quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Mooiste steden:
Zwolle,![]()
![]()
Den Haag,![]()
![]()
![]()
Bergen op zoom,![]()
Rotterdam.![]()
![]()
Maastricht![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:20 schreef Djeez het volgende:
Ohja, Zwolle is echt geen mooie stad. Groningen is zoveel mooier, evenals Den Bosch
Eh.. wtf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam..
ROTTERDAM
R O T T E R D A M ?
Konnen sie das buchstabieren bitte?
RRRR OOOO TTTTEEEERRR DDD AAA MMMM?
HNBAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef DutchSpike het volgende:
Klacht erbij zetten or get teh fuuuuck out! >:|Tilburg hoort nog bij de mooie
yeah, hamelen was een afleidingsmanoeuvrequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:27 schreef drvc het volgende:
Gouda en Rotterdam zijn de stad van de ratten!
je ben je wel is outlet shopping gegaan ik was met duits feestdag daar ik zag geen ene nederlander op parkeerplaats alleen maar duitsers wallah echt niet normaal man geen een geel kenteken was de enigste daar met geel kentkenequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:29 schreef das_phantom het volgende:
Venlo is trouwens een prachtstad, altijd lekker naar de hei soldaatje spelen en elke zaterdag samen met Duitsers shoppen
ja idd en Liëge ook zo'n industriele rotstad, spijkernisse is ook niet echt mooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Helmond en Almere zijn toch wel de sneuste steden van ons land
Spijkenisse een stad noemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja idd en Liëge ook zo'n industriele rotstad, spijkernisse is ook niet echt mooi.
in sommige winkels praten ze alleen Duits in Venloquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je ben je wel is outlet shopping gegaan ik was met duits feestdag daar ik zag geen ene nederlander op parkeerplaats alleen maar duitsers wallah echt niet normaal man geen een geel kenteken was de enigste daar met geel kentkene
Deze bazin snapt hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:36 schreef Mishu het volgende:
Mooi/gezellig: Amsterdam en Alkmaar
Leluk: Rotterdam en Den Haag. En heel Limburg.
Een aantal mooie gebouwen maar verder op straatniveau kankerlelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
Rotterdam is een toffe stad, mooie moderne gebouwen, ruime wegen. Prachtig
Rotterdam is meer een megagehucht.quote:
Toch leefbaarder dan Rotterdam...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:48 schreef _Michiel_ het volgende:
Lelystad is geen stad. Zie http://nl.wikipedia.org/w(...)sen_met_stadsrechten
Nimma is kingdomquote:
Wel jammer dat zelfs de metro niet meer op tijd komt...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
Rotterdam is een toffe stad, mooie moderne gebouwen, ruime wegen. Prachtig
Amen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam is meer een megagehucht.
Men neme een corrupt ziekenhuis, voeg daarbij een ineffectief OV-systeem, oneerlijke politici, weglopende wonderkinderen, laagopgeleide plebejers en drie falende voetbalclubs.
Even klutsen en volià: je hebt een depressieve stad.
Nee man, overal liefde in Sonsbeekquote:
Maar Arnhem is gewoon wel echt lelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, overal liefde in Sonsbeek
kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar Arnhem is gewoon wel echt lelijk
Rotterdam is in 1940 gebombardeerd door Duitsersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:42 schreef das_phantom het volgende:
Rotterdam heeft wel stoere hoge gebouwen maar geen klassieke uitstraling als Amsterdam. Vraag me af hoe dat komt
Fixed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Mooiste steden:
Zwolle,![]()
![]()
Den Haag,![]()
![]()
![]()
Bergen op zoom,![]()
Rotterdam.![]()
![]()
Depresieftste :
Zoetermeer,![]()
Lelystad
Heerlen![]()
Emmeloord![]()
![]()
Delft
Wat vinden jullie de leukste/ deprimenenste steden?
Sparta hatenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Men neme een corrupt ziekenhuis, voeg daarbij een ineffectief OV-systeem, oneerlijke politici, weglopende wonderkinderen, laagopgeleide plebejers en drie falende voetbalclubs.
Neger wat? OV in Rotterdamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel jammer dat zelfs de metro niet meer op tijd komt...
Met stip op 1,quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef Gulmez het volgende:
Wat vinden jullie de leukste/ deprimenenste steden?
Even een mooi ezelsbruggetje:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta hatenWat ben je dan voor mislukt persoon
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:36 schreef Mishu het volgende:
Mooi/gezellig: Amsterdam en Alkmaar
Leluk: Rotterdam en Den Haag. En heel Limburg.
Oke leuk hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even een mooi ezelsbruggetje:
Op West moet men de eindjes aan elkaar knopen, op Zuid slaapt men en op Oost moet men bedelen...
Klopt, maar ook:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Neger wat? OV in Rotterdam![]()
OV Chipkaart in Rotterdam
Ik ben hartstikke tevreden over het netwerk eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook:
• Verlate trams, bussen, metro's
• Elk half jaar een nieuw OV-netwerk
• Grof mismanagement
• Geen communicatie
• Steeds meer manieren om de OV-reiziger helemaal leeg te kloppen
En dit met medeweten en medewerking van de Stadsregio...
binnenstad is ook ontzettend kut zo kleine binnenstad voor zo grote stadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
Maar op de binnenstad na is Utrecht ook een troosteloze stad hoor
Dit inderdaad. De binnenstad heb je binnen 2/3 uurtjes gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
binnenstad is ook ontzettend kut zo kleine binnenstad voor zo grote stad
Binnenstad vind ik ook niks hoor, zo claustrofobisch. Heb liever iets mooi ruims als Rotterdam of Bilbao ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
binnenstad is ook ontzettend kut zo kleine binnenstad voor zo grote stad
Dat centrum loopt voor geen meter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind Heerlen wel cool! Leuk centrum, met Huppertz friet vlakbij het station!
Toen RTV Rijnmond dagelijks berichtte over de wantoestanden bij RET en Stadsregio Rotterdam, zapte jij toen steeds weg naar een andere zender?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke tevreden over het netwerk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O niet te vergeten RTV Rijnmondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen RTV Rijnmond dagelijks berichtte over de wantoestanden bij RET en Stadsregio Rotterdam, zapte jij toen steeds weg naar een andere zender?
Ik kap de discussie, ik merk dat je naïef of achterlijk bent (of een combinatie van beiden)...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O niet te vergeten RTV Rijnmond
Alleen RTV Rijnmond maakt Rotterdam al eindbaas
Gent is wel vet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:08 schreef Gulmez het volgende:
Maar steden als Charlois en Luik Belgie hebben we niet gelukkig
[ afbeelding ]
Zegt iemand die uit Hoogkerk komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam..
ROTTERDAM
R O T T E R D A M ?
Konnen sie das buchstabieren bitte?
RRRR OOOO TTTTEEEERRR DDD AAA MMMM?
HNBAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef Djeez het volgende:
Je vergeet Venlo. Een stad waar bijna iedere inwoner PVV stemt, moet wel zwaar aan de Prozac zijn
verwachte reactie van jouwquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Waar moet leiden dan?
Ps roffa is lelijk
Ja want Veenendaal heeft wel sfeerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:09 schreef Muziekstad2000 het volgende:
+: Nijmegen, Den Bosch
-: Tiel! (Zelfs Tielenaren shoppen liever in Veenendaal, dan in hun eigen stad... want dat heeft echt 0,0 sfeer)
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik het een cool centrum vond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat centrum loopt voor geen meter.
Dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef Dyll het volgende:
Venlo is een stad die je moet leren waarderen. Sowieso is Limburg de mooiste, beste, liefste, coolste, stoerste, prachtigste, liefdevolste, geweldige, fantastische, super provincie van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |