SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
dacht ik net ook al aaan jaquote:
Superplaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:24 schreef robdriessen het volgende:
Dan nu de knaller.
ELECTRIC SIX - GAY BAR!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
mmm jaaa... ff kijkenquote:
Nee joh, Seven Drunken Nightsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voor 7 moet straks toch eigenlijk wel
Seven Spanish Angels - Willie Nelson and Ray Charles
Trouwen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
of om rob blij te maken
Seven Days in Sunny June - Jamiroquai
Jaaaa, Bots - Zeven Dagen Langquote:
dat was toch duidelijk.. gaybarquote:
We komen niet verder dan Electric Six en Sixpence Non The Richer.quote:
Je had niets met 6?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef WickedTunes het volgende:
heb ik niet... wel deze: voorproefje voor de Organs-special (beste orgeltjes vd wereld). Dit is Jack McDuff... je kan z'n solo horen op eind vd plaat...
Lekkerrrrrr![]()
niet van jullie verzoekjes nee...quote:
blijf bij t nummer 7 ajb... dit onthoud ik echt nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh en ff alvast voor 9
#9 Dream - john Lennon
duh
we have a winner!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef MsMessy het volgende:
"Seven Days in Sunny June" by Jamiroquai
heb ikquote:
Heb ikquote:
Whahaha.... ja zeg... ik zou m haast moeten draaien nu, maar neehquote:
ARGH, natuurlijk!quote:
heb ik, maar ook deze: een nr dat ik ooit heb gehoord en zooo gaaf: Finger Eleven - Paralyzerquote:
hmmm... heb ik niet, wel deze: topplaat! Young the Giant - 12 Fingersquote:
ja idd... heb ik!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:52 schreef robdriessen het volgende:
Er is een bandje Thirteen Senses, maar da's alles waar ik op kan komen....
What are the odds?quote:
idd...quote:
zippie pm?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:56 schreef MsMessy het volgende:
Staind album 14 Shades of Grey voor de volgende keer
Ik zit er klaar voorquote:
Etenstijd hèquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit iedereen te kauwen ofzo?
Dikke rust hier ineens
En lang niet zo mooi als ouderwetse gaspitjes. Dus waarom?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:19 schreef ACT-F het volgende:
Waarom heb ik toch een keramische kookplaat, die dingen zijn zo langzaam met opwarmen
Gooi alles gewoon in de magnetron.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:19 schreef ACT-F het volgende:
Waarom heb ik toch een keramische kookplaat, die dingen zijn zo langzaam met opwarmen
Het enige makkelijke is het schoonmaken, maar voor de restquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
En lang niet zo mooi als ouderwetse gaspitjes. Dus waarom?.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Gooi alles gewoon in de magnetron.
Ik heb het liefst gaspitten. Ideaal en net zo goed schoon te houden, het duurt misschien iets langer, maar het ziet er ook nog mooier uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige makkelijke is het schoonmaken, maar voor de rest
Nou het is ook wel kut dat als iets overkookt dat het meteen ook wel aanbakt op je plaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige makkelijke is het schoonmaken, maar voor de rest
Daarom eet ik het liefst bij mijn oudersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het liefst gaspitten. Ideaal en net zo goed schoon te houden, het duurt misschien iets langer, maar het ziet er ook nog mooier uit.
Dat valt gelukkig meequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou het is ook wel kut dat als iets overkookt dat het meteen ook wel aanbakt op je plaat.
Ik heb gas op glas dus geen last van aankoeken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou het is ook wel kut dat als iets overkookt dat het meteen ook wel aanbakt op je plaat.
Geil word ik er ook niet van, maar ik vind het wel gewoon supermooi en krijg er zin van om te koken. Wat ik vervolgens niet zo goed kan maar achquote:
niet echt nog... wel klef en benauwd en ga je mijn pm nog beantwoorden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:34 schreef Melting het volgende:
Hier komt de regen zonder bakken naar beneden..... en bij jullie?
Oeps niet gezien.... ga meteen kijken!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet echt nog... wel klef en benauwd en ga je mijn pm nog beantwoorden?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:37 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ] Dit is mijn kookplaat en helaas Drizzt word er van me verlangt dat ik daar nu iets op ga koken. Ga dus een flink deel van je show missen
Oh, dat zeker. Ik vind dat wij een heel mooi fornuis hebben. Roestvrijstaal, zespitter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geil word ik er ook niet van, maar ik vind het wel gewoon supermooi en krijg er zin van om te koken. Wat ik vervolgens niet zo goed kan maar ach.
Als er goed op gekookt wordt welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel van watertanden
zoiets hebben m'n ouders ook.. zelf heb ik zo'n oven met kookplaat erop...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:37 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ] Dit is mijn kookplaat en helaas Drizzt word er van me verlangt dat ik daar nu iets op ga koken. Ga dus een flink deel van je show missen
quote:
Mietje.quote:
Dit is geen gegrunt, gekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grunten is een enorme no-go voor mij
Mwa half wel. En die 8-dubbele basdrum vind ik ook niksquote:
Jij dacht ik sta nog een keer op?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef MsMessy het volgende:
Hoor nu Rotting Christ naast me op de koptelefoon van mijn vriend door jouw muziek heen DrizztVage combi.
quote:
Ik draai al sinds 18u, nu nog 20 min te gaanquote:
Lang zatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik draai al sinds 18u, nu nog 20 min te gaan
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, is m'n pincode geblokkeerd. Wat de NEUK is er toch aan de hand steeds
.
Jij hebt SPAM in je twitterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Vakantie is geboekt
17 Dagen naar Tenerife Costa Adeje
Vetrek woensdag 24-08-2011![]()
Ja inderdaad.quote:
Jaquote:
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Vakantie is geboekt
Wat een gedoe zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Net gebeld met de Rabo, blijkbaar is m'n pas gisteren komen te vervallen. Ik vond het al raar dat ik vanmiddag een nieuwe pincode kreeg.
Blijkbaar krijg ik NA het weekend een nieuwe pas. Lekker handig, hoe moet ik de trein pinnen dan?
.
Wat een achterlijke harry's... Ze kon niet vertellen waarom ie te vervallen is gekomen. Ik heb die pas net twee dagen.
hmm beetje raar danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen ik
Ik krijg van iedereen SPAM
Ja ik heb er echt zin in. Lang over nagedacht.... Italie, Spanje of toch maar weer Tenerifequote:
Ow jij bent aan het draaien?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hierna nog 1 nummer en dan de afsluiter
Heerlijk tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt zin in. Lang over nagedacht.... Italie, Spanje of toch maar weer Tenerife
Aanbieding Tenerife gekregen dus de keuze was snel gemaakt! Whoehoe
Daar was ik vorige weekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Vakantie is geboekt
Jacarandaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik kom er elk jaar
Welk app/hotel ben je geweest?
ooooee echtquote:
Echt mooi jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooee echtKen ik wel
4 sterren hotel, supermooi!
Ik ga in een 3 sterrenhotel, maar wel dicht bij het strand
Playa del duque is echt een geweldig strand met die golven
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry maar ik moet er even vandoor![]()
Hoop er over een uurtje weer te zijn
Tot straks
Tot zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry maar ik moet er even vandoor![]()
Hoop er over een uurtje weer te zijn
Tot straks
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bezoek is er nog lang niet dus ik kan heul je show horen!!![]()
Fijn hè?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Wat ben ik ook een kutwijf he... Mama belde net en ik zou even opa bellen om door te geven waar ze zitten. Heb ik geen zin in want die vent is zo doof als een kwartel. Ben ik straks een half uur aan het bellen over iets wat ik in twee minuten gezegd heb
.
Pin jij soms op locaties waar veel geskimd wordt of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Net gebeld met de Rabo, blijkbaar is m'n pas gisteren komen te vervallen. Ik vond het al raar dat ik vanmiddag een nieuwe pincode kreeg.
Blijkbaar krijg ik NA het weekend een nieuwe pas. Lekker handig, hoe moet ik de trein pinnen dan?
.
Wat een achterlijke harry's... Ze kon niet vertellen waarom ie te vervallen is gekomen. Ik heb die pas net twee dagen.
Ja, tegenover. Maar daar heb ik nog minder zin inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Hij woont zeker niet om de hoek.
Gewoon even een briefje door zn brievenbus doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tegenover. Maar daar heb ik nog minder zin in.
Wait Wutt!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pin jij soms op locaties waar veel geskimd wordt of zo
Ik heb in de 18 jaar dat ik een pinpas heb bij de Rabo slechts 1x gehad dat ik ongevraagd een nieuwe pas met pincode kreeg. Ik betaal dan ook zoveel mogelijk contant waardoor skimgajes minimale kans heeft. Skimmen komt vaker voor dan je denkt, maar banken lopen er niet mee te koop.
Ik heb met die nieuwe pas nog niks gepind, ik heb 'm ook net twee dagen of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pin jij soms op locaties waar veel geskimd wordt of zo
Ik heb in de 18 jaar dat ik een pinpas heb bij de Rabo slechts 1x gehad dat ik ongevraagd een nieuwe pas met pincode kreeg. Ik betaal dan ook zoveel mogelijk contant waardoor skimgajes minimale kans heeft. Skimmen komt vaker voor dan je denkt, maar banken lopen er niet mee te koop.
Neu, heb oma gebeld. Die heeft 't wel doorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon even een briefje door zn brievenbus doen.
Nee, de pincode is geblokkeerd en de pas is ongeldig gemaakt. Geen flauw idee waarom en de bank weet 't zelf ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wait Wutt!
@Samzz is je pas nou weer naar de knoppen?![]()
Dan is het een standaardfout van de Rabo. Had ik ook toen ik een nieuwe pas kreeg. Dus binnen korte tijd had ik daardoor 3 passen waarvan 1 het eindelijk deedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb met die nieuwe pas nog niks gepind, ik heb 'm ook net twee dagen of zo. Dus het is godsonmogelijk dat die pas geskimmed is.
Wil je zo graag naar school?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
Over 2 weken ben ik jarig.
Over 3 weken ga ik weer naar school.
Waren we maar vast 3 weken verder.
Oh dat is ook handig ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, heb oma gebeld. Die heeft 't wel door.
Dus je gaat maandag pas naar huis?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens zondag de hele dag, heb vrij gekregen
Maar het gekke is, ik heb er gisteren ochtend nog mee geinternetbankierd. En meteen daarna is ie blijkbaar geblokkeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan is het een standaardfout van de Rabo. Had ik ook toen ik een nieuwe pas kreeg. Dus binnen korte tijd had ik daardoor 3 passen waarvan 1 het eindelijk deed
Nouja zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de pincode is geblokkeerd en de pas is ongeldig gemaakt. Geen flauw idee waarom en de bank weet 't zelf ook niet.
Zelfs de Rabo nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Maar het gekke is, ik heb er gisteren ochtend nog mee geinternetbankierd. En meteen daarna is ie blijkbaar geblokkeerd.
Ik snap er echt geen kloot van.
Nee. Het is dat ik contant nog geld heb, anders had ik zaterdag niet eens met de trein gekundquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja zegT zit je goffer ook niet mee met je pinpas
![]()
Dat vind ik wel een idee, wie zijn er dan nog?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus je gaat maandag pas naar huis?
Achterlijk dus... Misschien was je de 1e keer niet eens geskimmed...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het is dat ik contant nog geld heb, anders had ik zaterdag niet eens met de trein gekund.
Knetter en ikke.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een idee, wie zijn er dan nog?
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Achterlijk dus... Misschien was je de 1e keer niet eens geskimmed...
Uiteraard!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
Oh Melting 35 koeien komt neem ik aan wel voorbij?
En toen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tof!
Meestal lees je hier dat ze t niet willen.Dit is een verfrissende instelling.
![]()
Maar, ik haal dus voortaan eerst geld bij de bank he. Reken maar dat ik niet meer zomaar ga pinnen. Wat een gedoe zeg.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.
Oke, naja, ik kijk wel. Oplader en schoon ondergoed en dan kom ik een heel eindquote:
Ik ga maar eens gratis vakantie vieren danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bank gebeld en ik krijg het terug..
Ik volg je 100%quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.
Nee, dat is verzekeringswerk. Dus het duurt een paar dagen voor ik het terug heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat had je niet verteld!
![]()
Heeft de rabo dat meteen vergoed ofzo?
*Belt politie*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga maar eens gratis vakantie vieren dan
Ik vind werken leuker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.
Ik heb ook een was machine hoor dus komt goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, naja, ik kijk wel. Oplader en schoon ondergoed en dan kom ik een heel eind
Oh dat kan wel hoor, ik heb ook veel zin om te werken, maar voor werk dat ik leuk vind heb ik de opleiding eerst nodig.quote:
Htc desire hdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook een was machine hoor dus komt goed.
Wat voor foon heb je?
Ja ok maar dan kan de Rabo jou toch gewoon schadeloos stellen en t zelf verder afwerken met de verzekering. Zij kunnen dat makkelijker leien dan jij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is verzekeringswerk. Dus het duurt een paar dagen voor ik het terug heb.. Maar ze zijn er wel meteen mee bezig gegaan.
Ja, dat doen ze ook. Maar daar gaat wel eerst papierwerk aan voorafquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar dan kan de Rabo jou toch gewoon schadeloos stellen en t zelf verder afwerken met de verzekering. Zij kunnen dat makkelijker leien dan jij.
Twiedeltweet wel. Die andere 2 ken ik volgens mij niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
Melting, komt Twiedeltweet en Simsimpansee ook voorbij? En de tongbrekers?
Kheb alles van hem op lp
Nope, een hele plattequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En heb je daar een mini usb oplader voor nodig?
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze ook. Maar daar gaat wel eerst papierwerk aan vooraf.
Ik hoef ook niks te doen, behalve wachten op m'n geld en een nieuwe pasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh gelukkig!Mja eigenlijk moeten ze jou daar niet mee lastig vallen. Het is hun apparatuur wat faalt. Daar kan jij niets aan doen en eigenlijk hoef je dan ook niets te doen imo.
Ik neem alles gewoon mee, kan je mij even dm'en wat ik echt niet móet vergeten of wat gewoon handig isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan moet je m even mee nemen ja.![]()
JA en weer wachten op een nieuwe pas dus...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef ook niks te doen, behalve wachten op m'n geld en een nieuwe pas. En tot vandaag handelden ze dat meer dan prima af
.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik tune over een half uurtje in om mee te luisterenBen nog het laatste van mijn show aan het voorbereiden
quote:
Ja. Hij is 2 augustus uitgegeven, dus waarom ik 'm nog niet heb is een raadselquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA en weer wachten op een nieuwe pas dus...![]()
quote:
Dat hoeft toch niet via dmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik neem alles gewoon mee, kan je mij even dm'en wat ik echt niet móet vergeten of wat gewoon handig is
27 juli?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Hij is 2 augustus uitgegeven, dus waarom ik 'm nog niet heb is een raadsel. Maar goed, mijn eerste nieuwe pas was 27 juli uitgegeven en die had ik ook pas 1 of 2 augustus
.
Ja, ik ook. Anders zijn ze nog niet van me af. Ik kan verdomme niet eens op m'n rekening kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
27 juli?Das normaal zo een schitterende dag waar nooit wat fout gaat.
![]()
Ik hoop dat t wel goed gaat met je nieuwe pas.
Dan kon ik het makkelijker terug vindenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet via dm
Gewoon een matje, kussen en slaapzak. Das denk ik zaterdag wel heel belangrijk.
Heb je Rabofoon?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Anders zijn ze nog niet van me af. Ik kan verdomme niet eens op m'n rekening kijken.
Nee logies. Ik hoorde vandaag dat de tassen van postbezorgers gewoon gejat worden om aan bank gegevens te komen van mensen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Anders zijn ze nog niet van me af. Ik kan verdomme niet eens op m'n rekening kijken.
Dat is toch gewoon belachelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee logies. Ik hoorde vandaag dat de tassen van postbezorgers gewoon gejat worden om aan bank gegevens te komen van mensen...
Ok dan stuur ik t naar je toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan kon ik het makkelijker terug vinden
Neee...... dat zei Van Duin!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Staan de hulpeloze vrouwen inmiddels in de rij om 'geholpen' te worden?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, ik heb momenteel een andere zender op
Misschien. Maar goed, ik wil gewoon een werkende pasquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal vergetenMaar staat inmiddels aan
Achterlijk. Maar goed, aan alleen je bankrekeningnummer hebben ze an sich niet zoveel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo is t tegenwoordig. Ze doen alles om aan gratis geld te komen.
Vroeger had je geen pas nodig. Je verschijning bij de bank met je rekeningnummer was genoegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Maar goed, ik wil gewoon een werkende pas.
Ik ga het voortaan ook gewoon zo doen hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger had je geen pas nodig. Je verschijning bij de bank met je rekeningnummer was genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |