Sowieso al je vakantiedagen opnemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik neig daar hoe langer hoe meer naar.
Dat klinkt geweldig! Dus het is niet per de eerste van de maand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:18 schreef freecell het volgende:
Sowieso al je vakantiedagen opnemen.
EN je kan per direct ontslag nemen, dus per 10 augustus oidHoeft niet per 1.
En dan inderdaad vakantie opnemen, dat is gewoon je recht
Tuurlijk waarom nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou geneigd zijn al mijn vakantiedagen op te nemen en 'barst maar!' denken
Omdat het niet in het rooster past en het erg oncollegiaal isquote:
Ja, nu nog offertes laten maken voor de CV, de badkamer én de vloer. Veel werk maar wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt goed, kaas! Jullie zijn goed geholpen
Dat mag in kledingwinkels ook wel eens. Hoe vaak ik gisteren wel niet bij iets absoluut belachelijks op mijn lijf te horen kreeg dat het echt leuk stond... Zo stom vind ik datSta je als varkentje voor de spiegel in een plooitjes blouse met opgeplakte bloemen: oh, dat staat u leuk! Nee mens, doe normaal, zoiets kan absoluut niet met mijn maat borsten
Ach, dat 't niet in het rooster past is niet Lein's verantwoording, maar die van het teamhoofd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Omdat het niet in het rooster past en het erg oncollegiaal isIk weet niet wat je 'rechten' zijn in deze.
Vind je dat leuk om te doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, nu nog offertes laten maken voor de CV, de badkamer én de vloer. Veel werk maar wel leuk om te doen.
iPhonequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:23 schreef Isabeau het volgende:
P, mooie foto zo! (heb je altijd je camera bij je?)
Wow, dat had ik niet verwachtquote:
Ja dat vind ik leuk; als starter heb ik in mijn schamele bestaan nog nooit zoveel geld uit mogen geven. Ook vind ik het leuk om het budget goed te besteden, zodat we er straks dagelijks woongenot van hebben. En als het huis verkocht wordt we er wat winst aan over houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Vind je dat leuk om te doen?Ik vind dat soort dingen echt helemaal niks aan
Maar wel handig dat jij dat leuk vindt
quote:
quote:De Amerikaanse regering zet vraagtekens bij de analyse van S&P die ten grondslag ligt aan de verlaging. Volgens regeringsfunctionarissen heeft de kredietbeoordelaar zich 2.000 miljard dollar verrekend.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
Quote Lein vorige week: "Gaan we nou alwéér keukens kijken?"
Dat had ik kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
Quote Lein vorige week: "Gaan we nou alwéér keukens kijken?"
Kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zijnNiet iedereen vindt het leuk
Toch wat vrouwelijke trekjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
Laat het shoppen maar aan mij over
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De echte man schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant.
geslapen joeeeeeeeeeee yeaaaaaahquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand me weer ff in slaap slaan? ik mag nog helemaal niet wakker liggen
nu al weer sinds 5.30u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |