Ik denk dat je je monitor even moet schoonmakenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik denk ook dat het macarons zijn, Kinderspekbolletjes zijn niet chic en macarons zijn superchic (schijnt) en de foto probeert klasse uit te stralen.
Lijkt me een goed plan. Macarons maken is nog een hele kunstquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:38 schreef k_man het volgende:
Lekker interessante discussie. Open er een topic over in CUL ofzo.
Herkennen een nog grotere.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:22 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Macarons maken is nog een hele kunst
Die heeft de VOC er nog in laten zettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
Eng toilet 1.
[ afbeelding ]
Eng toilet 2.
Linkje naar de voor de rest potentie hebbende bovenwoning vlakbij het Leidseplein.
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:41 schreef announcement het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ht-17/fotos/#foto-12
Dat hele huis is nog ingericht in de jaren 20 van de vorige eeuw geloof ik... Leuk als je van authentiek houdt, maar ik zou er toch echt ruimschoots met de sloophamer doorheen gaan. Maar gelukkig heb ik geen 6,5 ton en hoef ik me daar dus niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
Eng toilet 1.
[ afbeelding ]
Eng toilet 2.
Linkje naar de voor de rest potentie hebbende bovenwoning vlakbij het Leidseplein.
6,5 ton ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat hele huis is nog ingericht in de jaren 20 van de vorige eeuw geloof ik... Leuk als je van authentiek houdt, maar ik zou er toch echt ruimschoots met de sloophamer doorheen gaan. Maar gelukkig heb ik geen 6,5 ton en hoef ik me daar dus niet druk over te maken.
Ach zulke toiletbrillen voor dikke mensen zijn toch de nieuwste rage?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
Eng toilet 1.
[ afbeelding ]
Eng toilet 2.
Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar je zit wel op een geweldige locatie in Amsterdam. En het is redelijk groot. Als je dan ook nog eens ¤200.000,- kunt missen voor een verbouwing, dan is daar best wel iets moois van te maken.quote:
Best wel? Over potentie gesprokenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar je zit wel op een geweldige locatie in Amsterdam. En het is redelijk groot. Als je dan ook nog eens ¤200.000,- kunt missen voor een verbouwing, dan is daar best wel iets moois van te maken.
Ik snap die fascinatie met Amsterdam niet....quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar je zit wel op een geweldige locatie in Amsterdam. En het is redelijk groot. Als je dan ook nog eens ¤200.000,- kunt missen voor een verbouwing, dan is daar best wel iets moois van te maken.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie met Amsterdam niet....al kreeg ik geld toe zou ik er niet willen wonen
same herequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie met Amsterdam niet....al kreeg ik geld toe zou ik er niet willen wonen
wat ik aan dit huis niet echt snap...er staan geen meubels meer in, maar de sloffen van de bewoners staan er nog welquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:34 schreef ontheningnangnong het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Ik snap deze foto niet. Krijg je als je dit huis koopt een bange kat erbij?
[ afbeelding ]
Niet bijster interessant huis verder http://www.funda.nl/koop/(...)eus-diazstraat-8-hs/
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Je bent een stadsmens of niet.quote:
inb4 moskee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
wat ik aan dit huis niet echt snap...er staan geen meubels meer in, maar de sloffen van de bewoners staan er nog wel
[ afbeelding ]
Want? Amsterdam is de enige stad in Nederland?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Je moet er van houden. Je bent een stadsmens of niet.
De enige mooie stadquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Amsterdam is de enige stad in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |