Jij dacht ik sta nog een keer op?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef MsMessy het volgende:
Hoor nu Rotting Christ naast me op de koptelefoon van mijn vriend door jouw muziek heen DrizztVage combi.
quote:
Ik draai al sinds 18u, nu nog 20 min te gaanquote:
Lang zatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik draai al sinds 18u, nu nog 20 min te gaan
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, is m'n pincode geblokkeerd. Wat de NEUK is er toch aan de hand steeds
.
Jij hebt SPAM in je twitterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Vakantie is geboekt
17 Dagen naar Tenerife Costa Adeje
Vetrek woensdag 24-08-2011![]()
Ja inderdaad.quote:
Jaquote:
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Vakantie is geboekt
Wat een gedoe zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Net gebeld met de Rabo, blijkbaar is m'n pas gisteren komen te vervallen. Ik vond het al raar dat ik vanmiddag een nieuwe pincode kreeg.
Blijkbaar krijg ik NA het weekend een nieuwe pas. Lekker handig, hoe moet ik de trein pinnen dan?
.
Wat een achterlijke harry's... Ze kon niet vertellen waarom ie te vervallen is gekomen. Ik heb die pas net twee dagen.
hmm beetje raar danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen ik
Ik krijg van iedereen SPAM
Ja ik heb er echt zin in. Lang over nagedacht.... Italie, Spanje of toch maar weer Tenerifequote:
Ow jij bent aan het draaien?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hierna nog 1 nummer en dan de afsluiter
Heerlijk tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt zin in. Lang over nagedacht.... Italie, Spanje of toch maar weer Tenerife
Aanbieding Tenerife gekregen dus de keuze was snel gemaakt! Whoehoe
Daar was ik vorige weekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Vakantie is geboekt
Jacarandaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik kom er elk jaar
Welk app/hotel ben je geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |