Pin jij soms op locaties waar veel geskimd wordt of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Net gebeld met de Rabo, blijkbaar is m'n pas gisteren komen te vervallen. Ik vond het al raar dat ik vanmiddag een nieuwe pincode kreeg.
Blijkbaar krijg ik NA het weekend een nieuwe pas. Lekker handig, hoe moet ik de trein pinnen dan?
.
Wat een achterlijke harry's... Ze kon niet vertellen waarom ie te vervallen is gekomen. Ik heb die pas net twee dagen.
Ja, tegenover. Maar daar heb ik nog minder zin inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Hij woont zeker niet om de hoek.
Gewoon even een briefje door zn brievenbus doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tegenover. Maar daar heb ik nog minder zin in.
Wait Wutt!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pin jij soms op locaties waar veel geskimd wordt of zo
Ik heb in de 18 jaar dat ik een pinpas heb bij de Rabo slechts 1x gehad dat ik ongevraagd een nieuwe pas met pincode kreeg. Ik betaal dan ook zoveel mogelijk contant waardoor skimgajes minimale kans heeft. Skimmen komt vaker voor dan je denkt, maar banken lopen er niet mee te koop.
Ik heb met die nieuwe pas nog niks gepind, ik heb 'm ook net twee dagen of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pin jij soms op locaties waar veel geskimd wordt of zo
Ik heb in de 18 jaar dat ik een pinpas heb bij de Rabo slechts 1x gehad dat ik ongevraagd een nieuwe pas met pincode kreeg. Ik betaal dan ook zoveel mogelijk contant waardoor skimgajes minimale kans heeft. Skimmen komt vaker voor dan je denkt, maar banken lopen er niet mee te koop.
Neu, heb oma gebeld. Die heeft 't wel doorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon even een briefje door zn brievenbus doen.
Nee, de pincode is geblokkeerd en de pas is ongeldig gemaakt. Geen flauw idee waarom en de bank weet 't zelf ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wait Wutt!
@Samzz is je pas nou weer naar de knoppen?![]()
Dan is het een standaardfout van de Rabo. Had ik ook toen ik een nieuwe pas kreeg. Dus binnen korte tijd had ik daardoor 3 passen waarvan 1 het eindelijk deedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb met die nieuwe pas nog niks gepind, ik heb 'm ook net twee dagen of zo. Dus het is godsonmogelijk dat die pas geskimmed is.
Wil je zo graag naar school?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
Over 2 weken ben ik jarig.
Over 3 weken ga ik weer naar school.
Waren we maar vast 3 weken verder.
Oh dat is ook handig ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, heb oma gebeld. Die heeft 't wel door.
Dus je gaat maandag pas naar huis?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens zondag de hele dag, heb vrij gekregen
Maar het gekke is, ik heb er gisteren ochtend nog mee geinternetbankierd. En meteen daarna is ie blijkbaar geblokkeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan is het een standaardfout van de Rabo. Had ik ook toen ik een nieuwe pas kreeg. Dus binnen korte tijd had ik daardoor 3 passen waarvan 1 het eindelijk deed
Nouja zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de pincode is geblokkeerd en de pas is ongeldig gemaakt. Geen flauw idee waarom en de bank weet 't zelf ook niet.
Zelfs de Rabo nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Maar het gekke is, ik heb er gisteren ochtend nog mee geinternetbankierd. En meteen daarna is ie blijkbaar geblokkeerd.
Ik snap er echt geen kloot van.
Nee. Het is dat ik contant nog geld heb, anders had ik zaterdag niet eens met de trein gekundquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja zegT zit je goffer ook niet mee met je pinpas
![]()
Dat vind ik wel een idee, wie zijn er dan nog?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus je gaat maandag pas naar huis?
Achterlijk dus... Misschien was je de 1e keer niet eens geskimmed...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het is dat ik contant nog geld heb, anders had ik zaterdag niet eens met de trein gekund.
Knetter en ikke.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een idee, wie zijn er dan nog?
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Achterlijk dus... Misschien was je de 1e keer niet eens geskimmed...
Uiteraard!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
Oh Melting 35 koeien komt neem ik aan wel voorbij?
En toen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tof!
Meestal lees je hier dat ze t niet willen.Dit is een verfrissende instelling.
![]()
Maar, ik haal dus voortaan eerst geld bij de bank he. Reken maar dat ik niet meer zomaar ga pinnen. Wat een gedoe zeg.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben 100% geskimmed omdat er een groot bedrag van m'n rekening gehaald is in het buitenland.
Oke, naja, ik kijk wel. Oplader en schoon ondergoed en dan kom ik een heel eindquote:
Ik ga maar eens gratis vakantie vieren danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bank gebeld en ik krijg het terug..
Ik volg je 100%quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.
Nee, dat is verzekeringswerk. Dus het duurt een paar dagen voor ik het terug heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat had je niet verteld!
![]()
Heeft de rabo dat meteen vergoed ofzo?
*Belt politie*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga maar eens gratis vakantie vieren dan
Ik vind werken leuker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, mensen die hun studie niet leuk vinden hebben een verkeerde keuze gemaakt. Over 2 maanden ga ik wel weer klagen dat ik vrij wil hebben en het veel te druk heb. Maar studeren is het tofste dat je kan doen.
Ik heb ook een was machine hoor dus komt goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, naja, ik kijk wel. Oplader en schoon ondergoed en dan kom ik een heel eind
Oh dat kan wel hoor, ik heb ook veel zin om te werken, maar voor werk dat ik leuk vind heb ik de opleiding eerst nodig.quote:
Htc desire hdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook een was machine hoor dus komt goed.
Wat voor foon heb je?
Ja ok maar dan kan de Rabo jou toch gewoon schadeloos stellen en t zelf verder afwerken met de verzekering. Zij kunnen dat makkelijker leien dan jij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is verzekeringswerk. Dus het duurt een paar dagen voor ik het terug heb.. Maar ze zijn er wel meteen mee bezig gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |