Eeej meisquote:
Snufquote:
Toen we nog ons prima vermaakten zonder internetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
jaIk wil weer terug in de tijd
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Dit is het laatste nummer van de TranceHij banjert nog wel even door, en dan gaan we lekker rammen
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen we nog ons prima vermaakten zonder internetBiertje voor 2,25 gulden
Marlboro voor 5,10 gulden
En voor 10 gulden entree kon je uit je plaat gaan
Stel me niet teleur, want ik ben nogal wat stevigs gewendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Dit is het laatste nummer van de TranceHij banjert nog wel even door, en dan gaan we lekker rammen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga opzoeken wat het betekent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Jaa toen was het nog leuk om een avondje op stap te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk dronk zelfs bier voor 1,50
En met happy hour 1 gulden
Dat waren nog eens tijden
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga opzoeken wat het betekent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
ja echt hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa toen was het nog leuk om een avondje op stap te gaan
zijn jullie ook van die tijd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa toen was het nog leuk om een avondje op stap te gaan
Uhu zo moet je het ook doen tegenwoordigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja echt heSchrok best wel afgelopen zaterdag, ok was wel rembrands en leidse maar toch
Gelukkig heb ik veel bier van de barman gehad
En een gratis cocktail
Ik hossel altijd drank bij de barmannen
Mazzelaar!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk dronk zelfs bier voor 1,50
En met happy hour 1 gulden
Dat waren nog eens tijden
Ik was inclusief eten 35 euro kwijtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhu zo moet je het ook doen tegenwoordig
Ja een avondje stappen ben je zo 50 euro kwijt het is bijna niet meer leuk om weg te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was inclusief eten 35 euro kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |