Van Duin heeft veel meer nummers gemaakt die geen feestmuziek zijn....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen ik ja.
Mwa de meeste vind ik nog niet echt zo eehm Feest muziek en dat had ik eigenlijk wel verwacht.
Ja, dat is waar. Maar ik ben van nature heel wantrouwend, dus ik geef sowieso zelf nooit gegevens af, nooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ze zoeken naar zo veel mogelijk gegevens natuurlijk. Jij bent dan misschien niet zo interessant maar elk 100e is er 1 voor dat soort volk.
Ja weet ik maar weet ik veul dat t r zoveel zijn!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Duin heeft veel meer nummers gemaakt die geen feestmuziek zijn....
Heel verstandig!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik ben van nature heel wantrouwend, dus ik geef sowieso zelf nooit gegevens af, nooit..
Welke post? Pasjes worden aangetekend verstuurd en pas afgegeven na identiteitscontrole en handtekening.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel verstandig!![]()
![]()
Mja misschien is voor deze pas je post wel gejat en is ie daarom al geblokkeerd.
De volgende zul je wel kennen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar weet ik veul dat t r zoveel zijn!
Ik heb al heul lang geen pas meer toe gestuurd gekregen. Krijg je ook geen codes ed meer toe gestuurd dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke post? Pasjes worden aangetekend verstuurd en pas afgegeven na identiteitscontrole en handtekening..
quote:
Whehe ja ik hou hiervanquote:
Ja, pincode. In een onherkenbare envelop met speciaal plastic waarop de code gedrukt staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al heul lang geen pas meer toe gestuurd gekregen. Krijg je ook geen codes ed meer toe gestuurd dan?
Pizza lied en de buurtsuper.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wow.... welke ken je dan nog wel?
Dan wordt je hierna op je wenken bediend.quote:
Die envelop herkennen dieven wel hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, pincode. In een onherkenbare envelop met speciaal plastic waarop de code gedrukt staat.
Nieuwe passen waar geen gewijzigde pincode bij zit, krijg je zo toegestuurd. Maar passen waar een nieuwe pincode bij zit, komen aangetekend..
Ik heb de carnavalversie maar gekozen, want ik kon de gewone niet zo snel vinden.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wordt je hierna op je wenken bediend.
Dit is de normale toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de carnavalversie maar gekozen, want ik kon de gewone niet zo snel vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |