bizarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Best schokkend om dit te lezen http://www.telegraaf.nl/b(...)fer__.html?cid=short
WTF?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sowieso zo
Donderdag hakkuh, vrijdag hakkuh, zaterdag meestal 2 wedstrijden voetballen, en dan zaterdag weer hakkuh
Ik was ook naar de tyfus op een maandagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF?Ik vond de zaterdag wel voldoende lichaamsbeweging
Maar ik ben nooit aan de randverschijnselen als trainingspakken en pillen begonnen. Te eigenwijs en koppig
In traktor kan ik on the fly the beatgrid op auto zetten, kan dat niet in VDJ?quote:
Ja bij VDJ kan het ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik traktor kan ik on the fly the beatgrid op auto zetten, kan dat niet in VDJ?
Op zondag deed ik het dunnetjes over met Unity & Dion op NEW Dance Radio. Good old daysquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was ook naar de tyfus op een maandagMijn mama vond het ook niet leuk, want lag heel de zondag op bed
Ik moet zeggen dat ik wel eens een pilletje heb geslikt
Maar toen was ik jong en eigenwijs
denk niet dat t daar mee te maken heeft, eerder latency probleem ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja bij VDJ kan het ook.
Maar ik denk dat er een verschil zit tussen wat ik hoor, en wat hij opslaat. Daar zal een fractie van een seconde tussenzitten, die het verneukt wss.
Misschien omdat ik illegaal draai met deze meuk, ik weet het niet precies.
Tijd voor nieuwe software sowiesoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
denk niet dat t daar mee te maken heeft, eerder latency probleem ofzo
Hmm dat zou niks moeten uitmaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
denk niet dat t daar mee te maken heeft, eerder latency probleem ofzo
Oh oh oh. Als mijn vrienden dat doen wordt ik echt pissed offquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was ook naar de tyfus op een maandagMijn mama vond het ook niet leuk, want lag heel de zondag op bed
Ik moet zeggen dat ik wel eens een pilletje heb geslikt
Maar toen was ik jong en eigenwijs
als je meer profi wil, kan ik je mijn setup aanbevelen:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe software sowiesoNa de verhuizing ga ik het wat proffessioneler aanpakken ;P
Overigens :
[ afbeelding ]
Dat noteer ik evenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
als je meer profi wil, kan ik je mijn setup aanbevelen:
traktor scratch pro (incl. multiccore kabels en tijdcodeplaten/cd's)
audio dj 8
fatsoenlijke hp
klaar!![]()
Ik heb traktor scratch pro 2 + reloop MIDI controller + iMacquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
als je meer profi wil, kan ik je mijn setup aanbevelen:
traktor scratch pro (incl. multiccore kabels en tijdcodeplaten/cd's)
audio dj 8
fatsoenlijke hp
klaar!![]()
ja ervanuitgaand dat je wel cd apparatuur hebt. Anders zou je eens kunnen kijken naar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |