HBO heb ik ook gedaan, maar niet afgemaakt. Ook dat is zienderogen achteruit gegaan qua lesuren. Onderwijsinstellingen waren op een gegeven moment meer gefocust op het laten behalen van een diploma om inkomsten veilig te stellen i.p.v. kwaliteit. Op de uni valt het nog mee, maar Nederland staat niet meer op de wereldranglijst zoals vroeger. En wat doen ze, bezuinigen op het onderwijsquote:
Ja, Nederland is achterlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HBO heb ik ook gedaan, maar niet afgemaakt. Ook dat is zienderogen achteruit gegaan qua lesuren. Onderwijsinstellingen waren op een gegeven moment meer gefocust op het laten behalen van een diploma om inkomsten veilig te stellen i.p.v. kwaliteit. Op de uni valt het nog mee, maar Nederland staat niet meer op de wereldranglijst zoals vroeger. En wat doen ze, bezuinigen op het onderwijs
Inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HBO heb ik ook gedaan, maar niet afgemaakt. Ook dat is zienderogen achteruit gegaan qua lesuren. Onderwijsinstellingen waren op een gegeven moment meer gefocust op het laten behalen van een diploma om inkomsten veilig te stellen i.p.v. kwaliteit. Op de uni valt het nog mee, maar Nederland staat niet meer op de wereldranglijst zoals vroeger. En wat doen ze, bezuinigen op het onderwijs
Iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef WickedTunes het volgende:
wel leren beatmixen hoor, of anders gewoon een harde cut gebruiken![]()
Dropmix bedoel jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef WickedTunes het volgende:
wel leren beatmixen hoor, of anders gewoon een harde cut gebruiken![]()
Waarom alleen het eerste jaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik moet in mijn eerste jaar wel gewoon elke dag naar de universiteit, heb gewoon elke dag les
Oh ik weet niet hoe het in het 2e jaar is hoor, ik zei alleen 1e jaar omdat ik dat weetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom alleen het eerste jaarIk had 33 lesuren + lading huiswerk. Het kon ook niet anders dan dat ik elke dag lange dagen maakte.
Maar jij had dan ook gewoon geld om je studie te betalen. De meeste studenten nu MOETEN werken om rond te komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom alleen het eerste jaarIk had 33 lesuren + lading huiswerk. Het kon ook niet anders dan dat ik elke dag lange dagen maakte.
Hehe mijn eerste topic in KLB in tijden manquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Snuf. het volgende:
SSB Wat heb jij voor troll topic gemaakt in KLB?
Ik ben er morgen om 12.04, als alles meezitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer!![]()
![]()
![]()
Nog niet gedouched en de bezoek staat bijna voor de deur.
Dan hoop ik in de trein te zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben er morgen om 12.04, als alles meezit
Dat is waar, ik hoefde niet te werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Maar jij had dan ook gewoon geld om je studie te betalen. De meeste studenten nu MOETEN werken om rond te komen..
jij komt ook morgen al?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoop ik in de trein te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |