Ja, dat doen ze ook. Maar daar gaat wel eerst papierwerk aan voorafquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar dan kan de Rabo jou toch gewoon schadeloos stellen en t zelf verder afwerken met de verzekering. Zij kunnen dat makkelijker leien dan jij.
Twiedeltweet wel. Die andere 2 ken ik volgens mij niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
Melting, komt Twiedeltweet en Simsimpansee ook voorbij? En de tongbrekers?
Kheb alles van hem op lp
Nope, een hele plattequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En heb je daar een mini usb oplader voor nodig?
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze ook. Maar daar gaat wel eerst papierwerk aan vooraf.
Ik hoef ook niks te doen, behalve wachten op m'n geld en een nieuwe pasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh gelukkig!Mja eigenlijk moeten ze jou daar niet mee lastig vallen. Het is hun apparatuur wat faalt. Daar kan jij niets aan doen en eigenlijk hoef je dan ook niets te doen imo.
Ik neem alles gewoon mee, kan je mij even dm'en wat ik echt niet móet vergeten of wat gewoon handig isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan moet je m even mee nemen ja.![]()
JA en weer wachten op een nieuwe pas dus...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef ook niks te doen, behalve wachten op m'n geld en een nieuwe pas. En tot vandaag handelden ze dat meer dan prima af
.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik tune over een half uurtje in om mee te luisterenBen nog het laatste van mijn show aan het voorbereiden
quote:
Ja. Hij is 2 augustus uitgegeven, dus waarom ik 'm nog niet heb is een raadselquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA en weer wachten op een nieuwe pas dus...![]()
quote:
Dat hoeft toch niet via dmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik neem alles gewoon mee, kan je mij even dm'en wat ik echt niet móet vergeten of wat gewoon handig is
27 juli?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Hij is 2 augustus uitgegeven, dus waarom ik 'm nog niet heb is een raadsel. Maar goed, mijn eerste nieuwe pas was 27 juli uitgegeven en die had ik ook pas 1 of 2 augustus
.
Ja, ik ook. Anders zijn ze nog niet van me af. Ik kan verdomme niet eens op m'n rekening kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
27 juli?Das normaal zo een schitterende dag waar nooit wat fout gaat.
![]()
Ik hoop dat t wel goed gaat met je nieuwe pas.
Dan kon ik het makkelijker terug vindenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet via dm
Gewoon een matje, kussen en slaapzak. Das denk ik zaterdag wel heel belangrijk.
Heb je Rabofoon?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Anders zijn ze nog niet van me af. Ik kan verdomme niet eens op m'n rekening kijken.
Nee logies. Ik hoorde vandaag dat de tassen van postbezorgers gewoon gejat worden om aan bank gegevens te komen van mensen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Anders zijn ze nog niet van me af. Ik kan verdomme niet eens op m'n rekening kijken.
Dat is toch gewoon belachelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee logies. Ik hoorde vandaag dat de tassen van postbezorgers gewoon gejat worden om aan bank gegevens te komen van mensen...
Ok dan stuur ik t naar je toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan kon ik het makkelijker terug vinden
Neee...... dat zei Van Duin!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Staan de hulpeloze vrouwen inmiddels in de rij om 'geholpen' te worden?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, ik heb momenteel een andere zender op
Misschien. Maar goed, ik wil gewoon een werkende pasquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal vergetenMaar staat inmiddels aan
Achterlijk. Maar goed, aan alleen je bankrekeningnummer hebben ze an sich niet zoveel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo is t tegenwoordig. Ze doen alles om aan gratis geld te komen.
Vroeger had je geen pas nodig. Je verschijning bij de bank met je rekeningnummer was genoegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Maar goed, ik wil gewoon een werkende pas.
Ik ga het voortaan ook gewoon zo doen hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger had je geen pas nodig. Je verschijning bij de bank met je rekeningnummer was genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |