Waar gaat die trap naartoe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Een beeld met een eigen stoel
[ afbeelding ]
En verder prima huisje hoor
Naar bovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freakyquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Een beeld met een eigen stoel
[ afbeelding ]
En verder prima huisje hoor
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Naar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Handig wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wadaptja.
Klik
Ik gok dat ze het als grote eettafel / spelletjestafel gebruiken. Maar kansloos is utquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Inderdaad, waar laat je die plaat als je bij de spoelbak wil? En wat is het voordeel van die plaat eroverheen? Ja, extra werkruimte, maar nogal onhandig dat je dan niet bij de spoelbak kunt.
Het is best een tof huisje ja. Je vergeet trouwens de verfkwast om dat onmogelijke blauw weg te smurfenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat gemetselde zou ik laten stucen, die trap vind ik niet zo mooi, maar verder best tof.
(En 't is een leuk buurtje!)
Groot Kolonisten van Catanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het als grote eettafel / spelletjestafel gebruiken. Maar kansloos is ut
Zeker defect danquote:Overdekt zwembad (ca. 5 x 10 m) met kunststof schuifdak en zuiveringsinstallatie.
Welnee joh, ze hebben de bodem gewoon groen geschilderd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef Dr.Cooper het volgende:
[..]
Zeker defect dan.
[ afbeelding ]
Een echte troon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
lekker poepen op een podium
Handig als je ladderzat bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
lekker poepen op een podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |