Aureeeee stop nu het nog kanquote:Vriendschap met seks gedoemd te falen
Laatste update: 5 augustus 2011 17:35
info
AMSTERDAM - Goede vrienden zijn en als extraatje ook nog met elkaar het bed induiken lijkt een aantrekkelijk idee voor veel mensen. Uit onderzoek is echter gebleken dat een dergelijke 'vriendschap' gedoemd is te mislukken.
Foto: Thinkstock
De universiteit van New York bestudeerde 14.000 studenten tussen de 18 en 21 jaar, waarvan de meesten een sekspartner hadden zonder een relatie met diegene te hebben. Wel waren ze vrienden van elkaar.
Het bleek dat dergelijke relaties de seksuele behoeftes en verlangens bevredigde. Ze hielden echter niet lang stand, omdat de ene persoon meer van de 'vriendschap' zou verwachten dan de ander.
Emoties
Uit het onderzoek kwam naar voren dat emoties moeilijk opzij te zetten zijn, helemaal wanneer men bevriend is met elkaar, zo meldt AOL.
“Mijn onderzoek laat zien dat waarschijnlijk het meest voorkomende gevolg van een dergelijke relatie ongemakkelijkheid en daardoor een gespannen of beëindigde vriendschap is. Ook wordt het vaak toch een echte liefdesrelatie of schakelt het stel terug naar een niet-seksuele vriendschap”, aldus hoofdonderzoeker Rebecca Plante.
wat is het nou?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aureeeee stop nu het nog kan
Goeie voetballer, die Fernandes.
met deze conclusie zit je dus altijd goed, en kun je zo de politiek in.quote:“Mijn onderzoek laat zien dat waarschijnlijk het meest voorkomende gevolg van een dergelijke relatie ongemakkelijkheid en daardoor een gespannen of beëindigde vriendschap is. Ook wordt het vaak toch een echte liefdesrelatie of schakelt het stel terug naar een niet-seksuele vriendschap”, aldus hoofdonderzoeker Rebecca Plante.
Makkelijk scorende voetballer, die Fernandesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
wat is het nou?
wel of geen einde relatie? wel of geen einde vriendschap?
P > 0.05quote:met deze conclusie zit je dus altijd goed, en kun je zo de politiek in.
Ga eerst wel naar Harry Potter, willen we ook nog zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien vind jij hem wel leuk, ik vond hem wat minder. De dialogen en het acteren was erg goed, gezien kinderen de hoofdrol speelden.
Boterhammetje jellypeanutbutterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, wat ben ik nu moeBen met twee collega's wezen shoppen en ik heb eigenlijk niets gegeten (zij hadden een patatje en ik zei dat ik thuis wel at
). En ook geen zin om eten klaar te maken, dus ik denk dat ik gewoon mijn bed in kruip
Captain Americaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga eerst wel naar Harry Potter, willen we ook nog zien(maar deze stond ook in m'n lijstje, Ross wil liever naar Captain America, vond je die beter?)
Ja waarom niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Het leven is helaas geen superheldenfilm, Steer
Fuck de recensiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk.
Maar ik vond de film wel okay. De recensies van de film waren niet zo best, trouwens.
Ga zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fuck de recensiesik heb me er best vermaakt. Sta nu te wachten op Super 8.
Ik zit nuquote:
En Ross heeft niet eens iets lekkers voor je gemaakt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, wat ben ik nu moeBen met twee collega's wezen shoppen en ik heb eigenlijk niets gegeten (zij hadden een patatje en ik zei dat ik thuis wel at
). En ook geen zin om eten klaar te maken, dus ik denk dat ik gewoon mijn bed in kruip
Oh, je hebt toch gedineerd, zie ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb net een tomaat gegeten
edit: + een vitaminepil
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
ook weer thuis.
Ik heb kleren gekocht en ik pas in een maat 44 broekIk heb zelfs een tasje gekocht (ik vind tassen altijd lelijk)!
Als een geur verdampt is het zonde van het geld om het op te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij Salsa zo. Verdammt, toch een goede geur.
Als de mensen van Pathe zo vriendelijk waren geweest de film niet te laten stuiteren op een dusdanige manier dat-ie niet meer af te spelen was, had ik dat zeker gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Niet schrikken tijdens de film en tot en met de aftiteling blijven zitten
bestaat al 1,5 maandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |