kankahvitesse!quote:
Ging in de TDF wel eens beter. maar dat terzijdequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je baalt gewoon keihard omdat je het topic niet hebt geopend
TT's zijn overrated, net als de LAPO's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De andere VI fans zitten ook niet op een verneukte tt te wachten
Wait what? Zei hij niet jodenjacht?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zag hem en Verhoek laatst in Amsterdam,
7.76543quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Is het overigens weer een topshow? Hoop dat RTL Gemist een beetje bijtijds is vandaag.
Dat was die Immers toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wait what? Zei hij niet jodenjacht?
Nou ik zag Verhoek van de voorkant, en toen ik omkeek dacht ik dat ik Immers zag. Allebei in Madrid pakkie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wait what? Zei hij niet jodenjacht?
ZOMG xDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef Sickert het volgende:
Haha op EL Feyenoord als koploper laatst 2009
Dat moeten ze.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef tralalala het volgende:
Dat publiek blijft ook gewoon vooruit staren.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
NEEEEEEEEE BARBARA BAREND AANSTAANDE MAANDAG
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Jullie zien nu Ronaldo @ Fifa-loting, of @ wedstrijd?
Godverdomme.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.airpost1.com/s(...)normous-belly-photo/quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Jullie zien nu Ronaldo @ Fifa-loting, of @ wedstrijd?
Had je je 1 jaar geleden kunnen voorstellen dat je dat ooit zou zeggenquote:
Beetje hype aan het worden.. Zo lopen er zat hier in NL op het strand (die ook trots op hun pens zijn), alleen dat zijn geen bekende mensen dus dan is het normaal en hoor je er niemand over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://www.airpost1.com/s(...)normous-belly-photo/
Ik durf het ook alleen anoniem op internet eerlijk te zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Had je je 1 jaar geleden kunnen voorstellen dat je dat ooit zou zeggen? Of was toen al into de Nederlandse hoempapa
110kg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://www.airpost1.com/s(...)normous-belly-photo/
Das een oude quote ja, geweldigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:08 schreef pberends het volgende:
"Dat Graydon-mannetje"
Derksen: "Die zal daar nog steeds wel open deuren intrappen he?"
Heel matig, 5,5. Het leek alsof men weinig te bespreken had (wat ook al zo was). Het begon al suf met dat Belgische klote-voetbal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:07 schreef Falco het volgende:
Topshow ja hoor ja! Ik geef het een acht.
Dat duurde 5 minuten...daarna een paar super anekdotesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Heel matig, 5,5. Het leek alsof men weinig te bespreken had (wat ook al zo was). Het begon al suf met dat Belgische klote-voetbal.
jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das een oude quote ja, geweldig.
[ afbeelding ]
Is dit nieuw?
Heb mezelf er na TDJ een keer op betrapt dat ik dat liedje op Youtube ging opzoeken. Het is wel ernstig ja.quote:
Thanks pop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 5 augustus 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
404quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
Voelde zich volgens mij weer niet helemaal senang zo tegen 't eind. Gelukkig kan hij maandag weer fragmentjes van uittrappen en Manolevje laten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Gijp zakte een beetje in tegen het einde
werkt helaas niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
Als Boskamp er is, gaan ze altijd Boskamp proberen te pleasen door met onderwerpjes te komen die hij interessant vindt. Is er die Jakhals ofzo boeit het ze geen reet en doet VI hun eigen ding, wat meestal beter is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Voelde zich volgens mij weer niet helemaal senang zo tegen 't eind. Gelukkig kan hij maandag weer fragmentjes van uittrappen en Manolevje laten zien.
Het zou veel leuker zijn als ze de Toto met Gijp erbij doen. Kijken wie het beste scoort.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Derksen die de Toto weer af ging zeiken.
Waarom kan ik het bestand wel downloaden dan?quote:
Stream doet het, download doet het.quote:
Bedankt voor je wijze uitleg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef pberends het volgende:
Of koop nieuwe software ofzo, of zitten jullie allemaal met gare vlc playertjes met spyware die shit te playen? Noobs.
Wat de neuk is er mis met VLC? (Wat overigens open source is, zonder troep en gratis.)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef pberends het volgende:
Of koop nieuwe software ofzo, of zitten jullie allemaal met gare vlc playertjes met spyware die shit te playen? Noobs.
Als ik een mp4 post dan check ik altijd of ie download en streamt. Als ie niet download dan ligt het aan de server of je provider.quote:
Ik heb inmiddels al gedownload en bekeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ik een mp4 post dan check ik altijd of ie download en streamt. Als ie niet download dan ligt het aan de server of je provider.
Was Louis van Gaal nooit voor iemand uit 1945 uitgemaakt door Derksen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Ja, ik vind het altijd wel vermoeiend die Derksen over zijn holmaatje, maar in dit geval wel volledig terecht. Zo'n dorpsgek aan het woord laten die mensen zomaar voor SS'er uitmaakt, en dat in HP/De Tijd.
Dat is beledigend, maar gewoon een vergelijking, geen smaad/laster. Het is iets anders als je zegt dat iemand zich gedraagt als een SS'er dan wanneer je zegt dat iemand lid was van de SS.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Was Louis van Gaal nooit voor iemand uit 1945 uitgemaakt door Derksen?
Wowowowowow internet 1337 heldquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef pberends het volgende:
Was inderdaad terecht, ongeacht verdere meningen over Cruijff of Derksen. Het is inderdaad wel heel flink hoor, lekker 'journalistiek' doen: kom jongens, we moeten nog wat blaadjes verkopen. Cruijff is in het nieuws, dus laten we Hennie Cruijff bellen! Goedkoop scoren noemen we dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Merkie het volgende:
Johan ging wel tekeer zeg tegen HP/De Tijd en Hennie Cruijff. Volledig terecht though, een beetje journalist laat niet zomaar iemand zulke grove uitlatingen doen zonder ook maar enige vorm van wederhoor of factchecking. Schandalig slechte journalistiek.
Die reclame van 20 seconden man!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Paxcon het volgende:
Waarom download iedereen dat eigenlijk, ipv RTLgemist?
Makkelijk door en terug spoelen, leuke shit knippen voor youtube (vroeger), bewaren voor de collectie, fullscreen op 2de scherm, geen reclames, enzquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Paxcon het volgende:
Dan kan ik de aflevering op mn mediaspeler gooien en op mn tv afkijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Paxcon het volgende:
Omdat de stream op de site van RTL voor velen niet te bekijken isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Paxcon het volgende:
404 - File or directory not found.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
Logisch toch? Chromequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:45 schreef 3rdStrike het volgende:
In Chrome kreeg ik ook 404... in Firefox doet 'ie 't wel
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Link is prima hoor, geen probleem!![]()
OMFGquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:47 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jupiler League![]()
.
Nee, dat was zeker geen topshowtje gisteren.
Was dat fragmentje afgelopen maandag al niet langs geweest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Balotelli kwam trouwens ook niet langs, Gijp zit te slapen
ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Was dat fragmentje afgelopen maandag al niet langs geweest?
Waarschijnlijk 50% van de kijkcijfers zijn FOK-ersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:47 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jupiler League![]()
.
Wat hebben kijkcijfers met de kwaliteit van de aflevering te maken eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:47 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jupiler League![]()
.
Commerciële tv, daar schijnt die logica te gelden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat hebben kijkcijfers met de kwaliteit van de aflevering te maken eigenlijk?
en Holland got talent etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Vakantieperiode en mooi weer he
Edit: en Feyenoord natuurlijk
Tenminste, als je het fragment bedoelt waar hij met een mislukt hakje probeert te scorenquote:
Yep, alhoewel er elk moment een nieuwe flater van Balotelli ontdekt kan wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tenminste, als je het fragment bedoelt waar hij met een mislukt hakje probeert te scoren
Beetje laat deze reactie, maar misschien vind je dit dan wat.quote:
En zo realistisch ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Caland het volgende:
Interessant dat verhaal over die broer van Cruijff.
Ja, alhoewel Derksen het altijd zal opnemen voor Cruijff moet ik hem toch groot gelijk geven dat hij zo los ging. Schandalig ook dat een kwaliteitsblad zich voor dergelijke onzin laat lenen.quote:
Boos op Henny Cruijff en HPquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat Derksen gisteren zei over Danny?
Of op wie was die kwaad?
Die shirtreclame die is afgeplaktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:59 schreef Stiggie het volgende:
Vind oppeens het hele interview waar ooit een fragment van uit is gezonden bij VI
Danny Vera is een held.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf dany vera in de itunes top 30
Ik betwijfel het. Die lezers zitten ook niet te wachten op roddels en achterklap, dan hadden ze wel de Story gekocht....quote:
Diezelfde nacht, een paar uur ná de uitzending, inmiddels 02.52 AMquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
NIEMAND komt aan Danny Vera!
Ik denk dat dit ene nummer wel aardig verkocht zal worden. Daarna stort het natuurlijk in, + het risico dat de vaste lezers het de rug toe kerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Die lezers zitten ook niet te wachten op roddels en achterklap, dan hadden ze wel de Story gekocht....
Covers zijn gayer dan gay, kom 's met iets origineelsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Diezelfde nacht, een paar uur ná de uitzending, inmiddels 02.52 AM, zit ´ie ook nog gewoon te spelen in de Freaknacht (het nachtprogramma van 3FM)
Niet z'n beste cover vind ik, maar wel weer eens iets heel anders.
Wat jij graag wilt: veel plezier ermee dan maar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef pberends het volgende:
Covers zijn gayer dan gay, kom 's met iets origineels.
Ik vond het triest hoe Derksen gister voor z'n vriendje opkwam. Schaamteloos. Ik zeg niet dat hij geen gelijk heeft maar je kan ook overdrijven. Derksen gebruikt VI wel vaker als podium om z'n vriendjes te beschermen.quote:
Inderdaad, Derksen beschuldigt mensen maar al te graag van het 'niet bedrijven van journalistiek', 'vriendjespolitiek' en meer van dat soort termen, maar ondertussen nooit kritisch over Cruijff kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vond het triest hoe Derksen gister voor z'n vriendje opkwam. Schaamteloos. Ik zeg niet dat hij geen gelijk heeft maar je kan ook overdrijven. Derksen gebruikt VI wel vaker als podium om z'n vriendjes te beschermen.
Wil je zeggen dat hij geen gelijk heeft als hij zegt dat een kwaliteitsblad als HP/deTijd riooljournalistiek bedrijft?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vond het triest hoe Derksen gister voor z'n vriendje opkwam. Schaamteloos. Ik zeg niet dat hij geen gelijk heeft maar je kan ook overdrijven. Derksen gebruikt VI wel vaker als podium om z'n vriendjes te beschermen.
Hij heeft ook regelmatig kritiek op z'n columns.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen Van Basten bondscoach was, had Derksen wel kritiek op Cruijff.
Lees de post die je quote, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat hij geen gelijk heeft als hij zegt dat een kwaliteitsblad als HP/deTijd riooljournalistiek bedrijft?
Cruijff, Beenhakker, Munsterman en dan vergeet ik er nog een paar. Nog meer vriendjes. En dan zeuren dat iemand als V. Gelder bij de NOS niet objectief isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:43 schreef Neuroscience het volgende:
Cruijff is volgens mij wel de enige bij wie hij soms metersdiep erin kruipt. Dat vind ik dan nog tot daar aan toe.
Heeft totaal niks met mijn clubvoorkeur te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Valt me wel op dat mensen met Feyenoord-avatars vaak bozig reageren in VI-topics en dan met name over ons aller Johan.
Jan Reker, Bert van Marwijk...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Cruijff, Beenhakker, Munsterman en dan vergeet ik er nog een paar.
twitter:SigaarSnor twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:31:02Video: Wilfred Genee heeft nieuwe tuinset van #Tita #Tuinmeubelen nodig (Voetbal International) - http://t.co/mJxU30j #VItv reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:32:46@titatuin Is die gratis tuinset voor Wilfred Genee al onderweg? - http://t.co/mJxU30j #TitaTuinmeubelen #VItv reageer retweet
twitter:titatuin twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:41:05@SigaarSnor nog niet,maar heb jij zijn adres dan...? :-) reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:51:52@titatuin Heb ik (als het goed is)! Stuur me maar een DM.
reageer retweet
Covers zijn doorgaans minder en vaak slecht. Heel soms klinkt het beter afgezien van een beter geluid. Maar artiesten doen vaak een cover uit sympathie voor een artiest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Covers zijn gayer dan gay, kom 's met iets origineels.
Niet zo raar. Dat is natuurlijk prima reclame voor Tita. Zijn dag kon al niet meer stuk toen de naam Tita tuinmeubelen 10x werd genoemd bij VI.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:14 schreef Veerboot het volgende:
Haha, volgens mij gaat Wilfred zijn tuinset nog echt krijgen ook:twitter:SigaarSnor twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:31:02Video: Wilfred Genee heeft nieuwe tuinset van #Tita #Tuinmeubelen nodig (Voetbal International) - http://t.co/mJxU30j #VItv reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:32:46@titatuin Is die gratis tuinset voor Wilfred Genee al onderweg? - http://t.co/mJxU30j #TitaTuinmeubelen #VItv reageer retweet
twitter:titatuin twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:41:05@SigaarSnor nog niet,maar heb jij zijn adres dan...? :-) reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 21:51:52@titatuin Heb ik (als het goed is)! Stuur me maar een DM.
reageer retweet
En zo verneuk je het weer met één tweetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo raar. Dat is natuurlijk prima reclame voor Tita. Zijn dag kon al niet meer stuk toen de naam Tita tuinmeubelen 10x werd genoemd bij VI.
twitter:titatuin twitterde op zondag 07-08-2011 om 15:33:08#graaja 2e helft begint zo, kom op graafschap reageer retweet
Ajax goed, gelijkspel Ado-Vitesse goed, rest fout.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Toto voorspellingen van Johan Derksen voor de speelronde 25:
AZ - PSV Gelijk ... -> Fout
ADO Den Haag - Vitesse Gelijk ...-> Goed
De Graafschap - Ajax Uitwinst ... -> Goed
Man United - Man City Uitwinst ... -> Fout
AC Milan - Inter Uitwinst ... -> Fout
Wat is deze!?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Toto voorspellingen van Johan Derksen voor de speelronde 25:
AZ - PSV 3 ... -> Fout
ADO Den Haag - Vitesse 3 ...-> Goed
De Graafschap - Ajax 2 ... -> Goed
Man United - Man City 2 ... -> Fout
AC Milan - Inter 2 ... -> Fout
Na negen speelronden al ontslagen. Zal dus wel meevallen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: aan deze man gaan we dit seizoen heel veel plezier beleven.
Aan zijn hoofd te zien zit hij wel hoog in de concentratie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: aan deze man gaan we dit seizoen heel veel plezier beleven.
Wie is nou toch Hennie Cruijff? Bedoelen jullie niet Danny?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Was inderdaad terecht, ongeacht verdere meningen over Cruijff of Derksen. Het is inderdaad wel heel flink hoor, lekker 'journalistiek' doen: kom jongens, we moeten nog wat blaadjes verkopen. Cruijff is in het nieuws, dus laten we Hennie Cruijff bellen! Goedkoop scoren noemen we dat.
Derksen schreef jaren geleden eens over een journalist die even een stomdronken Fritz Korbach had geďnterviewd en dat verhaal bij de VI probeerde te verkopen. Hier speelt een beetje hetzelfde principe. Uitbuiting van mensen die beter tegen zichzelf in bescherming kunnen worden genomen, die je absoluut geen podium wilt geven. Ze hebben niks nieuws te zeggen, en wat ze zeggen is toch te ranzig voor woorden.
Broer van Johan, dacht ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wie is nou toch Hennie Cruijff? Bedoelen jullie niet Danny?
Nu verspreek je je, je bedoelt natuurlijk: om de losse verkoop wat op te peffen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:41 schreef Trekrecord het volgende:
Toch even de seizoensgids gekocht om de losse verkoop op te peppen
Die Derksen denkt veel te vaak aan beffen man!quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu verspreek je je, je bedoelt natuurlijk: om de losse verkoop wat op te peffen.
Als het een grapje was, was het wel een heel slecht grapje geweest.quote:
ik niet, laatste keer was het ook niet zo leuk, zeker contractuele verplichting ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:17 schreef DrDentz het volgende:
Nou goed, dan verheug ik me wel op Babsie.
Brabraba Brarends.quote:
Dit gaat in ieder geval niets worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:17 schreef DrDentz het volgende:
Nou goed, dan verheug ik me wel op Babsie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees vooral voor de bekleding van haar stoel wanneer ze het over Ajax gaan hebben...quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Jmsls het volgende:
Dit gaat echt heel saai worden vandaag, Barbara gaat het proberen serieus te halen of ze doet mee en faalt omdat ze gewoon een stinkwijf is.
Het wordt iig leuker dan vrijdag, waarbij er eigenlijk nauwelijks materiaal was om over te praten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Jmsls het volgende:
Dit gaat echt heel saai worden vandaag, Barbara gaat het proberen serieus te halen of ze doet mee en faalt omdat ze gewoon een stinkwijf is.
Tita tuinmeubelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Het wordt iig leuker dan vrijdag, waarbij er eigenlijk nauwelijks materiaal was om over te praten.
Die zat niet hoog in de concentratie, die danste nogal uitbundig mee op Dance Valley.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef Neuroscience het volgende:
Hopen dat Gijp wat leuks te melden heeft over Fred -hoog-in-de-concentratie- Rutte
Scherp.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zat niet hoog in de concentratie, die danste nogal uitbundig mee op Dance Valley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |