Joah bouwjaar 1978quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zijn jullie ook van die tijd?![]()
Ik ging toen zelden naar discotheken, zat vaak in rock cafees te luisteren of te jammen of gewoon een kaartje leggen en heel veel bruine pretpalen naar binnen gieten. Hertog Jan
Dit klinkt zo ontzettend vies.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
n en heel veel bruine pretpalen naar binnen gieten.
Samen met 1979 het beste bouwjaarquote:
meer dan een maand geleden heb ik betaalgegevens ingevuld, maar het duurde maar zolang. Kijk ik net, is het niet goed doorgekomenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar, het wordt nog vééél erger
nou ik vond het in amsterdam wel meevallen eigenlijk. Ik eindigde in een 1 of andere feesttent en moet echt met mijn kont schudden om ruimte te krijgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mazzelaar!En toen de discotheken gewoon bomvol zaten. Nu is het echt een schrale bende in de horeca
Blij dat ik het meegemaakt heb
Dat deed ik bij de garderobemannenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hossel altijd drank bij de barmannen
Morph had gelijk.quote:Een lamp in je droom staat symbool voor begeleiding, hoop, inspiratie, verlichting en bevestiging.
Een gebroken lamp daarentegen suggereert dat je je afsluit van degene die je probeert te helpen. Dit staat tevens symbool voor (de komst van ongeluk en pech.
Oh lord.quote:Als Zitten het belangrijkste is dat je van je droom herinnert, dan wijst dit op je besluiteloosheid en dat je niet weet wat je met jezelf aanmoet in de nabije toekomst. Het zou er ook op kunnen wijzen dat je simpelweg lui bent en eigenlijk niets doet.
Oke.quote:Als je droomt dat je drugs in je bezit hebt, of drugs inneemt, duidt dit op een verlangen naar een makkelijke uitweg. Je zou naar een mogelijk gevaarlijk alternatief kunnen grijpen als vlucht voor je problemen. Vraag jezelf eens af waarom je drugs nodig zou hebben. Wat hoop je dat de drugs zullen bewerkstelligen voor je?
curieus.quote:Als je applaus hoort in je droom, wijst erop dat je naar toejuiching en erkenning streeft. Je zou jezelf deze bevestiging moeten schenken in een bepaalde situatie.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Samen met 1979 het beste bouwjaar![]()
Amen sister!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi rijtje, ik ben van 1977quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zeker mooiquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Kijk dit is pas muziek![]()
Lekker losssss gaan
jewetzeelflff wolllaaaaaaah!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar komen alle bitchens vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |