quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:20 schreef Miendientje het volgende:
Zelfde huis. Naar je computer scherm(en) kijken vanaf de bank:
[ afbeelding ]
En naar je tv vanaf je bureaustoel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:35 schreef Overlady het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie staan in het AD van vandaag.
Jip. Dit zijn, spreek voor mezelf, meestal wel de leukste woningenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:59 schreef Pollewoppie het volgende:
Toch vind ik het voor het geld wel een enorm kikke woning! Tis dat ik al ben verhuisd maar kwa locatie en prijs en uitdaging had dit echt een geweldig huis geweest voor mij!
Alleen een beetje klein, moet wel een grote uitbouw tegenaan... maar dan nog 120K! voor een tonnetje erbij kun je erg veel klussen eraanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Dit zijn, spreek voor mezelf, meestal wel de leukste woningenZou er zo ingaan
Dus zo ziet een LSD-trip eruitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe maar die keuken!!!
[ afbeelding ]
Ze hadden de wasmachine beter kunnen laten staan.quote:
Misschien om te verbloemen dat de buitenkant nogal, euh, ja..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef Sjeen het volgende:
Wat is het nut van dit soort foto's bij het verkopen van een huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sinds wanneer zijn spekjes de nieuwe makelaars-foto-opleuk-hype
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
zo huh?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien om te verbloemen dat de buitenkant nogal, euh, ja..![]()
[ afbeelding ]
Lijkt alsof je zo die TL bak van het plafond ramt als je de bovenste kastdeurtjes opent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe maar die keuken!!!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)langegracht-8/fotos/quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Ze proberen een karakterloos hok nog wat te laten lijken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Je zou maar last hebben van epileptische aanvallen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe maar die keuken!!!
[ afbeelding ]
Misschien moet je dan eens reageren dat je interesse had in de woning totdat je die infantiele ansichtkaart zag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:27 schreef k_man het volgende:
Die ansichtkaart is al vaker langs gekomen in deze reeks. Die makelaar is een idioot en sluit elke reeks foto's af met die kaart.
Hans wordt ook wat ouder natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef microgids het volgende:
Knibbel knabbel knuistje ...![]()
Wat een unieke woning! Deze vrijstaande boerderij-woning geeft je het Hans-en-Grietje gevoel. Leuk wit geveltje en rieten kap. De binnenzijde van de woning heeft ditzelfde knusse gevoel. Gezellige woonkamer met een nog zichtbaar houten balkendeel. De dichte keuken kijkt uit op de tuin en heeft openslaande deuren. De tuin rondom het huis heeft bestrating en groen. Verder is er een grote vrijstaande houten schuur mét bovenverdieping, welke ideaal te gebruiken is als bv. kantoorruimte. Kom de sfeer de proeven en niet de koekjes.
[ afbeelding ]
jahaaa, heeeel gezellig!
[ afbeelding ]
haha die man!
Die is al eerder voorbij gekomen. Als je er goed verbouwt heb je een prachtig huisje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef microgids het volgende:
Knibbel knabbel knuistje ...![]()
Wat een unieke woning! Deze vrijstaande boerderij-woning geeft je het Hans-en-Grietje gevoel. Leuk wit geveltje en rieten kap. De binnenzijde van de woning heeft ditzelfde knusse gevoel. Gezellige woonkamer met een nog zichtbaar houten balkendeel. De dichte keuken kijkt uit op de tuin en heeft openslaande deuren. De tuin rondom het huis heeft bestrating en groen. Verder is er een grote vrijstaande houten schuur mét bovenverdieping, welke ideaal te gebruiken is als bv. kantoorruimte. Kom de sfeer de proeven en niet de koekjes.
[ afbeelding ]
jahaaa, heeeel gezellig!
[ afbeelding ]
haha die man!
oh ja, de link
Die andere fles is al opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Huh? 4 glazen met een bodempje drank, en een (ongekoelde!) nog dichte fles ernaast? Logica?
die glazen zijn leeg, is optisch effect.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huh? 4 glazen met een bodempje drank, en een (ongekoelde!) nog dichte fles ernaast? Logica?
Dat zijn geen spekjes, dat zijn macarons. Niet dat ik nu weet wat het nut van die dingen is in huizenadvertenties hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Dat zijn geen macarons, dat zijn roze spekbollen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:11 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat zijn geen spekjes, dat zijn macarons. Niet dat ik nu weet wat het nut van die dingen is in huizenadvertenties hoor.
Oeps, oke, dat kan ook inderdaad... Ik dacht echt macarons te zien. (Waarschijnlijk mede omdat ik nog nooit roze spekbollen heb gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zijn geen macarons, dat zijn roze spekbollen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je je monitor even moet schoonmakenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik denk ook dat het macarons zijn, Kinderspekbolletjes zijn niet chic en macarons zijn superchic (schijnt) en de foto probeert klasse uit te stralen.
Lijkt me een goed plan. Macarons maken is nog een hele kunstquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:38 schreef k_man het volgende:
Lekker interessante discussie. Open er een topic over in CUL ofzo.
Herkennen een nog grotere.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:22 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Macarons maken is nog een hele kunst
Die heeft de VOC er nog in laten zettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
Eng toilet 1.
[ afbeelding ]
Eng toilet 2.
Linkje naar de voor de rest potentie hebbende bovenwoning vlakbij het Leidseplein.
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:41 schreef announcement het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ht-17/fotos/#foto-12
Dat hele huis is nog ingericht in de jaren 20 van de vorige eeuw geloof ik... Leuk als je van authentiek houdt, maar ik zou er toch echt ruimschoots met de sloophamer doorheen gaan. Maar gelukkig heb ik geen 6,5 ton en hoef ik me daar dus niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
Eng toilet 1.
[ afbeelding ]
Eng toilet 2.
Linkje naar de voor de rest potentie hebbende bovenwoning vlakbij het Leidseplein.
6,5 ton ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat hele huis is nog ingericht in de jaren 20 van de vorige eeuw geloof ik... Leuk als je van authentiek houdt, maar ik zou er toch echt ruimschoots met de sloophamer doorheen gaan. Maar gelukkig heb ik geen 6,5 ton en hoef ik me daar dus niet druk over te maken.
Ach zulke toiletbrillen voor dikke mensen zijn toch de nieuwste rage?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
Eng toilet 1.
[ afbeelding ]
Eng toilet 2.
Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar je zit wel op een geweldige locatie in Amsterdam. En het is redelijk groot. Als je dan ook nog eens ¤200.000,- kunt missen voor een verbouwing, dan is daar best wel iets moois van te maken.quote:
Best wel? Over potentie gesprokenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar je zit wel op een geweldige locatie in Amsterdam. En het is redelijk groot. Als je dan ook nog eens ¤200.000,- kunt missen voor een verbouwing, dan is daar best wel iets moois van te maken.
Ik snap die fascinatie met Amsterdam niet....quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar je zit wel op een geweldige locatie in Amsterdam. En het is redelijk groot. Als je dan ook nog eens ¤200.000,- kunt missen voor een verbouwing, dan is daar best wel iets moois van te maken.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie met Amsterdam niet....al kreeg ik geld toe zou ik er niet willen wonen
same herequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie met Amsterdam niet....al kreeg ik geld toe zou ik er niet willen wonen
wat ik aan dit huis niet echt snap...er staan geen meubels meer in, maar de sloffen van de bewoners staan er nog welquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:34 schreef ontheningnangnong het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Ik snap deze foto niet. Krijg je als je dit huis koopt een bange kat erbij?
[ afbeelding ]
Niet bijster interessant huis verder http://www.funda.nl/koop/(...)eus-diazstraat-8-hs/
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Je bent een stadsmens of niet.quote:
inb4 moskee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
wat ik aan dit huis niet echt snap...er staan geen meubels meer in, maar de sloffen van de bewoners staan er nog wel
[ afbeelding ]
Want? Amsterdam is de enige stad in Nederland?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Je moet er van houden. Je bent een stadsmens of niet.
De enige mooie stadquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Amsterdam is de enige stad in Nederland?
Ja och... Heb in 2 steden gewoond en het is inderdaad niet echt mijn ding. Blij dat ik binnenkort weer op het platteland zitquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Goeie stellingquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Amsterdam is de enige stad in Nederland?
Slechte stellingquote:
Ik ben jarenlang koerier geweest en ken Amsterdam op mijn duimpje, maar er is echt geeneen stadsdeel wat mooi is.quote:
Misschien zijn ze *erg* zuinig op hun houten vloer, en willen ze dat ook mensen die komen bezichtigen hun schoenen uit doen, en hebben ze daarom wat gastenpantoffels staan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
wat ik aan dit huis niet echt snap...er staan geen meubels meer in, maar de sloffen van de bewoners staan er nog wel
[ afbeelding ]
Er zijn eenvoudiger manieren om te zeggen dat je geen smaak hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang koerier geweest en ken Amsterdam op mijn duimpje, maar er is echt geeneen stadsdeel wat mooi is.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn eenvoudiger manieren om te zeggen dat je geen smaak hebt.
Is het jouw voornemen om elke post in dit topic nog dommer te maken dan de voorgaande? Zo ja, dan ben je op de goede weg.quote:
Die lijn bij de keuken is ook al zo golvend...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef celc1us het volgende:
Waarom niet gewoon een rechte muur![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/hoorn-nh/huis-4432388-de-weel-14/fotos/#
Gast....quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het jouw voornemen om elke post in dit topic nog dommer te maken dan de voorgaande? Zo ja, dan ben je op de goede weg.![]()
Amsterdam is ook niet mijn favoriete stad, maar er zijn prachtige wijken van Berlage en de Amsterdamse School.
maar dan zou je verwachten dat er ergens een paar schoenen van de makelaar te vinden moeten zijn. Wat die zou dan ook op sloffen moeten lopen en zijn schoenen uit hebben moeten doen. Die zijn nergens te vindenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze *erg* zuinig op hun houten vloer, en willen ze dat ook mensen die komen bezichtigen hun schoenen uit doen, en hebben ze daarom wat gastenpantoffels staan?
Oogt een beetje alsof er op dat moment een busje Polen in huisde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef celc1us het volgende:
Te koop sinds 2009?!![]()
[ afbeelding ]
Kijk die schoenen en die 1 persoonsbedden dannn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de link: http://www.funda.nl/koop/(...)laan-4/fotos/#foto-1
edit: Hij is wel verkocht in 6 weken![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef celc1us het volgende:
Ok, laatste voor vandaag![]()
Voormalig huis van Prince aka The Symbol aka The Artis(t).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwaard van de keukenPrince![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/purmerend/huis-47168413-piramidepad-48/
Hoe kun je zoiets doms zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
Amsterdam had wat mij betreft hetzelfde lot mogen ondergaan als Rotterdam in de oorlog
Ik vind het wat kitcherig. Leuk zwaard detail.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef celc1us het volgende:
Ok, laatste voor vandaag![]()
Voormalig huis van Prince aka The Symbol aka The Artis(t).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwaard van de keukenPrince![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/purmerend/huis-47168413-piramidepad-48/
En vergeet de hellebaard niet naast de keukendeur:quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:31 schreef Freddeh het volgende:
Ik zie overigens 2 full-size zwaarden, en 5 mini-replica's. Om het over de kroon niet te hebben
Het is geen deur maar raam?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En vergeet de hellebaard niet naast de keukendeur:
[ afbeelding ]
*Home Alone flashback.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef GimmeGore het volgende:
Tegen de inbrekers, zit zo bevestigd aan dat raam, dat wanneer je het raam van buiten openmaakt de hellebaard naar beneden komt vallen.
Waar gaat die trap naartoe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Een beeld met een eigen stoel
[ afbeelding ]
En verder prima huisje hoor
Naar bovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freakyquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Een beeld met een eigen stoel
[ afbeelding ]
En verder prima huisje hoor
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Naar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Handig wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wadaptja.
Klik
Ik gok dat ze het als grote eettafel / spelletjestafel gebruiken. Maar kansloos is utquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Inderdaad, waar laat je die plaat als je bij de spoelbak wil? En wat is het voordeel van die plaat eroverheen? Ja, extra werkruimte, maar nogal onhandig dat je dan niet bij de spoelbak kunt.
Het is best een tof huisje ja. Je vergeet trouwens de verfkwast om dat onmogelijke blauw weg te smurfenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat gemetselde zou ik laten stucen, die trap vind ik niet zo mooi, maar verder best tof.
(En 't is een leuk buurtje!)
Groot Kolonisten van Catanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het als grote eettafel / spelletjestafel gebruiken. Maar kansloos is ut
Zeker defect danquote:Overdekt zwembad (ca. 5 x 10 m) met kunststof schuifdak en zuiveringsinstallatie.
Welnee joh, ze hebben de bodem gewoon groen geschilderd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef Dr.Cooper het volgende:
[..]
Zeker defect dan.
[ afbeelding ]
Een echte troon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
lekker poepen op een podium
Handig als je ladderzat bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik helemaal gek worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:41 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bruin is niet lelijk
Staand plassen is daar ook best een uitdaging denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Kotsen gaat wel makkelijkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef R2R het volgende:
[..]
Staand plassen is daar ook best een uitdaging denk ik.
Ik ook ja, je kan nog lang genoeg tussen de houten planken liggen......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal gek worden.
gewoon in de badkuipquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef R2R het volgende:
[..]
Staand plassen is daar ook best een uitdaging denk ik.
quote:De nette badkamer met mechanische afzuiging is geheel betegeld en voorzien van een ligbad met stoomfunctie, tezamen met het spatscherm functioneert deze tevens als douche. Verder is de ruimte voorzien van een vast wastafelmeubel, het toilet, wasmachine en droger (beide op een eigen groep) en de opstelling van de c.v.-combiketel.
ik woon in een stad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die woonkamer best goed gelukt. Het is van alles door elkaar en ik zou het zelf nooit zo bedenken, maar het werkt wel. Ingericht met lef (of met wat beschikbaar was..).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef SplashO het volgende:
voor een gezellig behangetje:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Type object: Bouwkavelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef deadly_kiss het volgende:
en deze is ook wel bizar... een noodwoning uit 1960...
voor 198.000![]()
[ afbeelding ]
http://www.vandervindenvastgoed.nl/woningaanbod.html?id=1132
ja zou logisch klinken... maar zelfs ik als vrouw zonder enige echte verbouw ervaring zou het toch echt anders doen dan op die manierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef Miendientje het volgende:
Waarschijnlijk was de badkamer oorspronkelijk kleiner en hebben ze een stuk van de slaapkamer er naast er bij getrokken. Maar waarom dat halverwege het raam moest? Geen idee, misschien omdat er anders geen licht in de kamer er naast binnen kwam?
De gemeente Strijen geeft aan geen “gewone woning” toe te staan, maar een woning die recht doet aan de bijzondere plek (typologie, historie en groen).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Type object: Bouwkavel
Perceelgrootte: 875 m2
¤220/m2
Oftewel: je mag er bouwen, maar wel een woning met een bepaalde uitstraling.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:43 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
De gemeente Strijen geeft aan geen “gewone woning” toe te staan, maar een woning die recht doet aan de bijzondere plek (typologie, historie en groen).
volgens mij lopen er momenteel zelfs schapen
Zal dus wel zo'n oh zo originele prefab boederette of notariswoning komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oftewel: je mag er bouwen, maar wel een woning met een bepaalde uitstraling.
Dat is ongeveer hoe onze woonkamer eruit ziet in de huidige staat. Op de 29e deze maand overdracht, dan is die woonkamer echt het eerste dat op de schop gaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:41 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bruin is niet lelijk
Damn, en wij betalen ¤4/m² voor een lap grond bij ons nieuwe huis.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Type object: Bouwkavel
Perceelgrootte: 875 m2
¤220/m2
Dat zal dan niet in Nederland zijn, of iig geen bouwgrondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe onze woonkamer eruit ziet in de huidige staat. Op de 29e deze maand overdracht, dan is die woonkamer echt het eerste dat op de schop gaat
[..]
Damn, en wij betalen ¤4/m² voor een lap grond bij ons nieuwe huis.
Geen bouwgrond, dat klopt. Maar wel in NL, mits Friesland door jou ook erkend wordt als onderdeel van NLquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat zal dan niet in Nederland zijn, of iig geen bouwgrond
Twijfelgevalletjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen bouwgrond, dat klopt. Maar wel in NL, mits Friesland door jou ook erkend wordt als onderdeel van NL
Heb je gelijk in, maar drong in eerste instantie niet door tot mequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje
Maar het vergelijk met landbouwgrond is onzinnig
Kweenie hoor, maar als dat huis te koop staat.... Is het niet heel erg stiekem een bordeel. Het druipt er vanafquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Is dit nou stiekem een bordeel dat te koop staat?.
[ afbeelding ]
Of een hippiewoning?
[ afbeelding ]
Of is het stiekem dit huis dat te koop staat?
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Of een hippiewoning?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
hetzelfde huis....deze foto voegt ook zo lekker veel toequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Of een hippiewoning?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Veel mensen kicken op zo'n originele vloer, en deze foto laat de staat wel duidelijk zien. Imho geen onnuttige foto.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef kvd het volgende:
[..]
hetzelfde huis....deze foto voegt ook zo lekker veel toe![]()
[ afbeelding ]
Haha pornoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef k_man het volgende:
De trap in dit huis zal sommigen nog wel bekend voorkomen, want die stond ook al in een van de eerste deeltjes van dit topic;
[ afbeelding ]
Daar blijft het echter niet bij. Wat te denken van...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kan die vloer nergens ontdekken in het huis...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Veel mensen kicken op zo'n originele vloer, en deze foto laat de staat wel duidelijk zien. Imho geen onnuttige foto.
Ik vermoed dat de huidige bewoonster dat met dat kunstgras heeft afgedekt in de foto. Ergo: nuttige foto dus van de makelaarquote:Parterre: entree; trapkast; hal met granito vloer; meterkast; verdiepte trapkast/fietsenberging (ca. 4.50 m. x 1.80 m.).
dan welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de huidige bewoonster dat met dat kunstgras heeft afgedekt in de foto. Ergo: nuttige foto dus van de makelaar
Ik heb het ook pas bekeken nadat jij het opmerktequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef kvd het volgende:
[..]
dan wel
ik ben ook meer van de plaatjes dan van de teksten
Dat lijkt me een schoonheidsspecialiste aan huis, niet een tandartspraktijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef tjoptjop het volgende:
Haha porno
[ afbeelding ]
Tandarts? Ik krijg bij het huis en de plattegrond niet echt de indruk van een praktijk aan huis
Ik heb geen referentie van een schoonheidssalon, dus zou goed kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me een schoonheidsspecialiste aan huis, niet een tandartspraktijk![]()
De zachte badlakens (?) op de stoel doen het hemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb geen referentie van een schoonheidssalon, dus zou goed kunnen
Het is Bloemendaal he, dus ik vond een ietwat comfortabelere tandarts geen vreemd ideequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zachte badlakens (?) op de stoel doen het hem
Het is mij te kitsch, alleen de garage is mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef k_man het volgende:
De trap in dit huis zal sommigen nog wel bekend voorkomen, want die stond ook al in een van de eerste deeltjes van dit topic;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ieuw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die garage is ook kitsch met die koeien op de muur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef Libres het volgende:
[..]
Het is mij te kitsch, alleen de garage is mooi.
en daarna rijdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die garage is ook kitsch met die koeien op de muur.
Sterker nog, zelfs de auto's die er in staan zijn kitsch.
Een instapmodel ferrari en een ?countach?.
Wil overigens niet zeggen dat het niet tof is om zoon garage te hebben.
In een lekkere stoel met een goed glas wijn genieten van je auto's...
geniaal huis! heerlijk alles zo in originele staat! Wat nou sloophamer er door heen? zoals veel mensen willen in dit topic. Ik juich het toe dat in dit huis nog een lekker oude keuken inzit! en de badkamersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
Eng toilet 1.
[ afbeelding ]
Eng toilet 2.
Fantastische locatie en wel leuk om zo'n originele inrichting te zien. Maar ik zou er zelf niet in willen zitten, beetje te oud en te vies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
geniaal huis! heerlijk alles zo in originele staat! Wat nou sloophamer er door heen? zoals veel mensen willen in dit topic. Ik juich het toe dat in dit huis nog een lekker oude keuken inzit! en de badkamersZou er meteen inwillen als ik 6,5 ton had.
Wat een wanstaltig-begin-jaren-90-vt-wonen-interieur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het meer een huis noemen van mensen mét geld en zonder smaak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:59 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een wanstaltig-begin-jaren-90-vt-wonen-interieur.![]()
En die trap lijkt me ook niet echt wat + dat het zo niet eens officieel mag (hekje e.d.)
Dat ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou het meer een huis noemen van mensen mét geld en zonder smaak.
quote:De villa aan het Wilhelminapark 29 beschikt over een origineel karakter en is aangepast aan de huidige moderne wooneisen. De fraaie entree, marmeren hal met klassiek trappenhuis, het karakteristieke gevelbeeld met rijke detaillering, paneeldeuren, ornamentenplafonds en karakteristieke toren kenmerken dit bijzondere object.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook dit huis is verder erg mooi (dat trappenhuis)
Tapijt in de badkamer/zaalin dit huis.
Je kan nooit genoeg tv's hebben in huis, waaronder deze 4:
En tegelijk worden bespied door 2 beveilingscamera's.
Wat is dit ?(Engels + Nederlands door elkaar):
Te vinden in dit kasteel:
Dit zie je niet veel meer:
![]()
Ik volg dit topic al lang en ik dacht dat ik 'm ook al eens gezien had idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die laatste foto is al zo ontzettend vaak hier voorbijgehuppeld dat wel duidelijk is hoe heel erg lang dat huis al te koop staat. Maar het blijft geweldig, zo'n handdoek-droog-kastje
Hmm, blijkbaar heb ik dan wat gemistquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:00 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk dacht Iemand91 na mijn post dat ie ook wel dingen mag posten die al heel vaak voorbij gekomen zijn. Geldt niet alleen voor die radiator, maar ook voor dat kasteeltje. Dat heb ik zelfs recent nog gepost.
Dat zijn belletjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij gewoon een hele ouwe stoppenkast.
Met een magneetje zodat het bordje van de betreffende kamer naar beneden gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dat zijn belletjes
In dat soort woningen komen die belletjes uit in de kamer van de butler zodat ze weten waar ze nodig zijn als de eigenaar belt.
Een soort voorloper van de intercom.
Tof, dat zijn dan wel weer de gave details in zo'n woning.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dat zijn belletjes
In dat soort woningen komen die belletjes uit in de kamer van de butler zodat ze weten waar ze nodig zijn als de eigenaar belt.
lijkt mij heel handig om aan moeders te vertellen dat ik nog wel een glaasje drinken wilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dat zijn belletjes
Volgens mij is het een Diabloquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
en daarna rijden
Een Countach is wel leuk spul
Is kunst.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:00 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrrrr
Niet van funda maar toch de moeite waard om te laten zien...
Handig als je oude wasmachine stuk is.quote:
Nogmaals; is kunst. Wordt dus niet gebruikt.quote:
Instapmodel Ferrari?? F355quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die garage is ook kitsch met die koeien op de muur.
Sterker nog, zelfs de auto's die er in staan zijn kitsch.
Een instapmodel ferrari en een ?countach?.
Wil overigens niet zeggen dat het niet tof is om zoon garage te hebben.
In een lekkere stoel met een goed glas wijn genieten van je auto's...
Thanx. Zit er nou helemaal geen balustrade of wat dan ook om die biljarttafel heen? Dus 1 stap te ver naar achteren in de hitte van de strijd is waarschijnlijk gelijk je laatste stap? Of wat?quote:
Yep, en wat te denken van de kleine kinderen die er klaarblijkelijk wonen gezien dat speelgoed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Thanx. Zit er nou helemaal geen balustrade of wat dan ook om die biljarttafel heen? Dus 1 stap te ver naar achteren in de hitte van de strijd is waarschijnlijk gelijk je laatste stap? Of wat?
x2.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
¤ 1.075.000 k.k om in een blokkendoos te mogen wonen....![]()
Wel op steenworp afstand van het centrum met een van de betere uitzichten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Thanx. Zit er nou helemaal geen balustrade of wat dan ook om die biljarttafel heen? Dus 1 stap te ver naar achteren in de hitte van de strijd is waarschijnlijk gelijk je laatste stap? Of wat?
¤ 1.075.000 k.k om in een blokkendoos te mogen wonen....![]()
Het is gewoon nieuwbouw hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
x2.
Ik kan van die oude industriepanden omgebouwd tot appartementen vaak wel waarderen maar dit heeft 0,0 uitstraling. En dat interior ziet eruit alsof het in een sub ¤100.000 rijtjeshuis zit.
Foolish mequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is gewoon nieuwbouw hoor
Die mooie oude panden die daar staan zijn compleet ingebouwd door dit soort gebouwen
Om het even te illustreren, zelfde straat:quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Foolish me...
Maar dat is wel het 'gevoel' wat ze willen opwekken, vandaar.
Ze laten het in iedergeval staan. Toch nog iets van historie i.p.v. alles plat gooien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Om het even te illustreren, zelfde straat:
[ afbeelding ]
Dat omcirkelde is zo'n oud pakhuis
En nog opmerking: Funda website:quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:36 schreef Knavia het volgende:
In 1923 door architect Jan Stuyt gebouwd voor de eeuwigheid en in 2005 vernieuwbouwd, waarbij.....
Is dat een werkwoord?
Jammer dat ze dat soort foutjes niet op het koopcontract makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:41 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
En nog opmerking: Funda website:
Achtertuin 1,350 m² (0,45m diep en 0,3m breed)
Het is jargon voor een heel ingrijpende renovatie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:36 schreef Knavia het volgende:
In 1923 door architect Jan Stuyt gebouwd voor de eeuwigheid en in 2005 vernieuwbouwd, waarbij.....
Is dat een werkwoord?
Ik vind weten dat er een camerasysteem aanwezig is niet nutteloos en een foto komt vaak beter over dan een zinnetje in een beschrijving.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef marc1982 het volgende:
Wat een nutteloze foto zeg:
[ afbeelding ]
Zo staat het bij mijn ouders ook, gewoon omdat het anders in de weg staat. Als je gaat eten til je ff met zijn 2en de tafel op en klaar, iedereen kan aan tafel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef marc1982 het volgende:
Het zit wat krapjes tegen de muur aan:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/driel/huis-47048984-ganzenvoet-23/
He, die onderste is mijn oude middelbare school.Eén van de vleugels is omgebouwd tot woningen. De sfeer op het terrein is prachtig, ik wou dat ik het kon betalen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef Diemux het volgende:
Lekker fel
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/(...)-copernicuslaan-175/
Ook lekker fel, terwijl de rest van de woning een zeer ander uiterlijk heeft.
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-31/fotos/#foto-4
Mooie tuin!
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/schijndel/huis-47941639-voortstraat-13
Mooie oprit![]()
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/(...)eld-36/fotos/#foto-1
Volstrekt normaal in een kelder hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef kooks11 het volgende:
lekkere plek om je groente en fruit te bewaren
[ afbeelding ]
naja ik weet niet... t oogt niet heel hygienischquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volstrekt normaal in een kelder hoor.
Weet je wel dat die oranje dingen met dat groen er aan BUITEN in de GROND groeien. Waar alle beesten er zo overheen kunnen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef kooks11 het volgende:
[..]
naja ik weet niet... t oogt niet heel hygienisch
En bedankt, daar ging mijn koffie....quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Weet je wel dat die oranje dingen met dat groen er aan BUITEN in de GROND groeien. Waar alle beesten er zo overheen kunnen...
En vergeet niet de frisse havengeur als je het raam open doet;quote:
In eerste instantie dacht ik dat ik naar een doodskist aan het kijken was...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ging even fout, hier wel de foto van de artistieke makelaar.
me too!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:57 schreef fh101 het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat ik naar een doodskist aan het kijken was...
WTF is het dan want ik denk ook feet first outquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:02 schreef mesmerized87 het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf eerst ook hoor haha
Ja zoiets ja haha, daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef deadly_kiss het volgende:
zo huh.... ik dacht eerst dat er een tafel buiten stond ofzo
het is dus zo'n ding die binnen op tafel staat, wat de fotograaf bijnaals statief gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Hij leeft in ieder geval niet op grote voet, maar vooral die foto achter die verlepte plant doet hem het ahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef fred_de_kei het volgende:
kabouter Plop is ook makelaar geworden
[ afbeelding ]
achter de plant gekropen
[ afbeelding ]
en op het aanrecht geklommen
[ afbeelding ]
doen de schuifdeuren het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoor
dit en nog 55 foto's hier
Ze hadden van iedere kamer een studentenkamer moeten maken, dat zou vet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
He, die onderste is mijn oude middelbare school.Eén van de vleugels is omgebouwd tot woningen. De sfeer op het terrein is prachtig, ik wou dat ik het kon betalen.
Het is nu overigens nog steeds een middelbare school. Overdag zul je er dus GEEN rust vinden.
Hier het skeletquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik denk dat deze ook wel hierbij mag:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-in-de-kelder.dhtml
Te koop: Huis met skelet in de kelder
Huizenjagers in de Unesco-werelderfgoedstad Visby, op het Zweedse Gotland, kunnen nu een historisch pand kopen waarbij een opgebaard middeleeuws skelet in de kelder verplicht onderdeel van het interieur moet blijven. Dat bevestigde de makelaar van het pand vandaag.
Het huis is een beschermd monument, dat in 1750 werd gebouwd op de fundamenten van een verlaten Russische kerk met daaronder een begraafplaats uit de steentijd. Het geraamte in de kelder werd in 1971 ontdekt en ligt ter bescherming onder een glazen plaat. In een tweede ruimte ligt ook een schedel achter glas.
Van wie de menselijke resten uit 1200 zijn, is niet bekend. De monumentale woning in het centrum van Visby kent een vraagprijs van 453.750 euro. (ANP/ Redactie)
Ultieme Halloween huis!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hier het skelet
[ afbeelding ]
En hier veel meer foto's van het, vind ik, schitterende huis
http://bertwig.capitex.se(...)E=CMVilla&images=all
Die deuren lijken echt heel veel op een verbouwing waar hier een topic over was. Zou wel heel toevallig zijn....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef fred_de_kei het volgende:
kabouter Plop is ook makelaar geworden
[ afbeelding ]
achter de plant gekropen
[ afbeelding ]
en op het aanrecht geklommen
[ afbeelding ]
doen de schuifdeuren het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoor
dit en nog 55 foto's hier
mijn tomaat is verkracht door een konijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Weet je wel dat die oranje dingen met dat groen er aan BUITEN in de GROND groeien. Waar alle beesten er zo overheen kunnen...
Het schrikt iig inbrekers af. Nu nog een bord erbij: "looters will be shot, survivors will be shot again"quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:52 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het schrikt iig inbrekers af. Nu nog een bord erbij: "looters will be shot, survivors will be shot again"
Nou, deze twee foto's zijn ook heel bijzonder...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:48 schreef mesmerized87 het volgende:
[..]
Hij leeft in ieder geval niet op grote voet, maar vooral die foto achter die verlepte plant doet hem het ahaha
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je mag hopen dat dit een mislukte poging is om een "artistieke" foto te maken. Anders is het gewoon triest dat die foto op Funda staat. Ik zou mijn makelaar in iedergeval gelijk de laan uitsturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, de makelaar is omgevallen
Wel een leuke straat om te wonen trouwens
klik
Je kan gelijk zien dat het geen geoefende fotograaf is. Op die onderste foto staat de horizon gewoon scheefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Dr.Cooper het volgende:
Nog zo'n artistiek wonder (hij lijkt wel iets te doen met HDR):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)at-152/omschrijving/
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:56 schreef Pollewoppie het volgende:
de makelaar moest gewoon ff poepen...
een stuk op strategische plaatsen vastgezet zodat het eruit ziet als een stoel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt bang van die stoel(ga ik vanuit tenminste dat het een stoel is).![]()
Of zal het wat anders zijn?
ikea intérieur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Doet vast pijn aan je pipi als je erop gaat zittenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een stuk op strategische plaatsen vastgezet zodat het eruit ziet als een stoel?
*zal moderne toegepaste kunst nooit begrijpen*
Het lijken wel stukken vloerkleed die over waren die in elkaar zijn geproptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)pad-10/fotos/#foto-4
Arme teddyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
Makelaar met humor:
[ afbeelding ]
Blauwe teddybeer mag bruin worden.
http://www.funda.nl/koop/dronryp/huis-47174203-hatzum-2/
het lijkt wel een stuk vloerbedekking opgeroldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)pad-10/fotos/#foto-4
Dat is niet het minste probleem... foto's maken is moeilijk:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Skippy_ball het volgende:
Wauw!! Een kastje bij de trap. Ja, die moeten we maar kopen dan!...
[ afbeelding ]
Link
Die waren dan al eens gepostquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dat is niet het minste probleem... foto's maken is moeilijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, wel knap dat die makelaar het station, de treinrails en de treinen die daar elk half uur zowat door je tuin denderen niet op de foto heeft. Het wordt ook nergens genoemd...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://www.funda.nl/koop/dronryp/huis-47174203-hatzum-2/
Haha die had ik nog helemaal niet gezien, hoe zet je jezelf in 2 foto's voor schutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef celc1us het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
en daarna![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-47161939-zuiddijk-165-a/
Lijkt me meer een patio dan een tuin. Hoe durven ze dit een tuin te noemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Meditatie tuin voor blokhoofd?
[ afbeelding ]
"De openslaande deuren bieden zicht op de ruime en zonnige achtertuin"
Zie hier
Dat is de tuin dan ook niet. Dit is de tuin.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Lijkt me meer een patio dan een tuin. Hoe durven ze dit een tuin te noemen..
Dan moet je dr ook nog van plassen, als je daarnaar gaat zitten kijken..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef das_phantom het volgende:
Dat is geen blok maar een fontein
Of stoelen om een boek in te lezen, een gesprek te voeren, etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Maar waarom die stoelen om naar een blok te staren?
Okay, ik had natuurlijk weer niet verder gekeken maar dat is een tuin. Niet mijn smaak want ik hou van groen maar dat is wel een tuin.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is de tuin dan ook niet. Dit is de tuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen mensen dat nog tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of stoelen om een boek in te lezen, een gesprek te voeren, etc.
Een gesprek voeren met stoelen in deze stand lijkt me niet.. twitteren, sms'en, pingen, what's appen of hoe het ook maar mag heten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Doen mensen dat nog tegenwoordig?
Ik snap niet wat het probleem isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom kiekeboe,snap niet dat die malloten zichzelf niet opmerken in de spiegel
Die reflectie van dat raam is idd vreemdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef fh101 het volgende:
Raawr!!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)n-46-d/fotos/#foto-1
Mooi roze is niet lelijk
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-1-c/fotos/#foto-1
Waaaar komt die reflectie vandaan?
[ afbeelding ]
En een poetsbeurt had dit huis geen kwaad gedaan...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-28/fotos/#foto-1 (zelfde huis als hierboven)
Kunstzinnig dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)t-28-gh/fotos/#foto-
Het klopt ook helemaal niet met de gevels daarachter... (kijk ik toch liever tegen die spookreflectie aan, maar goed)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef mesmerized87 het volgende:
[..]
Die reflectie van dat raam is idd vreemdje zou haast denken dat het een flinterdunne plaat is ofzo.
Dichtgemetselde ramenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef fh101 het volgende:
Raawr!!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)n-46-d/fotos/#foto-1
Mooi roze is niet lelijk
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-1-c/fotos/#foto-1
Waaaar komt die reflectie vandaan?
[ afbeelding ]
En een poetsbeurt had dit huis geen kwaad gedaan...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-28/fotos/#foto-1 (zelfde huis als hierboven)
Kunstzinnig dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)t-28-gh/fotos/#foto-
Wat is dat voor putje dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom kiekeboe,snap niet dat die malloten zichzelf niet opmerken in de spiegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |