In de CAO vind ik het nietquote:
Punt 3 is anders dan we nu dachten.quote:Artikel 2.3 Opzegging
1. Ingeval van opzegging of, indien in een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd een bepaling over tussentijdse
opzegging is opgenomen, zijn de wettelijke bepalingen omtrent opzegtermijnen van toepassing, tenzij in deze CAO
uitdrukkelijk anders wordt bepaald. Opzegging dient schriftelijk te gebeuren.
2. Op grond van artikel 7: 672 lid 8 BW is bij verlenging van de opzegtermijn voor de werknemer, de opzegtermijn voor de
werknemer en de werkgever gelijk indien de opzegtermijn niet langer is dan 3 maanden. Bij een langere opzegtermijn
dan 3 maanden geldt voor de werkgever een dubbele opzegtermijn dan die voor de werknemer.
3. De datum van ingang van het ontslag als in dit artikel bedoeld is de eerste van de kalendermaand.
4. Opzegging door de werkgever op grond van arbeidsongeschiktheid kan slechts geschieden nadat de
ziekte/arbeidsongeschiktheid twee jaren heeft geduurd.
Lein moet ff haar contract erbij pakken en kijken wat daar precies in staat. 1 of 2 maanden opzegtermijn. Moet je wel doen voor je dat gesprek in gaat, Leinquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de CAO vind ik het niet
[..]
Punt 3 is anders dan we nu dachten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feli!
Nu eens kijken wat ze bieden![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lein moet ff haar contract erbij pakken en kijken wat daar precies in staat. 1 of 2 maanden opzegtermijn. Moet je wel doen voor je dat gesprek in gaat, Lein
Joh ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
Er is nog geen kaas 2.0 Annex, die foto is van een foetskieroerkampioenschap in 2010; in Budapest.
Goed gevoel over?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:35 schreef borisz het volgende:
-6?![]()
Scriptie af. Nu het woord aan de tegenlezers.
.
Heel realistischquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef borisz het volgende:
Ja ach, het is geen topstuk. Het is wel een voldoende waard en daar doe ik het voor. Ik wil nu gewoon verder en deze voor mij hoge horde genomen hebben.
Je kan nu toch schriftelijk ontslag nemen per 1 september en dan ben je 1 oktober (of eerder ivm je vakantiedagen) wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, ik heb 1 maand opzegtermijn. Moet ik dan per oktober ontslag nemen? 1 september is nu te laat...
Krakkeplankje of Kaasmiekequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:49 schreef krakkemieke het volgende:
Goed zo Borisz!![]()
Boodschappen zijn binnen. Als ik zo doorga, word ik een Kaasplanquette.
Het is al mijn tweede pogingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel realistischEn een voldoende zit er vast wel in
Ja, dat bedoelde ik. Maar ik moet maandag even bellen, want ik check net m'n contract en tot mijn grote schrik en angst zie ik dat ik misschien wel 2 maanden hebquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Je kan nu toch schriftelijk ontslag nemen per 1 september en dan ben je 1 oktober (of eerder ivm je vakantiedagen) weg
De stukjes per puzzle in doosjes doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef freecell het volgende:
Annex! Bedankt, dat ga ik verder uitzoeken
IsaKlinkt bekend! Wij hebben vanmorgen de speelgoedkast omgekieperd (handig, peuter uit logeren) en alles wat stuk was weggegooid en wat niet gebruikt wordt op zolder gelegd.
Het viel tegenEigenlijk hebben ze maar één kast met speelgoed, is er bijna niks stuk en spelen ze met alles.
O, en alles zat al in bakken in de kast. 1 bak overigen, 1 bak auto's en ballen, 1 bak boekjes en 1 bak duplo.
Onder de bank staan nog 2 rollerboxen, 1 met treintjes en 1 met instrumenten.
En toch hebben we een probleemWaar laten we de houten puzzels....
Als je ze in een bak doet, raakt het zo door elkaar...
Check anders ook nog even de CAO VVT:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, dat bedoelde ik. Maar ik moet maandag even bellen, want ik check net m'n contract en tot mijn grote schrik en angst zie ik dat ik misschien wel 2 maanden hebMaar iig nog wel 80 uur vakantie van vorig jaar, en misschien ook nog wel wat van dit jaar.
Vrouwen zeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is al mijn tweede poging. Eerste poging mislukt door diverse dingen. 1 wilde wellicht te veel doen en kwam daardoor op niets uit, ging alle kanten op en er kwam niets op papier. Niets is overdreven maar gewoon goed verhaal.
2, een begeleider die alleen maar liep te zeiken. Soms terecht, soms onterecht. Mijn huidige begeleider kan ook wel zeuren, maar dan op een positieve manier zullen we maar zeggen
en denkt op een goede manier mee zonder alles voor te kauwen. Moet het natuurlijk wel zelf doen
.
Geen paniek joh !quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Maar ik moet maandag even bellen, want ik check net m'n contract en tot mijn grote schrik en angst zie ik dat ik misschien wel 2 maanden hebMaar iig nog wel 80 uur vakantie van vorig jaar, en misschien ook nog wel wat van dit jaar.
Bonus-malusregeling? Daar valt meestal wel met wat babbelen een mauw aan te passen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
Hum.
Probeer ik auto 2 te verzekeren, staat mijn aantal schadevrije jaren op -6
-6!!!!
Gaat goed komen, even uitzoeken en dan ben je daar straks gewoon weg!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is echt vreselijk slecht, maar ik snap heel erg weinig van het taalgebruik in de CAO. Ik zie meestal door de bomen het bos niet meer, laat staan dat ik weer hoe en waar ik moet zoeken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:00 schreef golfer het volgende:
Check anders ook nog even de CAO VVT:
http://www.nu91-leden.nl/uploads/CAO%20VVT%202010-2012%5B1%5D.pdf
Artikel 2, volgens mij. 2.3quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk slecht, maar ik snap heel erg weinig van het taalgebruik in de CAO. Ik zie meestal door de bomen het bos niet meer, laat staan dat ik weer hoe en waar ik moet zoeken...
2 tonquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Bonus-malusregeling? Daar valt meestal wel met wat babbelen een mauw aan te passen.
Oh en mijn vraag stond nog open: welk bouwjaar is de nieuwe voiture en wat staat er op de teller?
Het zijn van die houten puzzels nog grotendeelsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De stukjes per puzzle in doosjes doen?
Maar dan kan je de stukjes toch in doosjes doen ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Het zijn van die houten puzzels nog grotendeelsDus die hebben een frame.
Maar dan heb je allemaal losse doosjes en allemaal losse framesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dan kan je de stukjes toch in doosjes doen ?
Je zou voor alle zekerheid via http://www.independer.nl/autoverzekering/intro.aspx even de zaken kunnen vergelijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
2 tonen uit '99
En ja, bonus/malus. En echt, -6 voor 2 lullige kleine dingetjes vind ik flauw!
NAVK is dat een beetje betrouwbaar verder? Ik kijk het net na en dat ziet er wel ok uit, maar je schadevrije jaren kon je niet op negatief invullen.
Dus even gebeld, maar ik kreeg echt een amsterdammer oid aan de telefoon die opnam met alleen voornaam
Frame scannen en plaatje op het doosje plakken? Of ben ik nu te creatief?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dan heb je allemaal losse doosjes en allemaal losse framesNiet erg logisch toch? Vinden ze nooit het goede doosje bij het goed frame
Nee, te ingewikkeld voor de kinderenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Frame scannen en plaatje op het doosje plakken? Of ben ik nu te creatief?
Die willen me niet hebben met meer dan -1....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou voor alle zekerheid via http://www.independer.nl/autoverzekering/intro.aspx even de zaken kunnen vergelijken.
Oh, nee, dan werkt het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, te ingewikkeld voor de kinderen
Dan moeten ze een houten, kleurloos frame herkennen aan de vormVoor de oudste buitengewoon ingewikkeld, voor de jongste onmogelijk
Wacht ik maak ff een foto voor het beeld
Nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Het einde van een tijdperk: de Kever net verkocht. Voor weinig.
Lease auto. Ik wil er geen twee voor de deur. De Kever had volgend jaar naar de schroot gekund.quote:
Was ie doorgeroest? En wat voor auto heb je nu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Lease auto. Ik wil er geen twee voor de deur. De Kever had volgend jaar naar de schroot gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |