Beter tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga als het goed is alleen maar meer verdienen als ik mn HBO opleiding gehaald heb
Dat deed ik al met tegemoetkoming scholierenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Snuf. het volgende:
Haha ik ga lekker leechen van de maatschappij, maarliefst 95,61 per maand aan studiefinanciering
Nja normaal vind ik dat ze alles wel goed regelen hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze staan sowieso niet echt bekend om hun efficiëntie.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben er! Classics van DJ Polygamy! Yeah!
Yeahquote:
Als je op kamers gaat is het 250 euroquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een pauperbedrag. Blij dat ik die goede oude tijd heb meegemaakt
Da's wat ik zeg, echt efficiënt is het niet. Maar goed, wat moet dat moet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja normaal vind ik dat ze alles wel goed regelen hoor.
Ik ben echt niet zo'n zeikerd.
Maar dit is gewoon zo super onlogisch.
Duuude. 20 minuutjes in de metro en je kunt bij mij komen bierenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet woon ik zometeen op 200 meter van CS af
WERKENquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je op kamers gaat is het 250 euro
Ik vind dat als je op kamers gaat dat je gewoon 600 euro ofzo moet krijgen. Hier kun je helemaal niks mee, niet eens je huur betalen
twitter:emilievoe twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:22:15Obama har bursdag i dag! Kjekkeste 50åringen jeg har sett<3 reageer retweet
Twee uur met de trein en hij kan bij mij in bed liggenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Duuude. 20 minuutjes in de metro en je kunt bij mij komen bieren
Dat is wel een mooie aanbieding hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee uur met de trein en hij kan bij mij in bed liggen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
twitter:emilievoe twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:22:15Obama har bursdag i dag! Kjekkeste 50åringen jeg har sett<3 reageer retweet
Post eens een recente picca van haarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
Je hebt toch een leuk huisjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
YeahNu nog een vriendin met HBO opleiding, dan kan ik net zo'n huis als mn ouders kopen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Duuude. 20 minuutjes in de metro en je kunt bij mij komen bieren
Ik vind 't wel grappig dat hij denkt dat salaris aan het opleidingsniveau gerelateerd isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt toch een leuk huisje
En een HBO opleiding betekend niet altijd een megagoed salaris
Ik verdiende nog meer dan een vriendin van mij (HBO en weet ik veel wat nog meer)
Inderdaad, als iedereen gewoon 500 euro per maand krijgt als hij/zij gaat studeren dan is het toch prima voor iedereen?quote:
ja inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig dat hij denkt dat salaris aan het opleidingsniveau gerelateerd is.
Dat bedrag kreeg ik bijna destijds in guldens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad, als iedereen gewoon 500 euro per maand krijgt als hij/zij gaat studeren dan is het toch prima voor iedereen?
Ik doe zelf HBO/Universiteitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad
En MBO meisjes zijn ook harstikke leuk toch
Eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meisjes zijn ook harstikke leuk toch
Dat zeg ik nergens? Maar het is wel gewoon waar dat je met een HBO opleiding hogere functie kan bemachtigen dan met een MBO opleiding. Sowieso is het verschil MBO -> HBO enorm.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig dat hij denkt dat salaris aan het opleidingsniveau gerelateerd is.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat bedrag krijg ik bijna destijds in guldens.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad
En MBO meisjes zijn ook harstikke leuk toch
Ik hoorde dat al van mijn oom, die kreeg echt vet veel ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat bedrag kreeg ik bijna destijds in guldens.
Zo komt het wel over. En dat laatste wat je zegt is niet altijd waar. Werknemers hechten veel meer waarde aan ervaring dan aan papier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens? Maar het is wel gewoon waar dat je met een HBO opleiding hogere functie kan bemachtigen dan met een MBO opleiding. Sowieso is het verschil MBO -> HBO enorm.
Tuurlijk heb je ook mensen met alleen een MAVO diploma die heel ver komen maar de meeste managers hebben toch echt minimaal een HBO diploma.
Inderdaad, ik ken zat HBO-afgestudeerden die slechter verdienen dan iemand met een MBO-diploma.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou bij de rabobank nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens? Maar het is wel gewoon waar dat je met een HBO opleiding hogere functie kan bemachtigen dan met een MBO opleiding. Sowieso is het verschil MBO -> HBO enorm.
Tuurlijk heb je ook mensen met alleen een MAVO diploma die heel ver komen maar de meeste managers hebben toch echt minimaal een HBO diploma.
Thanksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken zat HBO-afgestudeerden die slechter verdienen dan iemand met een MBO-diploma.
Trouwens: Monopoly
Dat heb je bij veel meer bedrijven, hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bij de rabobank niet
Ik had een manager (vrouw) en die had vroeger de huishoudsschool gedaan
Heel veel teamleiders bij de rabo hadden nog geen eens MBO.... die ze overigens nu wel allemaal aan het halen zijn
Dat is niet waar, eerder 50/50.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo komt het wel over. En dat laatste wat je zegt is niet altijd waar. Werknemers hechten veel meer waarde aan ervaring dan aan papier.
Uit onderzoek is gebleken van niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, eerder 50/50.
Kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je bij veel meer bedrijven, hoor. Opleiding zegt imo erg weinig over je algemene kwaliteiten.
Gelukkig heb ik een aantal zeer goede referenties op mijn CVquote:
QFTquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]Wat een heerlijke plaat dit
Er kan ook gewoon geeist worden dat je een HBO diploma hebt. Een HBO'er heeft meer kennis maar het hoeft idd niet zo te zijn dat hij deze goed toepast. Dat kan een MBO'er misschien veel beterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken van niet.. Het heeft nog groot op Fok gestaan. Maar goed, wat jij wilt.
Dit. Ik heb MBO, maar met meeste de huidige generatie HBO'ers veeg ik de vloer aan qua moeilijkheidsgraad en vooral met efficiënt werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
Zo komt het wel over. En dat laatste wat je zegt is niet altijd waar. Werknemers hechten veel meer waarde aan ervaring dan aan papier.
Ja lappendag word hardquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geniale tracks hoor Mono
Heb je al zin in lappendag kerel?
Echt mooie jeugdsentiment jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef LightLuke het volgende:
Mono wat een top platen!hele jeugd komt weer voorbij
Dat is niet altijd waar, een goede opleiding betekend niet altijd een goede baan. En de kans daarop is tegenwoordig ook minder. Ervaring vragen ze, althans dat merk ik als ik de vacatures bekijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietIk bedoelde meer van als je allebei zo'n opleiding hebt en een goede baan dan heb je het wss heel fijn later. Niks mis met MBO of iets anders, je kan het toch niet plannen.
Begrijp me niet verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |