Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Achterlijk dus... Misschien was je de 1e keer niet eens geskimmed...
Uiteraard!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
Oh Melting 35 koeien komt neem ik aan wel voorbij?
En toen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tof!
Meestal lees je hier dat ze t niet willen.Dit is een verfrissende instelling.
![]()
Maar, ik haal dus voortaan eerst geld bij de bank he. Reken maar dat ik niet meer zomaar ga pinnen. Wat een gedoe zeg.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.
Oke, naja, ik kijk wel. Oplader en schoon ondergoed en dan kom ik een heel eindquote:
Ik ga maar eens gratis vakantie vieren danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bank gebeld en ik krijg het terug..
Ik volg je 100%quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.
Nee, dat is verzekeringswerk. Dus het duurt een paar dagen voor ik het terug heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat had je niet verteld!
![]()
Heeft de rabo dat meteen vergoed ofzo?
*Belt politie*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga maar eens gratis vakantie vieren dan
Ik vind werken leuker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.
Ik heb ook een was machine hoor dus komt goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, naja, ik kijk wel. Oplader en schoon ondergoed en dan kom ik een heel eind
Oh dat kan wel hoor, ik heb ook veel zin om te werken, maar voor werk dat ik leuk vind heb ik de opleiding eerst nodig.quote:
Htc desire hdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook een was machine hoor dus komt goed.
Wat voor foon heb je?
Ja ok maar dan kan de Rabo jou toch gewoon schadeloos stellen en t zelf verder afwerken met de verzekering. Zij kunnen dat makkelijker leien dan jij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is verzekeringswerk. Dus het duurt een paar dagen voor ik het terug heb.. Maar ze zijn er wel meteen mee bezig gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |