SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Schreeuw maar terug dat ze Radio 49 op moet zetten..... kan ze mee blèèren!quote:
Tegenwoordig toen ze daar heel moeilijk overquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga het voortaan ook gewoon zo doen hoor.
Ja, dat zei ik alquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Schreeuw maar terug dat ze Radio 49 op moet zetten..... kan ze mee blèèren!
Good evening!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo
Hmmm net alweer ff geslapen. Ben echt gaar deze weekZal wel de gewenning zijn na 2 weken vakantie.
Ik hou je wel wakker zometeenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo
Hmmm net alweer ff geslapen. Ben echt gaar deze weekZal wel de gewenning zijn na 2 weken vakantie.
Klopt maar ze zoeken naar zo veel mogelijk gegevens natuurlijk. Jij bent dan misschien niet zo interessant maar elk 100tje is er 1 voor dat soort volk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achterlijk. Maar goed, aan alleen je bankrekeningnummer hebben ze an sich niet zoveel.
En op mijn rekening valt eigenlijk maar weinig te plunderen, dus die is niet interessant.
Whehe dat geloof ikquote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ken echt de meeste nummers niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo
Maar dit is toch echt jeugdsentimentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ken echt de meeste nummers niet.
Dat meen ik ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Meen je dat?![]()
Maar je geniet wel?
Zou t voor mij ook moeten zijn ja maar ik ken de meeste niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar dit is toch echt jeugdsentiment
Van Duin heeft veel meer nummers gemaakt die geen feestmuziek zijn....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen ik ja.
Mwa de meeste vind ik nog niet echt zo eehm Feest muziek en dat had ik eigenlijk wel verwacht.
Ja, dat is waar. Maar ik ben van nature heel wantrouwend, dus ik geef sowieso zelf nooit gegevens af, nooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ze zoeken naar zo veel mogelijk gegevens natuurlijk. Jij bent dan misschien niet zo interessant maar elk 100e is er 1 voor dat soort volk.
Ja weet ik maar weet ik veul dat t r zoveel zijn!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Duin heeft veel meer nummers gemaakt die geen feestmuziek zijn....
Heel verstandig!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik ben van nature heel wantrouwend, dus ik geef sowieso zelf nooit gegevens af, nooit..
Welke post? Pasjes worden aangetekend verstuurd en pas afgegeven na identiteitscontrole en handtekening.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel verstandig!![]()
![]()
Mja misschien is voor deze pas je post wel gejat en is ie daarom al geblokkeerd.
De volgende zul je wel kennen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar weet ik veul dat t r zoveel zijn!
Ik heb al heul lang geen pas meer toe gestuurd gekregen. Krijg je ook geen codes ed meer toe gestuurd dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke post? Pasjes worden aangetekend verstuurd en pas afgegeven na identiteitscontrole en handtekening..
quote:
Whehe ja ik hou hiervanquote:
Ja, pincode. In een onherkenbare envelop met speciaal plastic waarop de code gedrukt staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al heul lang geen pas meer toe gestuurd gekregen. Krijg je ook geen codes ed meer toe gestuurd dan?
Pizza lied en de buurtsuper.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wow.... welke ken je dan nog wel?
Dan wordt je hierna op je wenken bediend.quote:
Die envelop herkennen dieven wel hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, pincode. In een onherkenbare envelop met speciaal plastic waarop de code gedrukt staat.
Nieuwe passen waar geen gewijzigde pincode bij zit, krijg je zo toegestuurd. Maar passen waar een nieuwe pincode bij zit, komen aangetekend..
Ik heb de carnavalversie maar gekozen, want ik kon de gewone niet zo snel vinden.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wordt je hierna op je wenken bediend.
Dit is de normale toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de carnavalversie maar gekozen, want ik kon de gewone niet zo snel vinden.
Ow nou deze is ook tofquote:
Even kijken of ik nog tijd heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow nou deze is ook tof
Komt de Buurtsuper nog?
Die is echt erg leuk ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow nou deze is ook tof
Komt de Buurtsuper nog?
Deze is wel onbekend....maar wel goed.quote:
mn pm ontvangen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:26 schreef LightLuke het volgende:
Goedenavond! Druk bezig voor morgenavond, zit aardig wat voorbereiding in maar je kan nog steeds jouw favoriete zomerhits insturen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:26 schreef LightLuke het volgende:
Goedenavond! Druk bezig voor morgenavond, zit aardig wat voorbereiding in maar je kan nog steeds jouw favoriete zomerhits insturen
Goed en avond Lukequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:26 schreef LightLuke het volgende:
Nog niet...... misschien zo ook nog even.quote:
ja vooral oud werk doet hij dat veel... moet je maar es zoekenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
Andre van Duin die een nummer heeft over sex met vrouwen
Blijft een klassiekerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet...... misschien zo ook nog even.
Ik zal eens opzoeken of zn discography te vinden is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja vooral oud werk doet hij dat veel... moet je maar es zoeken
Jazeker!quote:
quote:
Ik zie ze graag verschijnen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed en avond Luke![]()
Ik zal vanaaf nog even vragen of mn bezoek nog wat tips heeft. Misschien kom ik met dan meer dan dat ene nummer.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:32 schreef Melting het volgende:
Volgende nummer op speciaal verzoek!
Simpel gevonden, maar wel iets wat iedereen onthoudt!quote:
JIJ!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef Melting het volgende:
En wie is de Willempie van Radio 49?
Jij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef Melting het volgende:
En wie is de Willempie van Radio 49?
Wie is de lachende DJ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:42 schreef Dwowo het volgende:
hallo hallo D Haha de lachende DJ hier
ban maar toch even posten leuk leuk leuk
hoe gaat het hier?
godverdomme nu al vergeten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie is een de lachende DJ?
Hier gaat t leuk!![]()
Wie ben je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:42 schreef Dwowo het volgende:
hallo hallo D Haha de lachende DJ hier
ban maar toch even posten leuk leuk leuk
hoe gaat het hier?
Sorry maar eehm het zegt me echt niets.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:44 schreef Dwowo het volgende:
[..]
godverdomme nu al vergeten?
ik vergeef het je, minstens 2 maanden geleden dat ik voor het laatst gedraaid heb\
nu aftellen tot dit account geband wordt
Als je 't niks vindt, tune uit en tune weer in als Mono draait.quote:
Heb je je zo misdragen dan, omdat je geband bent?quote:
Ik vind dit nummer wel grappig hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je 't niks vindt, tune uit en tune weer in als Mono draait.
nee, was geheel onterecht, yvonne was in een kuthumeur denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je je zo misdragen dan, omdat je geband bent?
Als je dat kan aantonen kan je t ongedaan maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef Dwowo het volgende:
[..]
nee, was geheel onterecht, yvonne was in een kuthumeur denk ik
Nee.... vandaag alleen flauwekul liedjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sluit je af met het mooie serieuze lied over zijn vader?
Okequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... vandaag alleen flauwekul liedjes.
Nee... zou wel willen, maar centjes zijn al 3 keer op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OkeBen je ook nog bij de Marathon btw?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... zou wel willen, maar centjes zijn al 3 keer op.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:53 schreef Melting het volgende:
Deze ken jij toch ook nog wel, Outpost?
Ja dat was geniaal!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud!
Juist!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud!
Gisteren zat ie vol, nu heb je 'm verbrand.. Buikenbeul!quote:
Dat sowieso niet, de helft ligt in de vriezerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kreeg je alle Lasagna niet op?
Je hoeft er niet mee te slapen als je wil.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moet ik trouwens nog m'n hdd meeslapen zaterdag? al heb ik vast veel van wat er al komen gaat.. Vannacht nog even verreiken met zo veel mogelijk muziek van Herman van Veen
Tsss!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:57 schreef ToT het volgende:
Kut, dus idd een special, en ik heb bijna alles gemist!!!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet mee te slapen als je wil.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:57 schreef ToT het volgende:
Kut, dus idd een special, en ik heb bijna alles gemist!!!
Vooral die shows, ik vind ze nog steeds humoristischquote:
Ik zou t wel doen als ik jou was.quote:
Ontzettende kut filmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk the Island. Is dat een aanrader, of toch niet?.
Erg toffe film! Scarlettquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk the Island. Is dat een aanrader, of toch niet?.
Ideaal nummer om Mono's show in te leiden toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is een nummer over LoLa en C_A
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ideaal nummer om Mono's show in te leiden toch?
Dat zeker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ideaal nummer om Mono's show in te leiden toch?
hoe was het?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik was gister bij de Fysio
Graag gedaan!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
Bedankt voor de heerlijke muziekjens Melting!![]()
Apartquote:
Ik ga je vertellen wat ik vind als ie afgelopen isquote:
Dealquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga je vertellen wat ik vind als ie afgelopen is.
Sorry niet mijn type film...quote:
ow dat doet de fysio ook altijd bij mijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ApartHij deed 2x m'n rug kraken. Eerst moest ik op m'n rug gaan liggen en toen trok hij me omhoog en krak. En daarna pakte hij m'n armen beet en toen weer krak.
Klinkt een beetje ranzig zo
Klopt. Het is ook een echte Michael Bay film. Hate it or love itquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry niet mijn type film...
Als je eenmaal zo in een film zit is het lastig om hem nog leuk te vinden
True, en ik ben echt een mierenneuker wat films betreft!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry niet mijn type film...
Als je eenmaal zo in een film zit is het lastig om hem nog leuk te vinden
Hehe ja ik moet zeggen dat het nu beter voeltquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat doet de fysio ook altijd bij mij
Lekker gevoel is dat erna he
Have fun onder de douche!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen ik ga even onder de douche staan.
Tot laters
Spaterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
Tot laters
Fapzequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
Tot laters
Thx!quote:
Mijn massages leiden vaak tot meer dus eehm ok.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Spater
Ik wil ook wel eens een massage
Später.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Spater
Ik wil ook wel eens een massage
Ik moet ook maandag weerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe ja ik moet zeggen dat het nu beter voeltMaandag moet ik weer
Nou, meid tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm om 23:00 pas echt mijn muziek
Ik ben iets van 8x geweest toen mijn enkelband + een pees gescheurd wasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit bij de fysio geweest. Ik moest wel, maar ik wilde niet.
Een klein schoonheidsfoutje jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha ik hoor wel zeker dat jij dit zelf gemixt hebthaha
Ja... ik wil niet dat het pijn gaat doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet ook maandag weer
Mijn kraken is bijna klaarDaarna gaan we verder met mijn bekken
Dat gaat zeer doen denk ik
Wel beter dat je bent gegaan, had je al veel eerder moeten doen
Aah beter dit dan dat je zo'n bitch bent die een mixje download en zegt dat je die zelf mixt tochquote:
Nou nou wat een taalgebruik, er zijn kinderen in de zaal hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah beter dit dan dat je zo'n bitch bent die een mixje download en zegt dat je die zelf mixt toch
waaronder het tere zieltje van snuf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou nou wat een taalgebruik, er zijn kinderen in de zaal he
Why notquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit bij de fysio geweest. Ik moest wel, maar ik wilde niet.
Sja, die moet je ook niet scheurenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben iets van 8x geweest toen mijn enkelband + een pees gescheurd was
Je had al veel eerder moeten gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja... ik wil niet dat het pijn gaat doen
Zeg dat tegen die klootzak van de tegenpartij die me een trap gaf omdat ik hem voorbij gingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, die moet je ook niet scheuren.
BAM! Uit je speakersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, als je wilt lachenhttp://www.dumpert.nl/mediabase/1637811/bf0b37b6/he_dumpert.html
Ik vond van wel, mijn rug herstelde prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze sturen je toch niet voor niets naar de fysio lijkt me
fenomenaal nummerquote:
Dat is ook alweer 10 jaar geleden zeg. Ik had dit nummer al via Audio Galaxy voordat het op de radio te horen wasquote:
Geld = geldquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net 380-, naar de belastingdienst moeten overmaken
Ik vind het echt belachelijk dat je je inkomen apart moet doorgeven !
Dus dat ze je zorgtoeslag er niet op aanpassen.
Ik stuur elk jaar godverdomme toch een inkomens verklaring af ?!
Als het maar goed gekomen isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik vond van wel, mijn rug herstelde prima..
Ik heb een prima rug.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het maar goed gekomen isZo niet, dan word je later een bochelvrouwtje
Zoals het er nu naar uit ziet woon ik zometeen op 200 meter van CS afquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
Mono jij gaat wel dichtbij het centrum wonen toch?
Dat zuigt! Ik krijg geen zorgtoeslag, daar verdien ik teveel voor terwijl ik helemaal niet veel verdienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net 380-, naar de belastingdienst moeten overmaken
Ik vind het echt belachelijk dat je je inkomen apart moet doorgeven !
Dus dat ze je zorgtoeslag er niet op aanpassen.
Ik stuur elk jaar godverdomme toch een inkomens verklaring af ?!
Ik zag het in het Rotterdam topic. Gekke shit vriend. Je stapt zo de coolsingel opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet woon ik zometeen op 200 meter van CS af
Ja man, ik hoop dat dit gaat lukkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zag het in het Rotterdam topic. Gekke shit vriend. Je stapt zo de coolsingel op
ja hier hetzelfdequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zuigt! Ik krijg geen zorgtoeslag, daar verdien ik teveel voor terwijl ik helemaal niet veel verdien
Leuk he, Nederlandquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zuigt! Ik krijg geen zorgtoeslag, daar verdien ik teveel voor terwijl ik helemaal niet veel verdien
Ik ga als het goed is alleen maar meer verdienen als ik mn HBO opleiding gehaald hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hier hetzelfde
Nou ja misschien straksIk ga denk ik nooit meer zo goed verdienen als bij de Rabo denk ik
Daar denk ik uit praktijkervaring heel anders overquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een prima rug.. Ik vind fysio een beetje onzin.
Ze staan sowieso niet echt bekend om hun efficiëntie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik vind het belachelijk dat je zoiets 2x aan dezelfde organisatie moet doorgeven...
Dat mag. Ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar denk ik uit praktijkervaring heel anders over
Wat een pauperbedrag. Blij dat ik die goede oude tijd heb meegemaaktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Snuf. het volgende:
Haha ik ga lekker leechen van de maatschappij, maarliefst 95,61 per maand aan studiefinanciering
Beter tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga als het goed is alleen maar meer verdienen als ik mn HBO opleiding gehaald heb
Dat deed ik al met tegemoetkoming scholierenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Snuf. het volgende:
Haha ik ga lekker leechen van de maatschappij, maarliefst 95,61 per maand aan studiefinanciering
Nja normaal vind ik dat ze alles wel goed regelen hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze staan sowieso niet echt bekend om hun efficiëntie.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben er! Classics van DJ Polygamy! Yeah!
Yeahquote:
Als je op kamers gaat is het 250 euroquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een pauperbedrag. Blij dat ik die goede oude tijd heb meegemaakt
Da's wat ik zeg, echt efficiënt is het niet. Maar goed, wat moet dat moet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja normaal vind ik dat ze alles wel goed regelen hoor.
Ik ben echt niet zo'n zeikerd.
Maar dit is gewoon zo super onlogisch.
Duuude. 20 minuutjes in de metro en je kunt bij mij komen bierenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet woon ik zometeen op 200 meter van CS af
WERKENquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je op kamers gaat is het 250 euro
Ik vind dat als je op kamers gaat dat je gewoon 600 euro ofzo moet krijgen. Hier kun je helemaal niks mee, niet eens je huur betalen
twitter:emilievoe twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:22:15Obama har bursdag i dag! Kjekkeste 50åringen jeg har sett<3 reageer retweet
Twee uur met de trein en hij kan bij mij in bed liggenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Duuude. 20 minuutjes in de metro en je kunt bij mij komen bieren
Dat is wel een mooie aanbieding hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee uur met de trein en hij kan bij mij in bed liggen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
twitter:emilievoe twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:22:15Obama har bursdag i dag! Kjekkeste 50åringen jeg har sett<3 reageer retweet
Post eens een recente picca van haarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
Je hebt toch een leuk huisjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
YeahNu nog een vriendin met HBO opleiding, dan kan ik net zo'n huis als mn ouders kopen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Duuude. 20 minuutjes in de metro en je kunt bij mij komen bieren
Ik vind 't wel grappig dat hij denkt dat salaris aan het opleidingsniveau gerelateerd isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt toch een leuk huisje
En een HBO opleiding betekend niet altijd een megagoed salaris
Ik verdiende nog meer dan een vriendin van mij (HBO en weet ik veel wat nog meer)
Inderdaad, als iedereen gewoon 500 euro per maand krijgt als hij/zij gaat studeren dan is het toch prima voor iedereen?quote:
ja inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig dat hij denkt dat salaris aan het opleidingsniveau gerelateerd is.
Dat bedrag kreeg ik bijna destijds in guldens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad, als iedereen gewoon 500 euro per maand krijgt als hij/zij gaat studeren dan is het toch prima voor iedereen?
Ik doe zelf HBO/Universiteitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad
En MBO meisjes zijn ook harstikke leuk toch
Eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meisjes zijn ook harstikke leuk toch
Dat zeg ik nergens? Maar het is wel gewoon waar dat je met een HBO opleiding hogere functie kan bemachtigen dan met een MBO opleiding. Sowieso is het verschil MBO -> HBO enorm.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig dat hij denkt dat salaris aan het opleidingsniveau gerelateerd is.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat bedrag krijg ik bijna destijds in guldens.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad
En MBO meisjes zijn ook harstikke leuk toch
Ik hoorde dat al van mijn oom, die kreeg echt vet veel ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat bedrag kreeg ik bijna destijds in guldens.
Zo komt het wel over. En dat laatste wat je zegt is niet altijd waar. Werknemers hechten veel meer waarde aan ervaring dan aan papier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens? Maar het is wel gewoon waar dat je met een HBO opleiding hogere functie kan bemachtigen dan met een MBO opleiding. Sowieso is het verschil MBO -> HBO enorm.
Tuurlijk heb je ook mensen met alleen een MAVO diploma die heel ver komen maar de meeste managers hebben toch echt minimaal een HBO diploma.
Inderdaad, ik ken zat HBO-afgestudeerden die slechter verdienen dan iemand met een MBO-diploma.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou bij de rabobank nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens? Maar het is wel gewoon waar dat je met een HBO opleiding hogere functie kan bemachtigen dan met een MBO opleiding. Sowieso is het verschil MBO -> HBO enorm.
Tuurlijk heb je ook mensen met alleen een MAVO diploma die heel ver komen maar de meeste managers hebben toch echt minimaal een HBO diploma.
Thanksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken zat HBO-afgestudeerden die slechter verdienen dan iemand met een MBO-diploma.
Trouwens: Monopoly
Dat heb je bij veel meer bedrijven, hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bij de rabobank niet
Ik had een manager (vrouw) en die had vroeger de huishoudsschool gedaan
Heel veel teamleiders bij de rabo hadden nog geen eens MBO.... die ze overigens nu wel allemaal aan het halen zijn
Dat is niet waar, eerder 50/50.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo komt het wel over. En dat laatste wat je zegt is niet altijd waar. Werknemers hechten veel meer waarde aan ervaring dan aan papier.
Uit onderzoek is gebleken van niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, eerder 50/50.
Kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je bij veel meer bedrijven, hoor. Opleiding zegt imo erg weinig over je algemene kwaliteiten.
Gelukkig heb ik een aantal zeer goede referenties op mijn CVquote:
QFTquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]Wat een heerlijke plaat dit
Er kan ook gewoon geeist worden dat je een HBO diploma hebt. Een HBO'er heeft meer kennis maar het hoeft idd niet zo te zijn dat hij deze goed toepast. Dat kan een MBO'er misschien veel beterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken van niet.. Het heeft nog groot op Fok gestaan. Maar goed, wat jij wilt.
Dit. Ik heb MBO, maar met meeste de huidige generatie HBO'ers veeg ik de vloer aan qua moeilijkheidsgraad en vooral met efficiënt werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
Zo komt het wel over. En dat laatste wat je zegt is niet altijd waar. Werknemers hechten veel meer waarde aan ervaring dan aan papier.
Ja lappendag word hardquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geniale tracks hoor Mono
Heb je al zin in lappendag kerel?
Echt mooie jeugdsentiment jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef LightLuke het volgende:
Mono wat een top platen!hele jeugd komt weer voorbij
Dat is niet altijd waar, een goede opleiding betekend niet altijd een goede baan. En de kans daarop is tegenwoordig ook minder. Ervaring vragen ze, althans dat merk ik als ik de vacatures bekijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietIk bedoelde meer van als je allebei zo'n opleiding hebt en een goede baan dan heb je het wss heel fijn later. Niks mis met MBO of iets anders, je kan het toch niet plannen.
Begrijp me niet verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |