Ja och... Heb in 2 steden gewoond en het is inderdaad niet echt mijn ding. Blij dat ik binnenkort weer op het platteland zitquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Je moet er van houden. Je bent een stadsmens of niet.
Goeie stellingquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Amsterdam is de enige stad in Nederland?
Slechte stellingquote:
Ik ben jarenlang koerier geweest en ken Amsterdam op mijn duimpje, maar er is echt geeneen stadsdeel wat mooi is.quote:
Misschien zijn ze *erg* zuinig op hun houten vloer, en willen ze dat ook mensen die komen bezichtigen hun schoenen uit doen, en hebben ze daarom wat gastenpantoffels staan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
wat ik aan dit huis niet echt snap...er staan geen meubels meer in, maar de sloffen van de bewoners staan er nog wel
[ afbeelding ]
Er zijn eenvoudiger manieren om te zeggen dat je geen smaak hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang koerier geweest en ken Amsterdam op mijn duimpje, maar er is echt geeneen stadsdeel wat mooi is.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn eenvoudiger manieren om te zeggen dat je geen smaak hebt.
Is het jouw voornemen om elke post in dit topic nog dommer te maken dan de voorgaande? Zo ja, dan ben je op de goede weg.quote:
Die lijn bij de keuken is ook al zo golvend...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef celc1us het volgende:
Waarom niet gewoon een rechte muur![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/hoorn-nh/huis-4432388-de-weel-14/fotos/#
Gast....quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het jouw voornemen om elke post in dit topic nog dommer te maken dan de voorgaande? Zo ja, dan ben je op de goede weg.![]()
Amsterdam is ook niet mijn favoriete stad, maar er zijn prachtige wijken van Berlage en de Amsterdamse School.
maar dan zou je verwachten dat er ergens een paar schoenen van de makelaar te vinden moeten zijn. Wat die zou dan ook op sloffen moeten lopen en zijn schoenen uit hebben moeten doen. Die zijn nergens te vindenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze *erg* zuinig op hun houten vloer, en willen ze dat ook mensen die komen bezichtigen hun schoenen uit doen, en hebben ze daarom wat gastenpantoffels staan?
Oogt een beetje alsof er op dat moment een busje Polen in huisde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef celc1us het volgende:
Te koop sinds 2009?!![]()
[ afbeelding ]
Kijk die schoenen en die 1 persoonsbedden dannn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de link: http://www.funda.nl/koop/(...)laan-4/fotos/#foto-1
edit: Hij is wel verkocht in 6 weken![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef celc1us het volgende:
Ok, laatste voor vandaag![]()
Voormalig huis van Prince aka The Symbol aka The Artis(t).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwaard van de keukenPrince![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/purmerend/huis-47168413-piramidepad-48/
Hoe kun je zoiets doms zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
Amsterdam had wat mij betreft hetzelfde lot mogen ondergaan als Rotterdam in de oorlog
Ik vind het wat kitcherig. Leuk zwaard detail.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef celc1us het volgende:
Ok, laatste voor vandaag![]()
Voormalig huis van Prince aka The Symbol aka The Artis(t).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwaard van de keukenPrince![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/purmerend/huis-47168413-piramidepad-48/
En vergeet de hellebaard niet naast de keukendeur:quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:31 schreef Freddeh het volgende:
Ik zie overigens 2 full-size zwaarden, en 5 mini-replica's. Om het over de kroon niet te hebben
Het is geen deur maar raam?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En vergeet de hellebaard niet naast de keukendeur:
[ afbeelding ]
*Home Alone flashback.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef GimmeGore het volgende:
Tegen de inbrekers, zit zo bevestigd aan dat raam, dat wanneer je het raam van buiten openmaakt de hellebaard naar beneden komt vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |