Ik heb gas op glas dus geen last van aankoeken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou het is ook wel kut dat als iets overkookt dat het meteen ook wel aanbakt op je plaat.
Geil word ik er ook niet van, maar ik vind het wel gewoon supermooi en krijg er zin van om te koken. Wat ik vervolgens niet zo goed kan maar achquote:
niet echt nog... wel klef en benauwd en ga je mijn pm nog beantwoorden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:34 schreef Melting het volgende:
Hier komt de regen zonder bakken naar beneden..... en bij jullie?
Oeps niet gezien.... ga meteen kijken!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet echt nog... wel klef en benauwd en ga je mijn pm nog beantwoorden?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:37 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ] Dit is mijn kookplaat en helaas Drizzt word er van me verlangt dat ik daar nu iets op ga koken. Ga dus een flink deel van je show missen
Oh, dat zeker. Ik vind dat wij een heel mooi fornuis hebben. Roestvrijstaal, zespitter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geil word ik er ook niet van, maar ik vind het wel gewoon supermooi en krijg er zin van om te koken. Wat ik vervolgens niet zo goed kan maar ach.
Als er goed op gekookt wordt welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel van watertanden
zoiets hebben m'n ouders ook.. zelf heb ik zo'n oven met kookplaat erop...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:37 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ] Dit is mijn kookplaat en helaas Drizzt word er van me verlangt dat ik daar nu iets op ga koken. Ga dus een flink deel van je show missen
quote:
Mietje.quote:
Dit is geen gegrunt, gekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grunten is een enorme no-go voor mij
Mwa half wel. En die 8-dubbele basdrum vind ik ook niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |