Waar gaat die trap naartoe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Een beeld met een eigen stoel
[ afbeelding ]
En verder prima huisje hoor
Naar bovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freakyquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Een beeld met een eigen stoel
[ afbeelding ]
En verder prima huisje hoor
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Naar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Handig wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wadaptja.
Klik
Ik gok dat ze het als grote eettafel / spelletjestafel gebruiken. Maar kansloos is utquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Inderdaad, waar laat je die plaat als je bij de spoelbak wil? En wat is het voordeel van die plaat eroverheen? Ja, extra werkruimte, maar nogal onhandig dat je dan niet bij de spoelbak kunt.
Het is best een tof huisje ja. Je vergeet trouwens de verfkwast om dat onmogelijke blauw weg te smurfenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat gemetselde zou ik laten stucen, die trap vind ik niet zo mooi, maar verder best tof.
(En 't is een leuk buurtje!)
Groot Kolonisten van Catanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het als grote eettafel / spelletjestafel gebruiken. Maar kansloos is ut
Zeker defect danquote:Overdekt zwembad (ca. 5 x 10 m) met kunststof schuifdak en zuiveringsinstallatie.
Welnee joh, ze hebben de bodem gewoon groen geschilderd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef Dr.Cooper het volgende:
[..]
Zeker defect dan.
[ afbeelding ]
Een echte troon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
lekker poepen op een podium
Handig als je ladderzat bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik helemaal gek worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:41 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bruin is niet lelijk
Staand plassen is daar ook best een uitdaging denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Kotsen gaat wel makkelijkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef R2R het volgende:
[..]
Staand plassen is daar ook best een uitdaging denk ik.
Ik ook ja, je kan nog lang genoeg tussen de houten planken liggen......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal gek worden.
gewoon in de badkuipquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef R2R het volgende:
[..]
Staand plassen is daar ook best een uitdaging denk ik.
quote:De nette badkamer met mechanische afzuiging is geheel betegeld en voorzien van een ligbad met stoomfunctie, tezamen met het spatscherm functioneert deze tevens als douche. Verder is de ruimte voorzien van een vast wastafelmeubel, het toilet, wasmachine en droger (beide op een eigen groep) en de opstelling van de c.v.-combiketel.
ik woon in een stad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Je moet er van houden. Je bent een stadsmens of niet.
Ik vind die woonkamer best goed gelukt. Het is van alles door elkaar en ik zou het zelf nooit zo bedenken, maar het werkt wel. Ingericht met lef (of met wat beschikbaar was..).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef SplashO het volgende:
voor een gezellig behangetje:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Type object: Bouwkavelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef deadly_kiss het volgende:
en deze is ook wel bizar... een noodwoning uit 1960...
voor 198.000![]()
[ afbeelding ]
http://www.vandervindenvastgoed.nl/woningaanbod.html?id=1132
ja zou logisch klinken... maar zelfs ik als vrouw zonder enige echte verbouw ervaring zou het toch echt anders doen dan op die manierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef Miendientje het volgende:
Waarschijnlijk was de badkamer oorspronkelijk kleiner en hebben ze een stuk van de slaapkamer er naast er bij getrokken. Maar waarom dat halverwege het raam moest? Geen idee, misschien omdat er anders geen licht in de kamer er naast binnen kwam?
De gemeente Strijen geeft aan geen “gewone woning” toe te staan, maar een woning die recht doet aan de bijzondere plek (typologie, historie en groen).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Type object: Bouwkavel
Perceelgrootte: 875 m2
¤220/m2
Oftewel: je mag er bouwen, maar wel een woning met een bepaalde uitstraling.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:43 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
De gemeente Strijen geeft aan geen “gewone woning” toe te staan, maar een woning die recht doet aan de bijzondere plek (typologie, historie en groen).
volgens mij lopen er momenteel zelfs schapen
Zal dus wel zo'n oh zo originele prefab boederette of notariswoning komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oftewel: je mag er bouwen, maar wel een woning met een bepaalde uitstraling.
Dat is ongeveer hoe onze woonkamer eruit ziet in de huidige staat. Op de 29e deze maand overdracht, dan is die woonkamer echt het eerste dat op de schop gaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:41 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bruin is niet lelijk
Damn, en wij betalen ¤4/m² voor een lap grond bij ons nieuwe huis.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Type object: Bouwkavel
Perceelgrootte: 875 m2
¤220/m2
Dat zal dan niet in Nederland zijn, of iig geen bouwgrondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hoe onze woonkamer eruit ziet in de huidige staat. Op de 29e deze maand overdracht, dan is die woonkamer echt het eerste dat op de schop gaat
[..]
Damn, en wij betalen ¤4/m² voor een lap grond bij ons nieuwe huis.
Geen bouwgrond, dat klopt. Maar wel in NL, mits Friesland door jou ook erkend wordt als onderdeel van NLquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat zal dan niet in Nederland zijn, of iig geen bouwgrond
Twijfelgevalletjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen bouwgrond, dat klopt. Maar wel in NL, mits Friesland door jou ook erkend wordt als onderdeel van NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |