Geniet ervan! en ook van de pannekoeken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVolgende week Rise Of The Planet Of The Apes. Ik zag ook al een voorstukje van Conan The Barbarian. Best tof eigenlijk! En ik heb er heerlijk de tijd voor nu
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geniet ervan! en ook van de pannekoeken natuurlijk
Conan The Barbarian is met die acteur van GOTtoch?
Ik heb even opgezocht en het is inderdaad hemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen ideeMaar de dames uit de film waren wel
hoor
Ga je gezellig mee als-ie uit komt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht en het is inderdaad hem
Nou dan is het voor vrouwen & mannen sowieso een leuke film om te kijken
Ligt eraan hoeveel geld ik op dat moment heb, maar in principe lijkt het mee een goed planquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je gezellig mee als-ie uit komt?
Toppiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld ik op dat moment heb, maar in principe lijkt het mee een goed plan
Moet lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ToppieGezellig
18 augustus lijkt het erop!
Minder kcal dan een snickersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm....trek in iets hartigs. Beetje flauw. Zakkie chips geraused op kantoorCroky Paprikachips
Geen vraag maar een feit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
Pannenkoek of pannekoek? That's the question.
Ach....tweede topic-titel-tikfoutjequote:pan·nen·koek de; m -en in een koekenpan gebakken (dunne meel)koek
I knowquote:
Daar zit idd 50 verschil tussenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ongeveer 250 vs 300 zo uit mijn hoofd
Wat fijn voor jullie!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
Juh, maar wel veel plastic, dus onder de 1000 KG, wat leuk is in belasting
Naboo naboo!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef freecell het volgende:
Daewoo Nabiru (niburu, hihi) Station
En we noemen hem Daewoo Hagelslag
Grijs Metallicquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:22 schreef AnneX het volgende:
Leuk FC , gefeliciteerd ermee.
Ongetwijfeld veiliger dan jullie hadden ?
Welke kleur ?/meisjesmodus
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
FC, da's juist goed tegen de luchtweerstand! Golfballen hebben dat ook:
[ afbeelding ]
ROFLdeROFLquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
FC, da's juist goed tegen de luchtweerstand! Golfballen hebben dat ook:
[ afbeelding ]
170 vs 290quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ongeveer 250 vs 300 zo uit mijn hoofd
Feli FCquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef freecell het volgende:
Daewoo Nabiru (niburu, hihi) Station
En we noemen hem Daewoo Hagelslag
Waarom ga je kijken dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben nu maar 25 min van De Lier en zo benieuwd dat ik samen met andere meid daar toch even ga kijken. Maar we laten ons niet zien. En dan om 23u alsnog ff naar de tennis.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Waarom ga je kijken dan?
Om jezelf te verkneukelen als ze slechter zijn en je beroerd te voelen als ze beter zijn?
Aureeeee stop nu het nog kanquote:Vriendschap met seks gedoemd te falen
Laatste update: 5 augustus 2011 17:35
info
AMSTERDAM - Goede vrienden zijn en als extraatje ook nog met elkaar het bed induiken lijkt een aantrekkelijk idee voor veel mensen. Uit onderzoek is echter gebleken dat een dergelijke 'vriendschap' gedoemd is te mislukken.
Foto: Thinkstock
De universiteit van New York bestudeerde 14.000 studenten tussen de 18 en 21 jaar, waarvan de meesten een sekspartner hadden zonder een relatie met diegene te hebben. Wel waren ze vrienden van elkaar.
Het bleek dat dergelijke relaties de seksuele behoeftes en verlangens bevredigde. Ze hielden echter niet lang stand, omdat de ene persoon meer van de 'vriendschap' zou verwachten dan de ander.
Emoties
Uit het onderzoek kwam naar voren dat emoties moeilijk opzij te zetten zijn, helemaal wanneer men bevriend is met elkaar, zo meldt AOL.
“Mijn onderzoek laat zien dat waarschijnlijk het meest voorkomende gevolg van een dergelijke relatie ongemakkelijkheid en daardoor een gespannen of beëindigde vriendschap is. Ook wordt het vaak toch een echte liefdesrelatie of schakelt het stel terug naar een niet-seksuele vriendschap”, aldus hoofdonderzoeker Rebecca Plante.
wat is het nou?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aureeeee stop nu het nog kan
Goeie voetballer, die Fernandes.
met deze conclusie zit je dus altijd goed, en kun je zo de politiek in.quote:“Mijn onderzoek laat zien dat waarschijnlijk het meest voorkomende gevolg van een dergelijke relatie ongemakkelijkheid en daardoor een gespannen of beëindigde vriendschap is. Ook wordt het vaak toch een echte liefdesrelatie of schakelt het stel terug naar een niet-seksuele vriendschap”, aldus hoofdonderzoeker Rebecca Plante.
Makkelijk scorende voetballer, die Fernandesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
wat is het nou?
wel of geen einde relatie? wel of geen einde vriendschap?
P > 0.05quote:met deze conclusie zit je dus altijd goed, en kun je zo de politiek in.
Ga eerst wel naar Harry Potter, willen we ook nog zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien vind jij hem wel leuk, ik vond hem wat minder. De dialogen en het acteren was erg goed, gezien kinderen de hoofdrol speelden.
Boterhammetje jellypeanutbutterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, wat ben ik nu moeBen met twee collega's wezen shoppen en ik heb eigenlijk niets gegeten (zij hadden een patatje en ik zei dat ik thuis wel at
). En ook geen zin om eten klaar te maken, dus ik denk dat ik gewoon mijn bed in kruip
Captain Americaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga eerst wel naar Harry Potter, willen we ook nog zien(maar deze stond ook in m'n lijstje, Ross wil liever naar Captain America, vond je die beter?)
Ja waarom niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Het leven is helaas geen superheldenfilm, Steer
Fuck de recensiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk.
Maar ik vond de film wel okay. De recensies van de film waren niet zo best, trouwens.
Ga zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fuck de recensiesik heb me er best vermaakt. Sta nu te wachten op Super 8.
Ik zit nuquote:
En Ross heeft niet eens iets lekkers voor je gemaakt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, wat ben ik nu moeBen met twee collega's wezen shoppen en ik heb eigenlijk niets gegeten (zij hadden een patatje en ik zei dat ik thuis wel at
). En ook geen zin om eten klaar te maken, dus ik denk dat ik gewoon mijn bed in kruip
Oh, je hebt toch gedineerd, zie ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb net een tomaat gegeten
edit: + een vitaminepil
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
ook weer thuis.
Ik heb kleren gekocht en ik pas in een maat 44 broekIk heb zelfs een tasje gekocht (ik vind tassen altijd lelijk)!
Als een geur verdampt is het zonde van het geld om het op te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij Salsa zo. Verdammt, toch een goede geur.
Als de mensen van Pathe zo vriendelijk waren geweest de film niet te laten stuiteren op een dusdanige manier dat-ie niet meer af te spelen was, had ik dat zeker gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Niet schrikken tijdens de film en tot en met de aftiteling blijven zitten
bestaat al 1,5 maandquote:
fout en foutquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom ga je kijken dan?
Om jezelf te verkneukelen als ze slechter zijn en je beroerd te voelen als ze beter zijn?
Ja wat stomquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Als de mensen van Pathe zo vriendelijk waren geweest de film niet te laten stuiteren op een dusdanige manier dat-ie niet meer af te spelen was, had ik dat zeker gedaan
Thuis dus
Ik heb een Pathe Unlimited kaart. Ik hoefde niet te betalen, maar kreeg wel een voucher voor een gratis biosbezoek. Komt goed uit....kan ik een leuke meid meenemen een keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wat stomEn balen.... blijft je kaartje geldig, ja toch zeker?
Zijn daar ook vouchers voor te koop? Die leuke meiden om te kopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een Pathe Unlimited kaart. Ik hoefde niet te betalen, maar kreeg wel een voucher voor een gratis biosbezoek. Komt goed uit....kan ik een leuke meid meenemen een keer
Hmmmm...geen idee. Ik zal het ze eens vragenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn daar ook vouchers voor te koop? Die leuke meiden om te kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh nieuwe klerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
ook weer thuis.
Ik heb kleren gekocht en ik pas in een maat 44 broekIk heb zelfs een tasje gekocht (ik vind tassen altijd lelijk)!
FFT, wat een kutstreek eigenlijk, zeggen dat jullie beroerde danseressen zijn terwijl je het echt al járen doetGa je nu iets anders zoeken om te kunnen dansen?
Steer, viel Super8 tegen want daar wilde ik ook nog naar toe.
FC en Tara gefeli met de auto!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
uhuh jazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan willen ze je!
van harte gefeliciteerd! uiteindelijk toch nog gelukt. wat goed zeg!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
oei, mijn pizza'tje + wortels + snijboontjes + komkommersla + appeltaartje toe had meer calorieën denkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Het leven is helaas geen superheldenfilm, SteerMaar Cpt. America is dus wel een aanrader (leek mij weer helemaal niets!)
En ik heb net een tomaat gegeten
edit: + een vitaminepil
JeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arbeidsvoorwaardengesprek is meestal bespreken van het aanbod idd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik vind met de geur van kebab niks misquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Die italianen
http://www.nu.nl/buitenla(...)-verbiedt-kebab.html
Dat van die kebab vind ik te gek voor woorden. Maatregelen tegen bedelaars, prima. Maatregelen tegen straatmuzikanten? Heeft die man te diep in de Limoncello-fles gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Die italianen
http://www.nu.nl/buitenla(...)-verbiedt-kebab.html
Het geeft wel aan (voor mij als buitenstaander die niets van dat wereldje weet) dat je je in mijn optiek in echt foute kringen begeeft, en ik blijf me maar afvragen waarom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben wel blij dat ik gegaan ben, ook al was het apart om in het publiek te staan. belangrijk vond ik dat ik het juiste verhaal kon vertellen aan de heren van het licht/geluid/opbouw en zij niet ineens verrast werden door 2 aparte meiden. kwal-dj had aan iedereen een verkeerd verhaal verteld dus was goed dat ik er was. kreeg veel steun en nu nog smsjes van ze dat de 2 barbiepoppen in string die er nu staan apres ski totaal niet snappen + alleen sletterig kunnen doen en daarom heel slecht zijn.
ach ja... dat vind de dj goede danseressen.. nou daar kan ik niet tegen op
zij gaan nog wel met hem praten en agent gaat praten met de grootste baas van de hele skihut dus we zien wel waar dit eindigt. en anders lekker concentreren op andere leuke shows
Wat een *** regering van zowel UK als AUSquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:00 schreef golfer het volgende:
Nog even een mooie waargebeurde (jank)film bekeken: http://www.imdb.com/title/tt1438216/
Bluezz, de eigenaren zijn kwallen maar geloof me; dat zijn er een heleboel met geld en macht in NL. IK zit bij een agency en haal de boekingen dus NIET binnen. Ik word door die agency geboekt en hoor wat voor show het is en wat ik moet doen. Dan ga ik optreden en de mensen die meehelpen bij de Skihut zijn hartstikke leuk en aardig en daar heb, nou ja had, ik het meest mee te maken. Jij hebt in directe zin ook meer te maken met je naaste collega's dan met de Minister van Volksgezondheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het geeft wel aan (voor mij als buitenstaander die niets van dat wereldje weet) dat je je in mijn optiek in echt foute kringen begeeft, en ik blijf me maar afvragen waarom.
heb je dat niet altijd in huis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
Goed gedaan Lein, ff puntjes op de i zetten daaro
Topavond gehad, nog met een paar vrienden nageborreld bij mij thuis (daarom: altijd snacks en drank in huis hebben en opruimen voordat je weggaat).
Eens met dat, ze hoeven je niet meer aannemen oidquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:01 schreef golfer het volgende:
Enne Lein: het gaat gewoon lukken als je het arbeidsvoorwaardengesprek door bent en accepteert.
Ontslagbrief:
ik neem per...(datum) ontslag!
met vriendelijke groet,
Lein.
Humquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:37 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ik ga vandaag geen 24 km fietsen. Deze keer maar even gekeken of de winkel open is en ze zijn op vakantie.
Hum?quote:
goed gechecktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:37 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ik ga vandaag geen 24 km fietsen. Deze keer maar even gekeken of de winkel open is en ze zijn op vakantie.
Ja, ik vind fietsen leuk. En de omgeving hier is afwisselend, er is onderweg meestal wel iets leuks te zien. Ik kan ook wel met het ov, maar dat is meer gedoe en vaak ben ik net zolang onderweg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed gecheckt
hou je eigenlijk zo erg van fietsen?
Hum, omdat ik dacht dat je er wel zin in hadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hum?
Vorige keer ging ik voor niks.En ik heb nog een boodschap 6 km verderop, dus met de beweging komt het wel goed.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het afleiding. Ik moet gewoon weg. Maar ik ga naar de andere stad, in totaal 12 km dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Hum, omdat ik dacht dat je er wel zin in hadMaar je kunt prima zonder dus?
Hier naast me een jongetje wat ik probeer uit te leggen dat de laptop niet om te spelen is... Moeilijk!
er komt vast een tijd dat ik fietsen ook leuk ga vinden... over een jaar of 20 misschien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik vind fietsen leuk. En de omgeving hier is afwisselend, er is onderweg meestal wel iets leuks te zien. Ik kan ook wel met het ov, maar dat is meer gedoe en vaak ben ik net zolang onderweg.
Bovendien beweeg ik niet zoveel, dus ik wil het ook.
slim ventjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Hum, omdat ik dacht dat je er wel zin in hadMaar je kunt prima zonder dus?
Hier naast me een jongetje wat ik probeer uit te leggen dat de laptop niet om te spelen is... Moeilijk!
- Nee, kerel, niet aan de laptop zitten, die is niet om mee te spelen
*houdt op* *probeert met speeltje*
Nee kerel, niet aan de laptop zitten, die is van mama *speeltje zachtjes wegduwt*
F knikt serieus en probeert het met zijn hoofd
Nee kerel, óók niet met je hoofd
F knikt serieus, geeft me een hele dikke knuffel.... En probeert het op nieuw (je ziet hem denken: misschien als ik schattig ben mag het wel! )
Ik heb ook geen auto dus ik doe alles op de fiets. En dat went. Bovendien heb je geen gedoe met parkeren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er komt vast een tijd dat ik fietsen ook leuk ga vinden... over een jaar of 20 misschien.
Eerst squats gaan doen om die te verstevigen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:08 schreef freecell het volgende:
Ik vind fietsen ook heerlijk, zou het vaker moeten doen, want mijn bovenbeenspieren protesteren altijd.
Lichtere versnelling FCquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:08 schreef freecell het volgende:
Ik vind fietsen ook heerlijk, zou het vaker moeten doen, want mijn bovenbeenspieren protesteren altijd.
Je moet ze ook zelf leren fietsen FCquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:39 schreef freecell het volgende:
Ik heb een zware fiets en een kind voorop en één achterop....
Dat is best zwaar fietsen hoor
Maar echt de bovenkanten van mijn bovenbenen. Na een kwartier gaan ze echt miepen.
Dat komt nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:40 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet ze ook zelf leren fietsen FC
Ik denk dat ze eerder lopen. Ze worden geboren met zijwieltjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat komt nogAlhoewel die van jou vrees ik eerder fietsen dan lopen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat komt nogAlhoewel die van jou vrees ik eerder fietsen dan lopen.
Ok, ik heb 1 maand opzegtermijn. Moet ik dan per oktober ontslag nemen? 1 september is nu te laat...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:01 schreef golfer het volgende:
Enne Lein: het gaat gewoon lukken als je het arbeidsvoorwaardengesprek door bent en accepteert.
Ontslagbrief:
ik neem per...(datum) ontslag!
met vriendelijke groet,
Lein.
Ja, ik neig daar hoe langer hoe meer naar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou geneigd zijn al mijn vakantiedagen op te nemen en 'barst maar!' denken
Sowieso al je vakantiedagen opnemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik neig daar hoe langer hoe meer naar.
Dat klinkt geweldig! Dus het is niet per de eerste van de maand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:18 schreef freecell het volgende:
Sowieso al je vakantiedagen opnemen.
EN je kan per direct ontslag nemen, dus per 10 augustus oidHoeft niet per 1.
En dan inderdaad vakantie opnemen, dat is gewoon je recht
Tuurlijk waarom nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Omdat het niet in het rooster past en het erg oncollegiaal isquote:
Ja, nu nog offertes laten maken voor de CV, de badkamer én de vloer. Veel werk maar wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt goed, kaas! Jullie zijn goed geholpen
Dat mag in kledingwinkels ook wel eens. Hoe vaak ik gisteren wel niet bij iets absoluut belachelijks op mijn lijf te horen kreeg dat het echt leuk stond... Zo stom vind ik datSta je als varkentje voor de spiegel in een plooitjes blouse met opgeplakte bloemen: oh, dat staat u leuk! Nee mens, doe normaal, zoiets kan absoluut niet met mijn maat borsten
Ach, dat 't niet in het rooster past is niet Lein's verantwoording, maar die van het teamhoofd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Omdat het niet in het rooster past en het erg oncollegiaal isIk weet niet wat je 'rechten' zijn in deze.
Vind je dat leuk om te doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, nu nog offertes laten maken voor de CV, de badkamer én de vloer. Veel werk maar wel leuk om te doen.
iPhonequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:23 schreef Isabeau het volgende:
P, mooie foto zo! (heb je altijd je camera bij je?)
Wow, dat had ik niet verwachtquote:
Ja dat vind ik leuk; als starter heb ik in mijn schamele bestaan nog nooit zoveel geld uit mogen geven. Ook vind ik het leuk om het budget goed te besteden, zodat we er straks dagelijks woongenot van hebben. En als het huis verkocht wordt we er wat winst aan over houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Vind je dat leuk om te doen?Ik vind dat soort dingen echt helemaal niks aan
Maar wel handig dat jij dat leuk vindt
quote:
quote:De Amerikaanse regering zet vraagtekens bij de analyse van S&P die ten grondslag ligt aan de verlaging. Volgens regeringsfunctionarissen heeft de kredietbeoordelaar zich 2.000 miljard dollar verrekend.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
Quote Lein vorige week: "Gaan we nou alwéér keukens kijken?"
Dat had ik kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
Quote Lein vorige week: "Gaan we nou alwéér keukens kijken?"
Kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zijnNiet iedereen vindt het leuk
Toch wat vrouwelijke trekjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
Laat het shoppen maar aan mij over
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De echte man schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant.
geslapen joeeeeeeeeeee yeaaaaaahquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand me weer ff in slaap slaan? ik mag nog helemaal niet wakker liggen
nu al weer sinds 5.30u
ja! uit laten betalen krijg je ook zowat niks voor, lekker opnemen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
goed over nagedacht zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik leuk; als starter heb ik in mijn schamele bestaan nog nooit zoveel geld uit mogen geven. Ook vind ik het leuk om het budget goed te besteden, zodat we er straks dagelijks woongenot van hebben. En als het huis verkocht wordt we er wat winst aan over houden.
Ik ben nu aan het jagen op showroommodellen Villeroy & Boch sanitair tegen inkoopsprijs.
en mis je het een beetje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb serieus mijn camera al een maand niet beetgehad denk ik
Bruiloft op 22 juni was de laatste keer
Moet haar werk wel mee eens zijn:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ja! uit laten betalen krijg je ook zowat niks voor, lekker opnemen!
quote:Einde dienstbetrekking
Is het einde van het dienstverband in zicht vanwege ontslag of vrijwillig vertrek van uw werknemer, dan heeft uw werknemer geen belang bij overleg over zijn vakantiedagen. Bij het einde van het dienstverband moet u als werkgever de nog openstaande vakantiedagen in geld uitkeren. Vaak verplicht de werkgever zijn werknemer de vakantiedagen op te nemen, vlak voor het einde van het dienstverband. De werknemer kan juist de voorkeur geven aan uitbetaling in geld.
Kunt u als werkgever uw werknemer in deze omstandigheden verplichten zijn vakantiedagen op te nemen? Zoals reeds gesteld moet de werkgever de vakantie tijdig vaststellen, zodat de werknemer voldoende tijd heeft om zijn vakantie te regelen. Alleen bij bijzondere omstandigheden kan van deze regel worden afgeweken. In het algemeen is een vakantie ´niet tijdig vastgesteld´ door de werkgever, wanneer de vakantie samenvalt met de opzegtermijn.
Andersom geldt het ook
In de opzegtermijn gelden voor vakantiedagen dezelfde regels als tijdens het dienstverband. Deze gelden zowel voor werkgever als werknemer. Dat wil zeggen dat uw werknemer in een situatie van goed overleg over de nog openstaande vakantiedagen niet eenzijdig mag afdwingen dat nog openstaande vakantiedagen worden opgenomen. Hiervoor is toestemming nodig van de werkgever. Komt het de werkgever niet uit -bijvoorbeeld wegens bedrijfsdrukte- dan kan uw werknemer tijdens de opzegtermijn deze vakantiedagen niet opnemen en dan volgt dus uitbetaling van resterende vakantiedagen tot en met de laatste werkdag.
Samenvattend
De op de datum van ontslag niet opgenomen vakantiedagen kunnen in een situatie van goed overleg tussen werkgever en werknemer worden opgenomen of uitbetaald. Is dit overleg er niet geweest dan kan uw werknemer uitbetaling afdwingen. U kunt als werkgever van uw werknemer verlangen dat deze de nog openstaande vakantiedagen niet opneemt maar krijgt uitbetaald, als het bedrijfsbelang dat vereist.
Het is aan te bevelen dat u met uw werknemer afspraken maakt over het voor de datum van ontslag opnemen of uitbetalen van het saldo aan vakantiedagen.
oeps... is dit volgens CAO?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet haar werk wel mee eens zijn:
[..]
Algemene regelgevingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeps... is dit volgens CAO?
oh ok jammer dan geldt dit ook voor mij want ik heb geen CAOquote:
In de CAO vind ik het nietquote:
Punt 3 is anders dan we nu dachten.quote:Artikel 2.3 Opzegging
1. Ingeval van opzegging of, indien in een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd een bepaling over tussentijdse
opzegging is opgenomen, zijn de wettelijke bepalingen omtrent opzegtermijnen van toepassing, tenzij in deze CAO
uitdrukkelijk anders wordt bepaald. Opzegging dient schriftelijk te gebeuren.
2. Op grond van artikel 7: 672 lid 8 BW is bij verlenging van de opzegtermijn voor de werknemer, de opzegtermijn voor de
werknemer en de werkgever gelijk indien de opzegtermijn niet langer is dan 3 maanden. Bij een langere opzegtermijn
dan 3 maanden geldt voor de werkgever een dubbele opzegtermijn dan die voor de werknemer.
3. De datum van ingang van het ontslag als in dit artikel bedoeld is de eerste van de kalendermaand.
4. Opzegging door de werkgever op grond van arbeidsongeschiktheid kan slechts geschieden nadat de
ziekte/arbeidsongeschiktheid twee jaren heeft geduurd.
Lein moet ff haar contract erbij pakken en kijken wat daar precies in staat. 1 of 2 maanden opzegtermijn. Moet je wel doen voor je dat gesprek in gaat, Leinquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de CAO vind ik het niet
[..]
Punt 3 is anders dan we nu dachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feli!
Nu eens kijken wat ze bieden![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lein moet ff haar contract erbij pakken en kijken wat daar precies in staat. 1 of 2 maanden opzegtermijn. Moet je wel doen voor je dat gesprek in gaat, Lein
Joh ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
Er is nog geen kaas 2.0 Annex, die foto is van een foetskieroerkampioenschap in 2010; in Budapest.
Goed gevoel over?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:35 schreef borisz het volgende:
-6?![]()
Scriptie af. Nu het woord aan de tegenlezers.
.
Heel realistischquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef borisz het volgende:
Ja ach, het is geen topstuk. Het is wel een voldoende waard en daar doe ik het voor. Ik wil nu gewoon verder en deze voor mij hoge horde genomen hebben.
Je kan nu toch schriftelijk ontslag nemen per 1 september en dan ben je 1 oktober (of eerder ivm je vakantiedagen) wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, ik heb 1 maand opzegtermijn. Moet ik dan per oktober ontslag nemen? 1 september is nu te laat...
Krakkeplankje of Kaasmiekequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:49 schreef krakkemieke het volgende:
Goed zo Borisz!![]()
Boodschappen zijn binnen. Als ik zo doorga, word ik een Kaasplanquette.
Het is al mijn tweede pogingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel realistischEn een voldoende zit er vast wel in
Ja, dat bedoelde ik. Maar ik moet maandag even bellen, want ik check net m'n contract en tot mijn grote schrik en angst zie ik dat ik misschien wel 2 maanden hebquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Je kan nu toch schriftelijk ontslag nemen per 1 september en dan ben je 1 oktober (of eerder ivm je vakantiedagen) weg
De stukjes per puzzle in doosjes doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef freecell het volgende:
Annex! Bedankt, dat ga ik verder uitzoeken
IsaKlinkt bekend! Wij hebben vanmorgen de speelgoedkast omgekieperd (handig, peuter uit logeren) en alles wat stuk was weggegooid en wat niet gebruikt wordt op zolder gelegd.
Het viel tegenEigenlijk hebben ze maar één kast met speelgoed, is er bijna niks stuk en spelen ze met alles.
O, en alles zat al in bakken in de kast. 1 bak overigen, 1 bak auto's en ballen, 1 bak boekjes en 1 bak duplo.
Onder de bank staan nog 2 rollerboxen, 1 met treintjes en 1 met instrumenten.
En toch hebben we een probleemWaar laten we de houten puzzels....
Als je ze in een bak doet, raakt het zo door elkaar...
Check anders ook nog even de CAO VVT:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, dat bedoelde ik. Maar ik moet maandag even bellen, want ik check net m'n contract en tot mijn grote schrik en angst zie ik dat ik misschien wel 2 maanden hebMaar iig nog wel 80 uur vakantie van vorig jaar, en misschien ook nog wel wat van dit jaar.
Vrouwen zeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is al mijn tweede poging. Eerste poging mislukt door diverse dingen. 1 wilde wellicht te veel doen en kwam daardoor op niets uit, ging alle kanten op en er kwam niets op papier. Niets is overdreven maar gewoon goed verhaal.
2, een begeleider die alleen maar liep te zeiken. Soms terecht, soms onterecht. Mijn huidige begeleider kan ook wel zeuren, maar dan op een positieve manier zullen we maar zeggen
en denkt op een goede manier mee zonder alles voor te kauwen. Moet het natuurlijk wel zelf doen
.
Geen paniek joh !quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Maar ik moet maandag even bellen, want ik check net m'n contract en tot mijn grote schrik en angst zie ik dat ik misschien wel 2 maanden hebMaar iig nog wel 80 uur vakantie van vorig jaar, en misschien ook nog wel wat van dit jaar.
Bonus-malusregeling? Daar valt meestal wel met wat babbelen een mauw aan te passen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
Hum.
Probeer ik auto 2 te verzekeren, staat mijn aantal schadevrije jaren op -6
-6!!!!
Gaat goed komen, even uitzoeken en dan ben je daar straks gewoon weg!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is echt vreselijk slecht, maar ik snap heel erg weinig van het taalgebruik in de CAO. Ik zie meestal door de bomen het bos niet meer, laat staan dat ik weer hoe en waar ik moet zoeken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:00 schreef golfer het volgende:
Check anders ook nog even de CAO VVT:
http://www.nu91-leden.nl/uploads/CAO%20VVT%202010-2012%5B1%5D.pdf
Artikel 2, volgens mij. 2.3quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk slecht, maar ik snap heel erg weinig van het taalgebruik in de CAO. Ik zie meestal door de bomen het bos niet meer, laat staan dat ik weer hoe en waar ik moet zoeken...
2 tonquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Bonus-malusregeling? Daar valt meestal wel met wat babbelen een mauw aan te passen.
Oh en mijn vraag stond nog open: welk bouwjaar is de nieuwe voiture en wat staat er op de teller?
Het zijn van die houten puzzels nog grotendeelsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De stukjes per puzzle in doosjes doen?
Maar dan kan je de stukjes toch in doosjes doen ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Het zijn van die houten puzzels nog grotendeelsDus die hebben een frame.
Maar dan heb je allemaal losse doosjes en allemaal losse framesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dan kan je de stukjes toch in doosjes doen ?
Je zou voor alle zekerheid via http://www.independer.nl/autoverzekering/intro.aspx even de zaken kunnen vergelijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
2 tonen uit '99
En ja, bonus/malus. En echt, -6 voor 2 lullige kleine dingetjes vind ik flauw!
NAVK is dat een beetje betrouwbaar verder? Ik kijk het net na en dat ziet er wel ok uit, maar je schadevrije jaren kon je niet op negatief invullen.
Dus even gebeld, maar ik kreeg echt een amsterdammer oid aan de telefoon die opnam met alleen voornaam
Frame scannen en plaatje op het doosje plakken? Of ben ik nu te creatief?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dan heb je allemaal losse doosjes en allemaal losse framesNiet erg logisch toch? Vinden ze nooit het goede doosje bij het goed frame
Nee, te ingewikkeld voor de kinderenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Frame scannen en plaatje op het doosje plakken? Of ben ik nu te creatief?
Die willen me niet hebben met meer dan -1....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou voor alle zekerheid via http://www.independer.nl/autoverzekering/intro.aspx even de zaken kunnen vergelijken.
Oh, nee, dan werkt het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, te ingewikkeld voor de kinderen
Dan moeten ze een houten, kleurloos frame herkennen aan de vormVoor de oudste buitengewoon ingewikkeld, voor de jongste onmogelijk
Wacht ik maak ff een foto voor het beeld
Nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Het einde van een tijdperk: de Kever net verkocht. Voor weinig.
Lease auto. Ik wil er geen twee voor de deur. De Kever had volgend jaar naar de schroot gekund.quote:
Was ie doorgeroest? En wat voor auto heb je nu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Lease auto. Ik wil er geen twee voor de deur. De Kever had volgend jaar naar de schroot gekund.
Nee, maar de carrosserie was niet heel best meer. Veel roestplekken. Nog niet door. Een volgende winter had die niet overleefd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Was ie doorgeroest? En wat voor auto heb je nu?
Peugeotquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Peugots
Schakelen lekker makkelijk
Ik ben van een spartaanse auto naar een iets luxere auto gegaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Peugots
Schakelen lekker makkelijk
Van max. 80km/u bij een verbruik van 1 liter op 6km gemiddeld naar max. 160 km/u met een verbruik van 1 liter op 15km gemiddeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben van een spartaanse auto naar een iets luxere auto gegaan
de regio maakt niks uit, maar facturering is open tot 18quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef AnneX het volgende:
Vraagje voo MM : is de ziggo incasso afdeling open op zaterdag in de regio Utrecht?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Lactose vrije melk ontdekt in de plaatselijke Jumbo
Houten Puzzelsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Dit en dan nog veeeeel meer!
(die met die losse vissen is moeilijkLeander kan hem sneller dan ik
)
Ik ruft de hele buurt bij elkaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ben jij echt lactose-intolerant dan, of wil je minder melkproducten drinken/eten
quote:The frequency of decreased lactase activity ranges from as little as 5% in northern Europe, up to 71% for Sicily, to more than 90% in some African and Asian countries.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lactose_intolerance
nope dinsdag zou ik uiterlijk moeten horen (dan zijn de twee weken van het mailtje om) en indien niet bel ik woensdag wel ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:09 schreef AnneX het volgende:
Ok eens bellen dan.
Heb je al wat van je solli gehoord?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
steer had je trouwens gezien dat vanaf 13 aug de ah dicht is voor verbouwing?
nee helmstraat zag ik t hangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]die van de markt, toch? Daar ga ik niet heen
O. Nou da's mooi kudt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee helmstraat zag ik t hangen
Volgens mij is dat een normale AH. Wel een grote op het Soendapleinquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:13 schreef Bluezz het volgende:
De grote Appie waar we vaak heengaan is ook compleet verbouwd in een tijd van 2 weken denk ik, ze hebben ook meteen het parkeerterrein aangepakt. Ik vond het altijd al raar ingedeeld, nu is het een super winkel. Misschien wel een XL, maar ik weet niet waar je dat aan kunt zien
Wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Het einde van een tijdperk: de Kever net verkocht. Voor weinig.
120 km/h max met een verbruik van 1:11. 100 km/h gemiddeld met een verbruik van 1:13. Nu naar een auto die op 120 km/h ongeveer 1:20 rijd. Het is een verbetering jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van max. 80km/u bij een verbruik van 1 liter op 6km gemiddeld naar max. 160 km/u met een verbruik van 1 liter op 15km gemiddeld.![]()
Welkom in de 21e eeuw.
15 septemberquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Annie, wanneer ging jij nou ook alweer trouwen, augustus toch
2 auto's voor de deur is onzin. Zeker als de Kever vooral stil blijft staan. Die rot binnen een jaar weg als die niet onderhouden wordt en niet rijdquote:
Heb je morgen zin om te dim summen voor lunch? Ongeveer 6-7 EUR pp incl theequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op n klein a4tje maar heb t niet helemaal goed gelezen ach jumbo
Indien Memo niet hoeft te werken, morgen 13:00 ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
Prima. Wanneer kan ik naar Maastricht komen?
Of hij heeft zich 6 jaar niet gewassen of een tattoo verslavingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van Inge de Bruijn, 15 jaar jonger, thuiswonend, onder de tattoos
Wat is er mis met deze vrouwen![]()
![]()
/shownews
Het ziet er idd eerder uit als modder of troep dan als tattoo'squote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Of hij heeft zich 6 jaar niet gewassen of een tattoo verslaving
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ziet er idd eerder uit als modder of troep dan als tattoo's
Okay dan begrijp ik dat je niet aan het genieten bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn ze dan precies aan het doen?
Bedoel je die kinderen : die JOELEN naar elkaar als in schreeuwen, want het is zo leuk
om te schreeuwen naar elkaar als je speelt met elkaar op 4 vierkante meter.
Spannendquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Die foto van Inge haar vriend...en ja Steer; ik was vorig jaar met de fam bij de Gay Pride. Nu is mijn zusje er met haar kersverse vriendje en ze blijft voor het eerst bij hem slapen
Ben er 1 keer naartoe geweest. Vond er niet veel aan. 1 grote freakshow.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
De Gay Pride lijkt me wel een erg leuk feestje
Echt waar? hmmm, achja ik zou ook niet weten met wie ik er heen zou moeten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben er 1 keer naartoe geweest. Vond er niet veel aan. 1 grote freakshow.
Heb je geen allerbeste homo-vriendje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
hmmm, achja ik zou ook niet weten met wie ik er heen zou moeten gaan
Wel een lesbisch vriendinnetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je geen allerbeste homo-vriendje?
Kinderen die denken dat alles buiten 'speelplein' heet en daar wordt altijd flink geschreeuwdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn ze dan precies aan het doen?
Bedoel je die kinderen : die JOELEN naar elkaar als in schreeuwen, want het is zo leuk
om te schreeuwen naar elkaar als je speelt met elkaar op 4 vierkante meter.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
@ AnneZZ, er is vanmiddag iets vreselijks in eerst mijn heup en later in mijn r. onderrug geschoten met wat uitstraling naar been... is dan plat op rug met knieën helemaal opgetrokken een goeie oefening? Ik dacht dat hol/bol op handen/knieën niet meer mocht qua versletenheid? Doet zo pijn
Neem je regenjas mee, het hoost hier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Bluezz heeft pm.
Vanmiddag vergeten te gaan fietsen.![]()
En het is droog.
Zou ook nu kunnen gaan.
Weet je wat
Da's niet goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:48 schreef borisz het volgende:
Hmz.. Het is weer poes in de gaten houden tijd. Loopt alleen maar met d'r staart tussen de benen.
Het is warm hoor, ik heb net ook even een klein tochtje naar Alphen gemaakt op de fiets. Gewoon in mijn hempje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Bluezz heeft pm.
Vanmiddag vergeten te gaan fietsen.![]()
En het is droog.
Zou ook nu kunnen gaan.
Weet je wat
Roti!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nu roti eten bij Antilliaanse salsavriend, morgen deadline paper, zal wel niet slapen weer vanavond.
Maarja, roti he
waar moet ik zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nu roti eten bij Antilliaanse salsavriend, morgen deadline paper, zal wel niet slapen weer vanavond.
Maarja, roti he
vanochtend regende ook naar t werk, maar gewoon warm water hoor, vieze natte kleffe benauwde bendequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is zo warm dat 't gewoon lekker is, een buitje.
Dan moet je je kleren wassen Steerke, houdoe!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
gaat zo stinken altijd als je opdroogt
Maar ik ben een bikkel dus ik ga.![]()
![]()
Houdoe mensen, tot vanavond!
Je neemt ontslag op 1 okt, je moet het alleen voor 1 sept meldenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan nu toch schriftelijk ontslag nemen per 1 september en dan ben je 1 oktober (of eerder ivm je vakantiedagen) weg
Roti isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar moet ik zijn?
overigens geen idee of roti eigenlijk wel lekker is, heb t nog nooit op
Geen idee Anne, ik doe maar wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:53 schreef Anne het volgende:
Weet iemand hoeveel mihoen per persoon je ongeveer gebruikt? Ik heb een pak van 250 gram en ik heb geen idee hoeveel ik eruit zal gebruiken voor met zijn tweetjes (1 grote-grote eter, 1 normale eter).
Denk iets meer 3/4dequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee Anne, ik doe maar wat.
Het halve pak ?
Het is droog gebleven en ik kan weer 30 minuten fietsen afstrepen.
Ik heb inderdaad het halve pak gedaan nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee Anne, ik doe maar wat.
Het halve pak ?
Het is droog gebleven en ik kan weer 30 minuten fietsen afstrepen.
Sla, ui en tomaat erop.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:12 schreef AnneX het volgende:
In de categorie:wat eten we vandaag?
Een tartaartje, vermomd als broodje hamburger. Met franse augurkjes en franse mayonnaise!
En erbij ? groenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |