Thx!quote:
Mijn massages leiden vaak tot meer dus eehm ok.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Spater
Ik wil ook wel eens een massage
Später.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Spater
Ik wil ook wel eens een massage
Ik moet ook maandag weerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe ja ik moet zeggen dat het nu beter voeltMaandag moet ik weer
Nou, meid tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm om 23:00 pas echt mijn muziek
Ik ben iets van 8x geweest toen mijn enkelband + een pees gescheurd wasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit bij de fysio geweest. Ik moest wel, maar ik wilde niet.
Een klein schoonheidsfoutje jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha ik hoor wel zeker dat jij dit zelf gemixt hebthaha
Ja... ik wil niet dat het pijn gaat doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet ook maandag weer
Mijn kraken is bijna klaarDaarna gaan we verder met mijn bekken
Dat gaat zeer doen denk ik
Wel beter dat je bent gegaan, had je al veel eerder moeten doen
Aah beter dit dan dat je zo'n bitch bent die een mixje download en zegt dat je die zelf mixt tochquote:
Nou nou wat een taalgebruik, er zijn kinderen in de zaal hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah beter dit dan dat je zo'n bitch bent die een mixje download en zegt dat je die zelf mixt toch
waaronder het tere zieltje van snuf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou nou wat een taalgebruik, er zijn kinderen in de zaal he
Why notquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit bij de fysio geweest. Ik moest wel, maar ik wilde niet.
Sja, die moet je ook niet scheurenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben iets van 8x geweest toen mijn enkelband + een pees gescheurd was
Je had al veel eerder moeten gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja... ik wil niet dat het pijn gaat doen
Zeg dat tegen die klootzak van de tegenpartij die me een trap gaf omdat ik hem voorbij gingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, die moet je ook niet scheuren.
BAM! Uit je speakersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, als je wilt lachenhttp://www.dumpert.nl/mediabase/1637811/bf0b37b6/he_dumpert.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |