Nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Het einde van een tijdperk: de Kever net verkocht. Voor weinig.
Lease auto. Ik wil er geen twee voor de deur. De Kever had volgend jaar naar de schroot gekund.quote:
Was ie doorgeroest? En wat voor auto heb je nu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Lease auto. Ik wil er geen twee voor de deur. De Kever had volgend jaar naar de schroot gekund.
Nee, maar de carrosserie was niet heel best meer. Veel roestplekken. Nog niet door. Een volgende winter had die niet overleefd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Was ie doorgeroest? En wat voor auto heb je nu?
Peugeotquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Peugots
Schakelen lekker makkelijk
Ik ben van een spartaanse auto naar een iets luxere auto gegaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Peugots
Schakelen lekker makkelijk
Van max. 80km/u bij een verbruik van 1 liter op 6km gemiddeld naar max. 160 km/u met een verbruik van 1 liter op 15km gemiddeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben van een spartaanse auto naar een iets luxere auto gegaan
de regio maakt niks uit, maar facturering is open tot 18quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef AnneX het volgende:
Vraagje voo MM : is de ziggo incasso afdeling open op zaterdag in de regio Utrecht?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Lactose vrije melk ontdekt in de plaatselijke Jumbo
Houten Puzzelsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Dit en dan nog veeeeel meer!
(die met die losse vissen is moeilijkLeander kan hem sneller dan ik
)
Ik ruft de hele buurt bij elkaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ben jij echt lactose-intolerant dan, of wil je minder melkproducten drinken/eten
quote:The frequency of decreased lactase activity ranges from as little as 5% in northern Europe, up to 71% for Sicily, to more than 90% in some African and Asian countries.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lactose_intolerance
nope dinsdag zou ik uiterlijk moeten horen (dan zijn de twee weken van het mailtje om) en indien niet bel ik woensdag wel ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:09 schreef AnneX het volgende:
Ok eens bellen dan.
Heb je al wat van je solli gehoord?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
steer had je trouwens gezien dat vanaf 13 aug de ah dicht is voor verbouwing?
nee helmstraat zag ik t hangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]die van de markt, toch? Daar ga ik niet heen
O. Nou da's mooi kudt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee helmstraat zag ik t hangen
Volgens mij is dat een normale AH. Wel een grote op het Soendapleinquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:13 schreef Bluezz het volgende:
De grote Appie waar we vaak heengaan is ook compleet verbouwd in een tijd van 2 weken denk ik, ze hebben ook meteen het parkeerterrein aangepakt. Ik vond het altijd al raar ingedeeld, nu is het een super winkel. Misschien wel een XL, maar ik weet niet waar je dat aan kunt zien
Wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Het einde van een tijdperk: de Kever net verkocht. Voor weinig.
120 km/h max met een verbruik van 1:11. 100 km/h gemiddeld met een verbruik van 1:13. Nu naar een auto die op 120 km/h ongeveer 1:20 rijd. Het is een verbetering jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van max. 80km/u bij een verbruik van 1 liter op 6km gemiddeld naar max. 160 km/u met een verbruik van 1 liter op 15km gemiddeld.![]()
Welkom in de 21e eeuw.
15 septemberquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Annie, wanneer ging jij nou ook alweer trouwen, augustus toch
2 auto's voor de deur is onzin. Zeker als de Kever vooral stil blijft staan. Die rot binnen een jaar weg als die niet onderhouden wordt en niet rijdquote:
Heb je morgen zin om te dim summen voor lunch? Ongeveer 6-7 EUR pp incl theequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op n klein a4tje maar heb t niet helemaal goed gelezen ach jumbo
Indien Memo niet hoeft te werken, morgen 13:00 ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
Prima. Wanneer kan ik naar Maastricht komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |