Sportschool is niet verplicht hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar mijn wekkertje gaat om half 9, en ik moet om half 10 in de sportschool staan, en die 2 uur sportschool wordt erg zwaar
Biceps, triceps, buikspieren en nog even flink die billen traine
Ik heb van elk genre bijna een uur gemixt vanmorgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Speel je nu tracks af die je zelf hebt gemixt? Ik tune net weer in.
lekker vaag, ja dan moet je met dat vieze spul gaan werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Verkeerde geverfd, niet afgenomen van te voren en geen primer waardoor het super lelijk is.
Heb het al een week er op zitten, maar het droogt gewoon niet
Dan moet je thinner gebruiken, geen verfafbijtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verkeerde geverfd, niet afgenomen van te voren en geen primer waardoor het super lelijk is.
Heb het al een week er op zitten, maar het droogt gewoon niet
Daar is mijn trainer niet blij mee, heb al 2 keer afgezegd deze weekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sportschool is niet verplicht hoorUitstellen kan altijd
Dus je speelt niet alleen zelfgemixte tracks af? Foei.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb van elk genre bijna een uur gemixt vanmorgenDus speel 4 tracks vanavond
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
Trance, nummers van 6 minuten die vaak alleen in de laatste 2 minuten gemixt wordt. In 1 uur kan je er dan ong. 10 laten horen
Je trainer is gewoon verliefd op jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar is mijn trainer niet blij mee, heb al 2 keer afgezegd deze week
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
Trance, nummers van 6 minuten die vaak alleen in de laatste 2 minuten gemixt wordt. In 1 uur kan je er dan ong. 10 laten horen
Dat kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je trainer is gewoon verliefd op je![]()
i know, maar je hoort t niet veel... kan wel erg goed idd. leuk dat je ook mixt! Maak je hier ook radio?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Je kan ook makkelijk op de climax overmixen.
Nja, ik kan dat...
Je kunt het combineren. 's Avonds een vrouw, 's morgens een vrouwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Maar je moet er wat voor over hebben om spiertjes te krijgen![]()
Dus ik ga gewoon morgen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt het combineren. 's Avonds een vrouw, 's morgens een vrouw
Wel een tijdje gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
i know, maar je hoort t niet veel... kan wel erg goed idd. leuk dat je ook mixt! Maak je hier ook radio?
Jij Techno / Harcore?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja kan maar om optimaal te kunnen trainen moet je goed uitgerust zijn
Dan heb je ook minder last van eventuele spierpijn
Whehehehe
En dit uurtje is zooooo niet mijn muziekPas de laatste 2 uur
Niet mauwen, spierpijn is fijn. Hardcore to the bonequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja kan maar om optimaal te kunnen trainen moet je goed uitgerust zijn
Dan heb je ook minder last van eventuele spierpijn
Whehehehe
En dit uurtje is zooooo niet mijn muziekPas de laatste 2 uur
Jup, mee eens... floorfiller, zelfs nu nogquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Één van de beste tranceplaten ooit gemaakt deze![]()
Het was net een sportschool met al die trainingspakken. Iedereen was met zijn/haar conditie bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaJe had me vroeger moeten zien
Ik heb mijn aussie nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |