Thanx. Zit er nou helemaal geen balustrade of wat dan ook om die biljarttafel heen? Dus 1 stap te ver naar achteren in de hitte van de strijd is waarschijnlijk gelijk je laatste stap? Of wat?quote:
Yep, en wat te denken van de kleine kinderen die er klaarblijkelijk wonen gezien dat speelgoed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Thanx. Zit er nou helemaal geen balustrade of wat dan ook om die biljarttafel heen? Dus 1 stap te ver naar achteren in de hitte van de strijd is waarschijnlijk gelijk je laatste stap? Of wat?
x2.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
¤ 1.075.000 k.k om in een blokkendoos te mogen wonen....![]()
Wel op steenworp afstand van het centrum met een van de betere uitzichten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Thanx. Zit er nou helemaal geen balustrade of wat dan ook om die biljarttafel heen? Dus 1 stap te ver naar achteren in de hitte van de strijd is waarschijnlijk gelijk je laatste stap? Of wat?
¤ 1.075.000 k.k om in een blokkendoos te mogen wonen....![]()
Het is gewoon nieuwbouw hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
x2.
Ik kan van die oude industriepanden omgebouwd tot appartementen vaak wel waarderen maar dit heeft 0,0 uitstraling. En dat interior ziet eruit alsof het in een sub ¤100.000 rijtjeshuis zit.
Foolish mequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is gewoon nieuwbouw hoor
Die mooie oude panden die daar staan zijn compleet ingebouwd door dit soort gebouwen
Om het even te illustreren, zelfde straat:quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Foolish me...
Maar dat is wel het 'gevoel' wat ze willen opwekken, vandaar.
Ze laten het in iedergeval staan. Toch nog iets van historie i.p.v. alles plat gooien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Om het even te illustreren, zelfde straat:
[ afbeelding ]
Dat omcirkelde is zo'n oud pakhuis
En nog opmerking: Funda website:quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:36 schreef Knavia het volgende:
In 1923 door architect Jan Stuyt gebouwd voor de eeuwigheid en in 2005 vernieuwbouwd, waarbij.....
Is dat een werkwoord?
Jammer dat ze dat soort foutjes niet op het koopcontract makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:41 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
En nog opmerking: Funda website:
Achtertuin 1,350 m² (0,45m diep en 0,3m breed)
Het is jargon voor een heel ingrijpende renovatie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:36 schreef Knavia het volgende:
In 1923 door architect Jan Stuyt gebouwd voor de eeuwigheid en in 2005 vernieuwbouwd, waarbij.....
Is dat een werkwoord?
Ik vind weten dat er een camerasysteem aanwezig is niet nutteloos en een foto komt vaak beter over dan een zinnetje in een beschrijving.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef marc1982 het volgende:
Wat een nutteloze foto zeg:
[ afbeelding ]
Zo staat het bij mijn ouders ook, gewoon omdat het anders in de weg staat. Als je gaat eten til je ff met zijn 2en de tafel op en klaar, iedereen kan aan tafel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef marc1982 het volgende:
Het zit wat krapjes tegen de muur aan:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/driel/huis-47048984-ganzenvoet-23/
He, die onderste is mijn oude middelbare school.Eén van de vleugels is omgebouwd tot woningen. De sfeer op het terrein is prachtig, ik wou dat ik het kon betalen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef Diemux het volgende:
Lekker fel
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/(...)-copernicuslaan-175/
Ook lekker fel, terwijl de rest van de woning een zeer ander uiterlijk heeft.
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-31/fotos/#foto-4
Mooie tuin!
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/schijndel/huis-47941639-voortstraat-13
Mooie oprit![]()
[ afbeelding ]
link: http://www.funda.nl/koop/(...)eld-36/fotos/#foto-1
Volstrekt normaal in een kelder hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef kooks11 het volgende:
lekkere plek om je groente en fruit te bewaren
[ afbeelding ]
naja ik weet niet... t oogt niet heel hygienischquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volstrekt normaal in een kelder hoor.
Weet je wel dat die oranje dingen met dat groen er aan BUITEN in de GROND groeien. Waar alle beesten er zo overheen kunnen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef kooks11 het volgende:
[..]
naja ik weet niet... t oogt niet heel hygienisch
En bedankt, daar ging mijn koffie....quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Weet je wel dat die oranje dingen met dat groen er aan BUITEN in de GROND groeien. Waar alle beesten er zo overheen kunnen...
En vergeet niet de frisse havengeur als je het raam open doet;quote:
In eerste instantie dacht ik dat ik naar een doodskist aan het kijken was...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ging even fout, hier wel de foto van de artistieke makelaar.
me too!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:57 schreef fh101 het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat ik naar een doodskist aan het kijken was...
WTF is het dan want ik denk ook feet first outquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:02 schreef mesmerized87 het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf eerst ook hoor haha
Ja zoiets ja haha, daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef deadly_kiss het volgende:
zo huh.... ik dacht eerst dat er een tafel buiten stond ofzo
het is dus zo'n ding die binnen op tafel staat, wat de fotograaf bijnaals statief gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Hij leeft in ieder geval niet op grote voet, maar vooral die foto achter die verlepte plant doet hem het ahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef fred_de_kei het volgende:
kabouter Plop is ook makelaar geworden
[ afbeelding ]
achter de plant gekropen
[ afbeelding ]
en op het aanrecht geklommen
[ afbeelding ]
doen de schuifdeuren het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoor
dit en nog 55 foto's hier
Ze hadden van iedere kamer een studentenkamer moeten maken, dat zou vet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
He, die onderste is mijn oude middelbare school.Eén van de vleugels is omgebouwd tot woningen. De sfeer op het terrein is prachtig, ik wou dat ik het kon betalen.
Het is nu overigens nog steeds een middelbare school. Overdag zul je er dus GEEN rust vinden.
Hier het skeletquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik denk dat deze ook wel hierbij mag:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-in-de-kelder.dhtml
Te koop: Huis met skelet in de kelder
Huizenjagers in de Unesco-werelderfgoedstad Visby, op het Zweedse Gotland, kunnen nu een historisch pand kopen waarbij een opgebaard middeleeuws skelet in de kelder verplicht onderdeel van het interieur moet blijven. Dat bevestigde de makelaar van het pand vandaag.
Het huis is een beschermd monument, dat in 1750 werd gebouwd op de fundamenten van een verlaten Russische kerk met daaronder een begraafplaats uit de steentijd. Het geraamte in de kelder werd in 1971 ontdekt en ligt ter bescherming onder een glazen plaat. In een tweede ruimte ligt ook een schedel achter glas.
Van wie de menselijke resten uit 1200 zijn, is niet bekend. De monumentale woning in het centrum van Visby kent een vraagprijs van 453.750 euro. (ANP/ Redactie)
Ultieme Halloween huis!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hier het skelet
[ afbeelding ]
En hier veel meer foto's van het, vind ik, schitterende huis
http://bertwig.capitex.se(...)E=CMVilla&images=all
Die deuren lijken echt heel veel op een verbouwing waar hier een topic over was. Zou wel heel toevallig zijn....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef fred_de_kei het volgende:
kabouter Plop is ook makelaar geworden
[ afbeelding ]
achter de plant gekropen
[ afbeelding ]
en op het aanrecht geklommen
[ afbeelding ]
doen de schuifdeuren het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoor
dit en nog 55 foto's hier
mijn tomaat is verkracht door een konijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Weet je wel dat die oranje dingen met dat groen er aan BUITEN in de GROND groeien. Waar alle beesten er zo overheen kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |