vooruit moet ik zeggen
Blij dat ik niet in 1 van de echte steden van de wereld woon danquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:59 schreef padlarf het volgende:
Groningen is gewoon een kutgehucht vergeleken bij de echte steden van de wereld
Kun je voor mij even een bron geven waarin wordt beweerd dat Groningen een dorp is?quote:
Voor hem is het spreekwoordelijk een dorp omdat Amsterdam groter isquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kun je voor mij even een bron geven waarin wordt beweerd dat Groningen een dorp is?
Vergeleken met steden als Londen en Moskou is Amsterdam juist een dorp.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor hem is het spreekwoordelijk een dorp omdat Amsterdam groter is
Hij noemt waarschijnlijk een Peugeot 206 ook een fiets omdat een Hummer groter is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor hem is het spreekwoordelijk een dorp omdat Amsterdam groter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |