zippie pm?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:56 schreef MsMessy het volgende:
Staind album 14 Shades of Grey voor de volgende keer
Ik zit er klaar voorquote:
Etenstijd hèquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit iedereen te kauwen ofzo?
Dikke rust hier ineens
En lang niet zo mooi als ouderwetse gaspitjes. Dus waarom?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:19 schreef ACT-F het volgende:
Waarom heb ik toch een keramische kookplaat, die dingen zijn zo langzaam met opwarmen
Gooi alles gewoon in de magnetron.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:19 schreef ACT-F het volgende:
Waarom heb ik toch een keramische kookplaat, die dingen zijn zo langzaam met opwarmen
Het enige makkelijke is het schoonmaken, maar voor de restquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
En lang niet zo mooi als ouderwetse gaspitjes. Dus waarom?.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Gooi alles gewoon in de magnetron.
Ik heb het liefst gaspitten. Ideaal en net zo goed schoon te houden, het duurt misschien iets langer, maar het ziet er ook nog mooier uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige makkelijke is het schoonmaken, maar voor de rest
Nou het is ook wel kut dat als iets overkookt dat het meteen ook wel aanbakt op je plaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige makkelijke is het schoonmaken, maar voor de rest
Daarom eet ik het liefst bij mijn oudersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het liefst gaspitten. Ideaal en net zo goed schoon te houden, het duurt misschien iets langer, maar het ziet er ook nog mooier uit.
Dat valt gelukkig meequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou het is ook wel kut dat als iets overkookt dat het meteen ook wel aanbakt op je plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |