SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Dat is ook logisch. Ervaring bouw je op met werken, die ervaring hebben studenten vaak niet. Jammer dat ze vaak wel de arrogantie bezitten van iemand met veel ervaringquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit. Ik heb MBO, maar met meeste de huidige generatie HBO'ers veeg ik de vloer aan qua moeilijkheidsgraad en vooral met efficiënt werken.
Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
Als een agent om mijn papieren vraagt, geef ik altijd mijn HBO diploma.....
Bradda, jeweetz.quote:
Classicquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef robdriessen het volgende:
Ik wilde ook zo'n walkman als het ventje uit deze clip.....
Met kennis win ik sowieso natuurlijk, maar ik doel vooral op complexe problemen. Ik mis doortastendheid in de huidige generatie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Dat is ook logisch. Ervaring bouw je op met werken, die ervaring hebben studenten vaak niet. Jammer dat ze vaak wel de arrogantie bezitten van iemand met veel ervaring.
Ik snap wat je bedoelt, idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met kennis win ik sowieso natuurlijk, maar ik doel vooral op complexe problemen. Ik mis doortastendheid in de huidige generatie.
Over classics gesproken heb je Waterfall of Energy 52 in de planning staan?quote:
Kwaliteiten ontwikkel je op je werk. Beginners moeten daar natuurlijk wel de kans voor krijgen. Het beste is als je aan de hand wordt genomen door een senior, dan leer je denk ik het beste en snelst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, idd.. Ik denk dat het een beetje aan de huidige samenleving ligt, je word zo gedwongen kennis op te nemen dat je haast geen kans hebt kwaliteiten te ontwikkelen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Over classics gesproken heb je Waterfall of Energy 52 in de planning staan?
Kwaliteiten ontwikkel je ook in je studententijd, op stage bijvoorbeeld. Maar met de huidige gang van zaken ben je de sjaak als je ook maar boven het maaiveld uitkomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kwaliteiten ontwikkel je op je werk. Beginners moeten daar natuurlijk wel de kans voor krijgen. Het beste is als je aan de hand wordt genomen door een senior, dan leer je denk ik het beste en snelst.
Het was een minidiscquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef robdriessen het volgende:
Ik wilde ook zo'n walkman als het ventje uit deze clip.....
Met die basiskennis vind ik het ook tegenvallen hoor. Vroeger had je véél meer lesuren en huiswerk. Laat ik maar zwijgen over de huidige MBOquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, idd.. Ik denk dat het een beetje aan de huidige samenleving ligt, je word zo gedwongen kennis op te nemen dat je haast geen kans hebt kwaliteiten te ontwikkelen.
Topquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
MONO! Ik hou niet van dance maar wel van de dance dit uurtjeWat een heerlijke muziek
Zo waar. Het niveauverschil MBO -> HBO is echt heel groot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met die basiskennis vind ik het ook tegenvallen hoor. Vroeger had je véél meer lesuren en huiswerk. Laat ik maar zwijgen over de huidige MBODat is nog rampzaliger dan de toenmalige LBO/LTS, die leerden tenminste een vak.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik luister al een hele tijd, maar ik ben andere dingen aan het doen. Moest toch even zeggen dat ik het echt heel tof vind
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik luister al een hele tijd, maar ik ben aan het soppen. Moest toch even zeggen dat ik het echt heel tof vind
MBO weet ik niet... HBO welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met die basiskennis vind ik het ook tegenvallen hoor. Vroeger had je véél meer lesuren en huiswerk. Laat ik maar zwijgen over de huidige MBODat is nog rampzaliger dan de toenmalige LBO/LTS, die leerden tenminste een vak.
Ik spreek het te weinig tegenwoordig. Voorheen sprak ik op mijn werk dagelijks Engels, toen kon ik het echt goed!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef robdriessen het volgende:
Joe spiek Inglisch ferrie well. Nog nie zo snel, maar da komt nog wel!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Wij genieten van Mono in Stereo. Haha. Auw. Zo flauw dat ie pijn doet.
dat deden die vampieren ook in de kelder in Blade.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Met dit soort muziek begrijp je toch niet dat mensen hier nog pillen bij nodig hebben om uit hun dak te gaan? Voor mij doet de muziek zelf dat al meer dan genoeg!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Wij genieten van Mono in Stereo. Haha. Auw. Zo flauw dat ie pijn doet.
Ik kan dit niet zo goed aanhorenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Met dit soort muziek begrijp je toch niet dat mensen hier nog pillen bij nodig hebben om uit hun dak te gaan? Voor mij doet de muziek zelf dat al meer dan genoeg!
Snel pissen, dan ben je op tijd voor het volgende nummerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet plassen maar ik wil niks van Mono missen. Nu zou ik heel hard de muziek aan kunnen zetten, waardoor ik doodgeslagen ga worden door alle buren, of heel snel pissen
Ik zou voor dat eerste gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet plassen maar ik wil niks van Mono missen. Nu zou ik heel hard de muziek aan kunnen zetten, waardoor ik doodgeslagen ga worden door alle buren, of heel snel pissen
Maar deze is ausomquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snel pissen, dan ben je op tijd voor het volgende nummer
HBO heb ik ook gedaan, maar niet afgemaakt. Ook dat is zienderogen achteruit gegaan qua lesuren. Onderwijsinstellingen waren op een gegeven moment meer gefocust op het laten behalen van een diploma om inkomsten veilig te stellen i.p.v. kwaliteit. Op de uni valt het nog mee, maar Nederland staat niet meer op de wereldranglijst zoals vroeger. En wat doen ze, bezuinigen op het onderwijsquote:
Ja, Nederland is achterlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HBO heb ik ook gedaan, maar niet afgemaakt. Ook dat is zienderogen achteruit gegaan qua lesuren. Onderwijsinstellingen waren op een gegeven moment meer gefocust op het laten behalen van een diploma om inkomsten veilig te stellen i.p.v. kwaliteit. Op de uni valt het nog mee, maar Nederland staat niet meer op de wereldranglijst zoals vroeger. En wat doen ze, bezuinigen op het onderwijs
Inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HBO heb ik ook gedaan, maar niet afgemaakt. Ook dat is zienderogen achteruit gegaan qua lesuren. Onderwijsinstellingen waren op een gegeven moment meer gefocust op het laten behalen van een diploma om inkomsten veilig te stellen i.p.v. kwaliteit. Op de uni valt het nog mee, maar Nederland staat niet meer op de wereldranglijst zoals vroeger. En wat doen ze, bezuinigen op het onderwijs
Iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef WickedTunes het volgende:
wel leren beatmixen hoor, of anders gewoon een harde cut gebruiken![]()
Dropmix bedoel jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef WickedTunes het volgende:
wel leren beatmixen hoor, of anders gewoon een harde cut gebruiken![]()
Waarom alleen het eerste jaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik moet in mijn eerste jaar wel gewoon elke dag naar de universiteit, heb gewoon elke dag les
Oh ik weet niet hoe het in het 2e jaar is hoor, ik zei alleen 1e jaar omdat ik dat weetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom alleen het eerste jaarIk had 33 lesuren + lading huiswerk. Het kon ook niet anders dan dat ik elke dag lange dagen maakte.
Maar jij had dan ook gewoon geld om je studie te betalen. De meeste studenten nu MOETEN werken om rond te komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom alleen het eerste jaarIk had 33 lesuren + lading huiswerk. Het kon ook niet anders dan dat ik elke dag lange dagen maakte.
Hehe mijn eerste topic in KLB in tijden manquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Snuf. het volgende:
SSB Wat heb jij voor troll topic gemaakt in KLB?
Ik ben er morgen om 12.04, als alles meezitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer!![]()
![]()
![]()
Nog niet gedouched en de bezoek staat bijna voor de deur.
Dan hoop ik in de trein te zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben er morgen om 12.04, als alles meezit
Dat is waar, ik hoefde niet te werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Maar jij had dan ook gewoon geld om je studie te betalen. De meeste studenten nu MOETEN werken om rond te komen..
jij komt ook morgen al?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoop ik in de trein te zitten.
Nee, ik dacht dat 't vrijdag wasquote:
Ja, klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is waar, ik hoefde niet te werkenVakantiebaantjes waren genoeg. Maar het is toch eigenlijk idioot dat studenten naar school + huiswerk + werk moeten doen. Het kan ook niet anders dan dat de kwaliteit achteruit gaat. En dat merk ik gewoon in het bedrijfsleven
ohquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat 't vrijdag was.
[..]
Ja, klopt.. Het gaat heel snel achteruit.
Mijn studies zijn altijd door mn ouders betaald. Mn huidige HBO studie 4 jaar door mn werkgever, alleen ik moet nog ff door en moet nu zelf betalenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook gewoon geld om je studie te betalen. De meeste studenten nu MOETEN werken om rond te komen..
Wat is er ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ohNouja, ik ga wel morgen al. En nu al helemaal want ik MOET hier weg
Niet alle ouders hebben dat geld, dus er ontstaat een generatie die wel de potentie heeft, maar niet de kansen krijgt als ze afhankelijk zijn van hun ouders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn studies zijn altijd door mn ouders betaald. Mn huidige HBO studie 4 jaar door mn werkgever, alleen ik moet nog ff door en moet nu zelf betalen
Joah?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand wel eens verfafbijt gebruikt ?
jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand wel eens verfafbijt gebruikt ?
Klopt. Ja, ik ben niet anders gewendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet alle ouders hebben dat geld, dus er ontstaat een generatie die wel de potentie heeft, maar niet de kansen krijgt als ze afhankelijk zijn van hun ouders.
Mondkapjes bij vluchtige stoffen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je tips?
Of handigheden etc...
Heb je mondkapjes nodig bijv. ?
Waarom die verafschuwende smileys ?quote:
Nja door die giftige damp die je misschien inademt of zo ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mondkapjes bij vluchtige stoffen?![]()
Je hebt een krabber nodig en veel geduld
heb je deze platen ook op vinyl?quote:
Mondkapjes zijn voor stof bedoeld. Als je die gassen vreest moet je een gasmasker op. Maar goed ventileren is praktischerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja door die giftige damp die je misschien inademt of zo ?
ik gebruik het nooit meer, tyfuszooiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom die verafschuwende smileys ?
Ik moet zaterdag 3 deurkozijnen er mee doen (zonder deuren dus), is dat veel werk ?
Nee, maar ooit komt die dagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
heb je deze platen ook op vinyl?
is maar goed dat ik er nu al benquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Mono ga je van elk uurtje de link plaatsen
Thansquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is maar goed dat ik er nu al ben
lijstje maken wat hij moet doen , briefje schrijven voor de buren... ach ja..
Dit is lekker man. Johan maakt goed spul!quote:
je komt zondag toch welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik vind het zo jammer dat ik zaterdag niet kan komen
Mooiquote:
Ja zeker welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je komt zondag toch wel
Ik zet ze ook op FB jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MooiZet je die ook op facebook? Is makkelijker terug te zoeken
Ik moet helaas de laatste 2 uur missenEn dat zijn nou juist de uurtjes die ik wil horen
Je moet niks, alles magquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet helaas de laatste 2 uur missenEn dat zijn nou juist de uurtjes die ik wil horen
Hmm de verf die er nu op zit is nog te natquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gebruik het nooit meer, tyfuszooi
Ik schuur wel
Ik zou het niet opdrinken neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm de verf die er nu op zit is nog te nat
Maar hoezo is het tyfus zooi?
Dit ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor de muziek Mono maar ik haak nu af, dit is niet mijn ding
Ik luister ff Volbeat
Het heet niet voor niets verfbijt natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar mijn wekkertje gaat om half 9, en ik moet om half 10 in de sportschool staan, en die 2 uur sportschool wordt erg zwaarquote:
Speel je nu tracks af die je zelf hebt gemixt? Ik tune net weer in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb vanmorgen gemixt, normaal mix ik wel live, maar druk gehad vandaag enzo
Verkeerde geverfd, niet afgenomen van te voren en geen primer waardoor het super lelijk is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou het niet opdrinken neeEn ook niet op je huid krijgen. Hoezo is je verf te nat
verf nat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sportschool is niet verplicht hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar mijn wekkertje gaat om half 9, en ik moet om half 10 in de sportschool staan, en die 2 uur sportschool wordt erg zwaar
Biceps, triceps, buikspieren en nog even flink die billen traine
Ik heb van elk genre bijna een uur gemixt vanmorgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Speel je nu tracks af die je zelf hebt gemixt? Ik tune net weer in.
lekker vaag, ja dan moet je met dat vieze spul gaan werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Verkeerde geverfd, niet afgenomen van te voren en geen primer waardoor het super lelijk is.
Heb het al een week er op zitten, maar het droogt gewoon niet
Dan moet je thinner gebruiken, geen verfafbijtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verkeerde geverfd, niet afgenomen van te voren en geen primer waardoor het super lelijk is.
Heb het al een week er op zitten, maar het droogt gewoon niet
Daar is mijn trainer niet blij mee, heb al 2 keer afgezegd deze weekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sportschool is niet verplicht hoorUitstellen kan altijd
Dus je speelt niet alleen zelfgemixte tracks af? Foei.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb van elk genre bijna een uur gemixt vanmorgenDus speel 4 tracks vanavond
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
Trance, nummers van 6 minuten die vaak alleen in de laatste 2 minuten gemixt wordt. In 1 uur kan je er dan ong. 10 laten horen
Je trainer is gewoon verliefd op jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar is mijn trainer niet blij mee, heb al 2 keer afgezegd deze week
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
Trance, nummers van 6 minuten die vaak alleen in de laatste 2 minuten gemixt wordt. In 1 uur kan je er dan ong. 10 laten horen
Dat kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je trainer is gewoon verliefd op je![]()
i know, maar je hoort t niet veel... kan wel erg goed idd. leuk dat je ook mixt! Maak je hier ook radio?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Je kan ook makkelijk op de climax overmixen.
Nja, ik kan dat...
Je kunt het combineren. 's Avonds een vrouw, 's morgens een vrouwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Maar je moet er wat voor over hebben om spiertjes te krijgen![]()
Dus ik ga gewoon morgen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt het combineren. 's Avonds een vrouw, 's morgens een vrouw
Wel een tijdje gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
i know, maar je hoort t niet veel... kan wel erg goed idd. leuk dat je ook mixt! Maak je hier ook radio?
Jij Techno / Harcore?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja kan maar om optimaal te kunnen trainen moet je goed uitgerust zijn
Dan heb je ook minder last van eventuele spierpijn
Whehehehe
En dit uurtje is zooooo niet mijn muziekPas de laatste 2 uur
Niet mauwen, spierpijn is fijn. Hardcore to the bonequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja kan maar om optimaal te kunnen trainen moet je goed uitgerust zijn
Dan heb je ook minder last van eventuele spierpijn
Whehehehe
En dit uurtje is zooooo niet mijn muziekPas de laatste 2 uur
Jup, mee eens... floorfiller, zelfs nu nogquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Één van de beste tranceplaten ooit gemaakt deze![]()
Het was net een sportschool met al die trainingspakken. Iedereen was met zijn/haar conditie bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaJe had me vroeger moeten zien
Ik heb mijn aussie nog
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als Tom Hanks post krijgt dan staat er op de enveloppe T.Hanks.
Ik heb ook hardcore geluisterd maar dat heb ik gelukkig allemaal weggedaan. Nu heb ik eigenlijk een hekel aan vrijwel alle dancequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaJe had me vroeger moeten zien
Ik heb mijn aussie nog
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Internet is eruit geklapt. Ik ga tv kijken en dan slapen.
Trusten liefjes![]()
.
SNUFFA G DIT DAT IN HET HUISquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet mauwen, spierpijn is fijn. Hardcore to the bone
trustequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Internet is eruit geklapt. Ik ga tv kijken en dan slapen.
Trusten liefjes![]()
.
Oud nieuwsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Viro het volgende:
ik ben terug van dagje nijmegen.
Einde score: 2 overhemden die p. st. 90 euro waren gescoord voor 60 euro, meer kon ik niet uitgeven anders was ik met veeeeeeeeeeeeel meer kleren thuis gekomen
nee ik ben echt nog wel van de hardcorequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb ook hardcore geluisterd maar dat heb ik gelukkig allemaal weggedaan. Nu heb ik eigenlijk een hekel aan vrijwel alle dance
Tering.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Best schokkend om dit te lezen http://www.telegraaf.nl/b(...)fer__.html?cid=short
Ik sowieso zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was net een sportschool met al die trainingspakken. Iedereen was met zijn/haar conditie bezig
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort keihard Spijkie binnenrollen sma!
Idd, ben er stil van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Best schokkend om dit te lezen http://www.telegraaf.nl/b(...)fer__.html?cid=short
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Inderdaad, ik zou in mijn broek schijten als ouder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ouder sta je zo machteloos.
Wel netjes, de instructies die ze haar gegeven hebben
bizarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WTF?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sowieso zo
Donderdag hakkuh, vrijdag hakkuh, zaterdag meestal 2 wedstrijden voetballen, en dan zaterdag weer hakkuh
Ik was ook naar de tyfus op een maandagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF?Ik vond de zaterdag wel voldoende lichaamsbeweging
Maar ik ben nooit aan de randverschijnselen als trainingspakken en pillen begonnen. Te eigenwijs en koppig
In traktor kan ik on the fly the beatgrid op auto zetten, kan dat niet in VDJ?quote:
Ja bij VDJ kan het ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik traktor kan ik on the fly the beatgrid op auto zetten, kan dat niet in VDJ?
Op zondag deed ik het dunnetjes over met Unity & Dion op NEW Dance Radio. Good old daysquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was ook naar de tyfus op een maandagMijn mama vond het ook niet leuk, want lag heel de zondag op bed
Ik moet zeggen dat ik wel eens een pilletje heb geslikt
Maar toen was ik jong en eigenwijs
denk niet dat t daar mee te maken heeft, eerder latency probleem ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja bij VDJ kan het ook.
Maar ik denk dat er een verschil zit tussen wat ik hoor, en wat hij opslaat. Daar zal een fractie van een seconde tussenzitten, die het verneukt wss.
Misschien omdat ik illegaal draai met deze meuk, ik weet het niet precies.
Tijd voor nieuwe software sowiesoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
denk niet dat t daar mee te maken heeft, eerder latency probleem ofzo
Hmm dat zou niks moeten uitmaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
denk niet dat t daar mee te maken heeft, eerder latency probleem ofzo
Oh oh oh. Als mijn vrienden dat doen wordt ik echt pissed offquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was ook naar de tyfus op een maandagMijn mama vond het ook niet leuk, want lag heel de zondag op bed
Ik moet zeggen dat ik wel eens een pilletje heb geslikt
Maar toen was ik jong en eigenwijs
als je meer profi wil, kan ik je mijn setup aanbevelen:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe software sowiesoNa de verhuizing ga ik het wat proffessioneler aanpakken ;P
Overigens :
[ afbeelding ]
Dat noteer ik evenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
als je meer profi wil, kan ik je mijn setup aanbevelen:
traktor scratch pro (incl. multiccore kabels en tijdcodeplaten/cd's)
audio dj 8
fatsoenlijke hp
klaar!![]()
Ik heb traktor scratch pro 2 + reloop MIDI controller + iMacquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
als je meer profi wil, kan ik je mijn setup aanbevelen:
traktor scratch pro (incl. multiccore kabels en tijdcodeplaten/cd's)
audio dj 8
fatsoenlijke hp
klaar!![]()
ja ervanuitgaand dat je wel cd apparatuur hebt. Anders zou je eens kunnen kijken naar:quote:
supervet, ik ook. TSPro, Digital Jockey II, Macbook Pro, DJ1200 Technics HPquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb traktor scratch pro 2 + reloop MIDI controller + iMac
Whehehehehquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was net even in slaap gedommeld.Pff ik droomde iets vaag.
Ik was op een pleintje met een halfpipe omringt door asfalt. Op de halfpipestond een persoon. Een man van rond de 25 schat ik zo. Hij had een bruine baard en korte krullen, hij droeg een lange zwarte jas (een beetje een gothic type, zo'n vieze). Hij was een aantal keer heen een weer rijden op de halfpipe met zijn skateboard. Ik ging wat dichter bij staan en zag dat er aan de steile kant van de halfpipe een basketbal net hing. Niet er praktisch dacht ik nog, maar goed. Terwijl ik me zat af vragen wat een basketbal net in een halfpipe doet was de mysterieuze emo skater in kleermakerszit op de grond gaan zitten, er stonden een aantal mensen om hem heen en hij vertelde iets als. "Kijk, deze. Hier word je echt high van!". Hij haalde een spaarlamp uit zijn zak en brak hem op het asfalt. Hij bracht de lamp naar zijn neus en inhaleerde diep. "aahhh" zei de emo tevens skater en drugsgebruiker. zijn neus begon te bloeden maar leek er geen last van te hebben. De mensen om hem heen applaudisseerde en terwijl ik me afvroeg wat de fuck er zojuist was gebeurd werd ik wakker.
Mindfuck. Ik wil nooit meer slapen.
jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op zondag deed ik het dunnetjes over met Unity & Dion op NEW Dance Radio. Good old days
Geniaal, dit moet je uitwerken tot korte filmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was op een pleintje met een halfpipe omringt door asfalt. Op de halfpipestond een persoon. Een man van rond de 25 schat ik zo. Hij had een bruine baard en korte krullen, hij droeg een lange zwarte jas (een beetje een gothic type, zo'n vieze). Hij was een aantal keer heen een weer rijden op de halfpipe met zijn skateboard. Ik ging wat dichter bij staan en zag dat er aan de steile kant van de halfpipe een basketbal net hing. Niet er praktisch dacht ik nog, maar goed. Terwijl ik me zat af vragen wat een basketbal net in een halfpipe doet was de mysterieuze emo skater in kleermakerszit op de grond gaan zitten, er stonden een aantal mensen om hem heen en hij vertelde iets als. "Kijk, deze. Hier word je echt high van!". Hij haalde een spaarlamp uit zijn zak en brak hem op het asfalt. Hij bracht de lamp naar zijn neus en inhaleerde diep. "aahhh" zei de emo tevens skater en drugsgebruiker. zijn neus begon te bloeden maar leek er geen last van te hebben. De mensen om hem heen applaudisseerde en terwijl ik me afvroeg wat de fuck er zojuist was gebeurd werd ik wakker.
wat doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh oh oh. Als mijn vrienden dat doen wordt ik echt pissed off
Ok, dan slinger ik hem over een kwartiertje aan.quote:
Alles staat hier klaar voor de hardstyle en hardcorequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ok, dan slinger ik hem over een kwartiertje aan.
Hopelijk ontstaan er dan geen complicaties.
Als er maar iets van Theracords en AVIO langskomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles staat hier klaar voor de hardstyle en hardcore
das minder mijn straatje, maar ook zwaar na mijn tijd, zeg maarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
You're doomedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Hardcorequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je krijgt weer lekker energie van de hardstyle, en dan zit je lekker mee te bouncen op de muziek, daar blijf je wel wakker vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hardcore
Al denk ik niet dat het gaat lukken tot 1 uur
dit meen ik hoor! Ik zie t al voor me...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Geniaal, dit moet je uitwerken tot korte film
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je krijgt weer lekker energie van de hardstyle, en dan zit je lekker mee te bouncen op de muziek, daar blijf je wel wakker van
Klinkt als een leuke droom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeej meisquote:
Snufquote:
Toen we nog ons prima vermaakten zonder internetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
jaIk wil weer terug in de tijd
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Dit is het laatste nummer van de TranceHij banjert nog wel even door, en dan gaan we lekker rammen
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen we nog ons prima vermaakten zonder internetBiertje voor 2,25 gulden
Marlboro voor 5,10 gulden
En voor 10 gulden entree kon je uit je plaat gaan
Stel me niet teleur, want ik ben nogal wat stevigs gewendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Dit is het laatste nummer van de TranceHij banjert nog wel even door, en dan gaan we lekker rammen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga opzoeken wat het betekent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Jaa toen was het nog leuk om een avondje op stap te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk dronk zelfs bier voor 1,50
En met happy hour 1 gulden
Dat waren nog eens tijden
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga opzoeken wat het betekent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
ja echt hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa toen was het nog leuk om een avondje op stap te gaan
zijn jullie ook van die tijd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa toen was het nog leuk om een avondje op stap te gaan
Uhu zo moet je het ook doen tegenwoordigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja echt heSchrok best wel afgelopen zaterdag, ok was wel rembrands en leidse maar toch
Gelukkig heb ik veel bier van de barman gehad
En een gratis cocktail
Ik hossel altijd drank bij de barmannen
Mazzelaar!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk dronk zelfs bier voor 1,50
En met happy hour 1 gulden
Dat waren nog eens tijden
Ik was inclusief eten 35 euro kwijtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhu zo moet je het ook doen tegenwoordig
Ja een avondje stappen ben je zo 50 euro kwijt het is bijna niet meer leuk om weg te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was inclusief eten 35 euro kwijt
Joah bouwjaar 1978quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zijn jullie ook van die tijd?![]()
Ik ging toen zelden naar discotheken, zat vaak in rock cafees te luisteren of te jammen of gewoon een kaartje leggen en heel veel bruine pretpalen naar binnen gieten. Hertog Jan
Dit klinkt zo ontzettend vies.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
n en heel veel bruine pretpalen naar binnen gieten.
Samen met 1979 het beste bouwjaarquote:
meer dan een maand geleden heb ik betaalgegevens ingevuld, maar het duurde maar zolang. Kijk ik net, is het niet goed doorgekomenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar, het wordt nog vééél erger
nou ik vond het in amsterdam wel meevallen eigenlijk. Ik eindigde in een 1 of andere feesttent en moet echt met mijn kont schudden om ruimte te krijgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mazzelaar!En toen de discotheken gewoon bomvol zaten. Nu is het echt een schrale bende in de horeca
Blij dat ik het meegemaakt heb
Dat deed ik bij de garderobemannenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hossel altijd drank bij de barmannen
Morph had gelijk.quote:Een lamp in je droom staat symbool voor begeleiding, hoop, inspiratie, verlichting en bevestiging.
Een gebroken lamp daarentegen suggereert dat je je afsluit van degene die je probeert te helpen. Dit staat tevens symbool voor (de komst van ongeluk en pech.
Oh lord.quote:Als Zitten het belangrijkste is dat je van je droom herinnert, dan wijst dit op je besluiteloosheid en dat je niet weet wat je met jezelf aanmoet in de nabije toekomst. Het zou er ook op kunnen wijzen dat je simpelweg lui bent en eigenlijk niets doet.
Oke.quote:Als je droomt dat je drugs in je bezit hebt, of drugs inneemt, duidt dit op een verlangen naar een makkelijke uitweg. Je zou naar een mogelijk gevaarlijk alternatief kunnen grijpen als vlucht voor je problemen. Vraag jezelf eens af waarom je drugs nodig zou hebben. Wat hoop je dat de drugs zullen bewerkstelligen voor je?
curieus.quote:Als je applaus hoort in je droom, wijst erop dat je naar toejuiching en erkenning streeft. Je zou jezelf deze bevestiging moeten schenken in een bepaalde situatie.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Samen met 1979 het beste bouwjaar![]()
Amen sister!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi rijtje, ik ben van 1977quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zeker mooiquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Kijk dit is pas muziek![]()
Lekker losssss gaan
jewetzeelflff wolllaaaaaaah!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar komen alle bitchens vandaan.
Hoe harder hoe beterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dit is kicken ja
Het word alleen maar harder
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de garderobemannenHet was daar zo gezellig dat we daar heel wat biertjes dronken tegen personeelsprijzen
ik drink liever met hem een biertjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Chain Reaction. Toffe gast. Ik drink regelmatig bier met zijn broertje.
quote:
Dat klinkt zeker goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat is ook wel beter
Maar ik ga liever voor de gratis drank
Ik ken een barman uit Amsterdam, en die stuurde mij een whatsapp, en met die tekst moest ik naar de barman in Woody's en dan laten lezen.... en hoppa weer een gratis cocktail
Ik moet vaker gaan stappen in Amsterdam
Hij heeft de koptelefoon verkeerd om opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Chain Reaction. Toffe gast. Ik drink regelmatig bier met zijn broertje.
Amsterdam is niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat is ook wel beter
Maar ik ga liever voor de gratis drank
Ik ken een barman uit Amsterdam, en die stuurde mij een whatsapp, en met die tekst moest ik naar de barman in Woody's en dan laten lezen.... en hoppa weer een gratis cocktail
Ik moet vaker gaan stappen in Amsterdam
Jaa ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heb ik zin om te stappen
dit was de eerste keer.... want als Rotterdammer kom je nou niet bepaald graag in Amsterdam. Maar ik moet zeggen dat het stappen in Amsterdam leuker is dan in Rotterdamquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Amsterdam is niet meer wat het geweest isBegin jaren '90 was het tof, maar later
Gelukkig heb ik hier mijn stekjes
Ik dacht dat jij uit 2002 was johquote:
Geil jaartje hoor!quote:
Dat lijkt me wel een keer gezellig jahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik ook
Wanneer gaan we een xtje
Zaterdag even een datum prikkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een keer gezellig jah
Spaarlamp?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stardust!
Godverdomme ik was zo van de kaart met Qountdown toen ze dit om 0:00 draaide!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |