Geniet ervan! en ook van de pannekoeken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVolgende week Rise Of The Planet Of The Apes. Ik zag ook al een voorstukje van Conan The Barbarian. Best tof eigenlijk! En ik heb er heerlijk de tijd voor nu
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geniet ervan! en ook van de pannekoeken natuurlijk
Conan The Barbarian is met die acteur van GOTtoch?
Ik heb even opgezocht en het is inderdaad hemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen ideeMaar de dames uit de film waren wel
hoor
Ga je gezellig mee als-ie uit komt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht en het is inderdaad hem
Nou dan is het voor vrouwen & mannen sowieso een leuke film om te kijken
Ligt eraan hoeveel geld ik op dat moment heb, maar in principe lijkt het mee een goed planquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je gezellig mee als-ie uit komt?
Toppiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld ik op dat moment heb, maar in principe lijkt het mee een goed plan
Moet lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ToppieGezellig
18 augustus lijkt het erop!
Minder kcal dan een snickersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm....trek in iets hartigs. Beetje flauw. Zakkie chips geraused op kantoorCroky Paprikachips
Geen vraag maar een feit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
Pannenkoek of pannekoek? That's the question.
Ach....tweede topic-titel-tikfoutjequote:pan·nen·koek de; m -en in een koekenpan gebakken (dunne meel)koek
I knowquote:
Daar zit idd 50 verschil tussenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ongeveer 250 vs 300 zo uit mijn hoofd
Wat fijn voor jullie!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
Juh, maar wel veel plastic, dus onder de 1000 KG, wat leuk is in belasting
Naboo naboo!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef freecell het volgende:
Daewoo Nabiru (niburu, hihi) Station
En we noemen hem Daewoo Hagelslag
Grijs Metallicquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:22 schreef AnneX het volgende:
Leuk FC , gefeliciteerd ermee.
Ongetwijfeld veiliger dan jullie hadden ?
Welke kleur ?/meisjesmodus
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
FC, da's juist goed tegen de luchtweerstand! Golfballen hebben dat ook:
[ afbeelding ]
ROFLdeROFLquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
FC, da's juist goed tegen de luchtweerstand! Golfballen hebben dat ook:
[ afbeelding ]
170 vs 290quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ongeveer 250 vs 300 zo uit mijn hoofd
Feli FCquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef freecell het volgende:
Daewoo Nabiru (niburu, hihi) Station
En we noemen hem Daewoo Hagelslag
Waarom ga je kijken dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben nu maar 25 min van De Lier en zo benieuwd dat ik samen met andere meid daar toch even ga kijken. Maar we laten ons niet zien. En dan om 23u alsnog ff naar de tennis.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Waarom ga je kijken dan?
Om jezelf te verkneukelen als ze slechter zijn en je beroerd te voelen als ze beter zijn?
Aureeeee stop nu het nog kanquote:Vriendschap met seks gedoemd te falen
Laatste update: 5 augustus 2011 17:35
info
AMSTERDAM - Goede vrienden zijn en als extraatje ook nog met elkaar het bed induiken lijkt een aantrekkelijk idee voor veel mensen. Uit onderzoek is echter gebleken dat een dergelijke 'vriendschap' gedoemd is te mislukken.
Foto: Thinkstock
De universiteit van New York bestudeerde 14.000 studenten tussen de 18 en 21 jaar, waarvan de meesten een sekspartner hadden zonder een relatie met diegene te hebben. Wel waren ze vrienden van elkaar.
Het bleek dat dergelijke relaties de seksuele behoeftes en verlangens bevredigde. Ze hielden echter niet lang stand, omdat de ene persoon meer van de 'vriendschap' zou verwachten dan de ander.
Emoties
Uit het onderzoek kwam naar voren dat emoties moeilijk opzij te zetten zijn, helemaal wanneer men bevriend is met elkaar, zo meldt AOL.
“Mijn onderzoek laat zien dat waarschijnlijk het meest voorkomende gevolg van een dergelijke relatie ongemakkelijkheid en daardoor een gespannen of beëindigde vriendschap is. Ook wordt het vaak toch een echte liefdesrelatie of schakelt het stel terug naar een niet-seksuele vriendschap”, aldus hoofdonderzoeker Rebecca Plante.
wat is het nou?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aureeeee stop nu het nog kan
Goeie voetballer, die Fernandes.
met deze conclusie zit je dus altijd goed, en kun je zo de politiek in.quote:“Mijn onderzoek laat zien dat waarschijnlijk het meest voorkomende gevolg van een dergelijke relatie ongemakkelijkheid en daardoor een gespannen of beëindigde vriendschap is. Ook wordt het vaak toch een echte liefdesrelatie of schakelt het stel terug naar een niet-seksuele vriendschap”, aldus hoofdonderzoeker Rebecca Plante.
Makkelijk scorende voetballer, die Fernandesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
wat is het nou?
wel of geen einde relatie? wel of geen einde vriendschap?
P > 0.05quote:met deze conclusie zit je dus altijd goed, en kun je zo de politiek in.
Ga eerst wel naar Harry Potter, willen we ook nog zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien vind jij hem wel leuk, ik vond hem wat minder. De dialogen en het acteren was erg goed, gezien kinderen de hoofdrol speelden.
Boterhammetje jellypeanutbutterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, wat ben ik nu moeBen met twee collega's wezen shoppen en ik heb eigenlijk niets gegeten (zij hadden een patatje en ik zei dat ik thuis wel at
). En ook geen zin om eten klaar te maken, dus ik denk dat ik gewoon mijn bed in kruip
Captain Americaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga eerst wel naar Harry Potter, willen we ook nog zien(maar deze stond ook in m'n lijstje, Ross wil liever naar Captain America, vond je die beter?)
Ja waarom niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Het leven is helaas geen superheldenfilm, Steer
Fuck de recensiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk.
Maar ik vond de film wel okay. De recensies van de film waren niet zo best, trouwens.
Ga zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fuck de recensiesik heb me er best vermaakt. Sta nu te wachten op Super 8.
Ik zit nuquote:
En Ross heeft niet eens iets lekkers voor je gemaakt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, wat ben ik nu moeBen met twee collega's wezen shoppen en ik heb eigenlijk niets gegeten (zij hadden een patatje en ik zei dat ik thuis wel at
). En ook geen zin om eten klaar te maken, dus ik denk dat ik gewoon mijn bed in kruip
Oh, je hebt toch gedineerd, zie ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb net een tomaat gegeten
edit: + een vitaminepil
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
ook weer thuis.
Ik heb kleren gekocht en ik pas in een maat 44 broekIk heb zelfs een tasje gekocht (ik vind tassen altijd lelijk)!
Als een geur verdampt is het zonde van het geld om het op te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij Salsa zo. Verdammt, toch een goede geur.
Als de mensen van Pathe zo vriendelijk waren geweest de film niet te laten stuiteren op een dusdanige manier dat-ie niet meer af te spelen was, had ik dat zeker gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Niet schrikken tijdens de film en tot en met de aftiteling blijven zitten
bestaat al 1,5 maandquote:
fout en foutquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom ga je kijken dan?
Om jezelf te verkneukelen als ze slechter zijn en je beroerd te voelen als ze beter zijn?
Ja wat stomquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Als de mensen van Pathe zo vriendelijk waren geweest de film niet te laten stuiteren op een dusdanige manier dat-ie niet meer af te spelen was, had ik dat zeker gedaan
Thuis dus
Ik heb een Pathe Unlimited kaart. Ik hoefde niet te betalen, maar kreeg wel een voucher voor een gratis biosbezoek. Komt goed uit....kan ik een leuke meid meenemen een keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wat stomEn balen.... blijft je kaartje geldig, ja toch zeker?
Zijn daar ook vouchers voor te koop? Die leuke meiden om te kopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een Pathe Unlimited kaart. Ik hoefde niet te betalen, maar kreeg wel een voucher voor een gratis biosbezoek. Komt goed uit....kan ik een leuke meid meenemen een keer
Hmmmm...geen idee. Ik zal het ze eens vragenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn daar ook vouchers voor te koop? Die leuke meiden om te kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh nieuwe klerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
ook weer thuis.
Ik heb kleren gekocht en ik pas in een maat 44 broekIk heb zelfs een tasje gekocht (ik vind tassen altijd lelijk)!
FFT, wat een kutstreek eigenlijk, zeggen dat jullie beroerde danseressen zijn terwijl je het echt al járen doetGa je nu iets anders zoeken om te kunnen dansen?
Steer, viel Super8 tegen want daar wilde ik ook nog naar toe.
FC en Tara gefeli met de auto!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
uhuh jazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan willen ze je!
van harte gefeliciteerd! uiteindelijk toch nog gelukt. wat goed zeg!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
oei, mijn pizza'tje + wortels + snijboontjes + komkommersla + appeltaartje toe had meer calorieën denkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Het leven is helaas geen superheldenfilm, SteerMaar Cpt. America is dus wel een aanrader (leek mij weer helemaal niets!)
En ik heb net een tomaat gegeten
edit: + een vitaminepil
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
JeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arbeidsvoorwaardengesprek is meestal bespreken van het aanbod idd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik vind met de geur van kebab niks misquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Die italianen
http://www.nu.nl/buitenla(...)-verbiedt-kebab.html
Dat van die kebab vind ik te gek voor woorden. Maatregelen tegen bedelaars, prima. Maatregelen tegen straatmuzikanten? Heeft die man te diep in de Limoncello-fles gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Die italianen
http://www.nu.nl/buitenla(...)-verbiedt-kebab.html
Het geeft wel aan (voor mij als buitenstaander die niets van dat wereldje weet) dat je je in mijn optiek in echt foute kringen begeeft, en ik blijf me maar afvragen waarom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben wel blij dat ik gegaan ben, ook al was het apart om in het publiek te staan. belangrijk vond ik dat ik het juiste verhaal kon vertellen aan de heren van het licht/geluid/opbouw en zij niet ineens verrast werden door 2 aparte meiden. kwal-dj had aan iedereen een verkeerd verhaal verteld dus was goed dat ik er was. kreeg veel steun en nu nog smsjes van ze dat de 2 barbiepoppen in string die er nu staan apres ski totaal niet snappen + alleen sletterig kunnen doen en daarom heel slecht zijn.
ach ja... dat vind de dj goede danseressen.. nou daar kan ik niet tegen op
zij gaan nog wel met hem praten en agent gaat praten met de grootste baas van de hele skihut dus we zien wel waar dit eindigt. en anders lekker concentreren op andere leuke shows
Wat een *** regering van zowel UK als AUSquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:00 schreef golfer het volgende:
Nog even een mooie waargebeurde (jank)film bekeken: http://www.imdb.com/title/tt1438216/
Bluezz, de eigenaren zijn kwallen maar geloof me; dat zijn er een heleboel met geld en macht in NL. IK zit bij een agency en haal de boekingen dus NIET binnen. Ik word door die agency geboekt en hoor wat voor show het is en wat ik moet doen. Dan ga ik optreden en de mensen die meehelpen bij de Skihut zijn hartstikke leuk en aardig en daar heb, nou ja had, ik het meest mee te maken. Jij hebt in directe zin ook meer te maken met je naaste collega's dan met de Minister van Volksgezondheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het geeft wel aan (voor mij als buitenstaander die niets van dat wereldje weet) dat je je in mijn optiek in echt foute kringen begeeft, en ik blijf me maar afvragen waarom.
heb je dat niet altijd in huis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
Goed gedaan Lein, ff puntjes op de i zetten daaro
Topavond gehad, nog met een paar vrienden nageborreld bij mij thuis (daarom: altijd snacks en drank in huis hebben en opruimen voordat je weggaat).
Eens met dat, ze hoeven je niet meer aannemen oidquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:01 schreef golfer het volgende:
Enne Lein: het gaat gewoon lukken als je het arbeidsvoorwaardengesprek door bent en accepteert.
Ontslagbrief:
ik neem per...(datum) ontslag!
met vriendelijke groet,
Lein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |