Okay dan begrijp ik dat je niet aan het genieten bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn ze dan precies aan het doen?
Bedoel je die kinderen : die JOELEN naar elkaar als in schreeuwen, want het is zo leuk
om te schreeuwen naar elkaar als je speelt met elkaar op 4 vierkante meter.
Spannendquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Die foto van Inge haar vriend...en ja Steer; ik was vorig jaar met de fam bij de Gay Pride. Nu is mijn zusje er met haar kersverse vriendje en ze blijft voor het eerst bij hem slapen
Ben er 1 keer naartoe geweest. Vond er niet veel aan. 1 grote freakshow.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
De Gay Pride lijkt me wel een erg leuk feestje
Echt waar? hmmm, achja ik zou ook niet weten met wie ik er heen zou moeten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben er 1 keer naartoe geweest. Vond er niet veel aan. 1 grote freakshow.
Heb je geen allerbeste homo-vriendje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
hmmm, achja ik zou ook niet weten met wie ik er heen zou moeten gaan
Wel een lesbisch vriendinnetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je geen allerbeste homo-vriendje?
Kinderen die denken dat alles buiten 'speelplein' heet en daar wordt altijd flink geschreeuwdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn ze dan precies aan het doen?
Bedoel je die kinderen : die JOELEN naar elkaar als in schreeuwen, want het is zo leuk
om te schreeuwen naar elkaar als je speelt met elkaar op 4 vierkante meter.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
@ AnneZZ, er is vanmiddag iets vreselijks in eerst mijn heup en later in mijn r. onderrug geschoten met wat uitstraling naar been... is dan plat op rug met knieën helemaal opgetrokken een goeie oefening? Ik dacht dat hol/bol op handen/knieën niet meer mocht qua versletenheid? Doet zo pijn
Neem je regenjas mee, het hoost hier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Bluezz heeft pm.
Vanmiddag vergeten te gaan fietsen.![]()
En het is droog.
Zou ook nu kunnen gaan.
Weet je wat
Da's niet goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:48 schreef borisz het volgende:
Hmz.. Het is weer poes in de gaten houden tijd. Loopt alleen maar met d'r staart tussen de benen.
Het is warm hoor, ik heb net ook even een klein tochtje naar Alphen gemaakt op de fiets. Gewoon in mijn hempje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Bluezz heeft pm.
Vanmiddag vergeten te gaan fietsen.![]()
En het is droog.
Zou ook nu kunnen gaan.
Weet je wat
Roti!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nu roti eten bij Antilliaanse salsavriend, morgen deadline paper, zal wel niet slapen weer vanavond.
Maarja, roti he
waar moet ik zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nu roti eten bij Antilliaanse salsavriend, morgen deadline paper, zal wel niet slapen weer vanavond.
Maarja, roti he
vanochtend regende ook naar t werk, maar gewoon warm water hoor, vieze natte kleffe benauwde bendequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is zo warm dat 't gewoon lekker is, een buitje.
Dan moet je je kleren wassen Steerke, houdoe!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
gaat zo stinken altijd als je opdroogt
Maar ik ben een bikkel dus ik ga.![]()
![]()
Houdoe mensen, tot vanavond!
Je neemt ontslag op 1 okt, je moet het alleen voor 1 sept meldenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan nu toch schriftelijk ontslag nemen per 1 september en dan ben je 1 oktober (of eerder ivm je vakantiedagen) weg
Roti isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar moet ik zijn?
overigens geen idee of roti eigenlijk wel lekker is, heb t nog nooit op
Geen idee Anne, ik doe maar wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:53 schreef Anne het volgende:
Weet iemand hoeveel mihoen per persoon je ongeveer gebruikt? Ik heb een pak van 250 gram en ik heb geen idee hoeveel ik eruit zal gebruiken voor met zijn tweetjes (1 grote-grote eter, 1 normale eter).
Denk iets meer 3/4dequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee Anne, ik doe maar wat.
Het halve pak ?
Het is droog gebleven en ik kan weer 30 minuten fietsen afstrepen.
Ik heb inderdaad het halve pak gedaan nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee Anne, ik doe maar wat.
Het halve pak ?
Het is droog gebleven en ik kan weer 30 minuten fietsen afstrepen.
Sla, ui en tomaat erop.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:12 schreef AnneX het volgende:
In de categorie:wat eten we vandaag?
Een tartaartje, vermomd als broodje hamburger. Met franse augurkjes en franse mayonnaise!
En erbij ? groenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |