quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Kijk dit is pas muziek![]()
Lekker losssss gaan
jewetzeelflff wolllaaaaaaah!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar komen alle bitchens vandaan.
Hoe harder hoe beterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dit is kicken ja
Het word alleen maar harder
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de garderobemannenHet was daar zo gezellig dat we daar heel wat biertjes dronken tegen personeelsprijzen
ik drink liever met hem een biertjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Chain Reaction. Toffe gast. Ik drink regelmatig bier met zijn broertje.
quote:
Dat klinkt zeker goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat is ook wel beter
Maar ik ga liever voor de gratis drank
Ik ken een barman uit Amsterdam, en die stuurde mij een whatsapp, en met die tekst moest ik naar de barman in Woody's en dan laten lezen.... en hoppa weer een gratis cocktail
Ik moet vaker gaan stappen in Amsterdam
Hij heeft de koptelefoon verkeerd om opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Chain Reaction. Toffe gast. Ik drink regelmatig bier met zijn broertje.
Amsterdam is niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat is ook wel beter
Maar ik ga liever voor de gratis drank
Ik ken een barman uit Amsterdam, en die stuurde mij een whatsapp, en met die tekst moest ik naar de barman in Woody's en dan laten lezen.... en hoppa weer een gratis cocktail
Ik moet vaker gaan stappen in Amsterdam
Jaa ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heb ik zin om te stappen
dit was de eerste keer.... want als Rotterdammer kom je nou niet bepaald graag in Amsterdam. Maar ik moet zeggen dat het stappen in Amsterdam leuker is dan in Rotterdamquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Amsterdam is niet meer wat het geweest isBegin jaren '90 was het tof, maar later
Gelukkig heb ik hier mijn stekjes
Ik dacht dat jij uit 2002 was johquote:
Geil jaartje hoor!quote:
Dat lijkt me wel een keer gezellig jahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik ook
Wanneer gaan we een xtje
Zaterdag even een datum prikkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een keer gezellig jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |