Zo waar. Het niveauverschil MBO -> HBO is echt heel groot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met die basiskennis vind ik het ook tegenvallen hoor. Vroeger had je véél meer lesuren en huiswerk. Laat ik maar zwijgen over de huidige MBODat is nog rampzaliger dan de toenmalige LBO/LTS, die leerden tenminste een vak.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik luister al een hele tijd, maar ik ben andere dingen aan het doen. Moest toch even zeggen dat ik het echt heel tof vind
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik luister al een hele tijd, maar ik ben aan het soppen. Moest toch even zeggen dat ik het echt heel tof vind
MBO weet ik niet... HBO welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met die basiskennis vind ik het ook tegenvallen hoor. Vroeger had je véél meer lesuren en huiswerk. Laat ik maar zwijgen over de huidige MBODat is nog rampzaliger dan de toenmalige LBO/LTS, die leerden tenminste een vak.
Ik spreek het te weinig tegenwoordig. Voorheen sprak ik op mijn werk dagelijks Engels, toen kon ik het echt goed!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef robdriessen het volgende:
Joe spiek Inglisch ferrie well. Nog nie zo snel, maar da komt nog wel!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Wij genieten van Mono in Stereo. Haha. Auw. Zo flauw dat ie pijn doet.
dat deden die vampieren ook in de kelder in Blade.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Met dit soort muziek begrijp je toch niet dat mensen hier nog pillen bij nodig hebben om uit hun dak te gaan? Voor mij doet de muziek zelf dat al meer dan genoeg!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Wij genieten van Mono in Stereo. Haha. Auw. Zo flauw dat ie pijn doet.
Ik kan dit niet zo goed aanhorenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Met dit soort muziek begrijp je toch niet dat mensen hier nog pillen bij nodig hebben om uit hun dak te gaan? Voor mij doet de muziek zelf dat al meer dan genoeg!
Snel pissen, dan ben je op tijd voor het volgende nummerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet plassen maar ik wil niks van Mono missen. Nu zou ik heel hard de muziek aan kunnen zetten, waardoor ik doodgeslagen ga worden door alle buren, of heel snel pissen
Ik zou voor dat eerste gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet plassen maar ik wil niks van Mono missen. Nu zou ik heel hard de muziek aan kunnen zetten, waardoor ik doodgeslagen ga worden door alle buren, of heel snel pissen
Maar deze is ausomquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snel pissen, dan ben je op tijd voor het volgende nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |