Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het is zoooo'n stom nummer maar ik hou ervanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Here name is NOelle
I have two tickets for Iron Maiden, baby, COme with me friday don;t say maybe
Ja, zoiets vind je wel leuk hequote:
Nou ja leuk weten we ook weer hoe je over me denkt hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Sorry NIjn, was het eerste wat in me opkwam.
Jij bent Noelle..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja leuk weten we ook weer hoe je over me denkt he
Zie piquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent Noelle..
In de droom is NOelle ook een dirtbag..
Kleutersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef JoeBravo het volgende:
Half uurtje thuis na 4 uur in het park te zijn geweest en junior heeft alweer energie voor 10. En ik ben nog ka-pot
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef JoeBravo het volgende:
Half uurtje thuis na 4 uur in het park te zijn geweest en junior heeft alweer energie voor 10. En ik ben nog ka-pot
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je een update van Microsoft moet dowloaden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Yuki het volgende:
Ik was nu niet taalnazi!
Jullie snappen m'n grapje niet
Voor jou: Nquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Yuki het volgende:
Ik was nu niet taalnazi!
Jullie snappen m'n grapje niet
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik pak er zo een uit de vriezer. Wil je ook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm. Zal ik zo een ijsje halen?
Ik hep die fanaf het begin opgeslaagtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
Nijntje.Jouw naamtopic lijst.
Dat wil ik ook weer in mijn fobo zo'n lijstje, maar ik ben lui.
Ik had een jaar terug ook alles bijgehouden, maar mee gestopt en nu is het teveel werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hep die fanaf het begin opgeslaagt
Ik ga zo een fout chocoladesojaijsje (hoeveel keer woordwaarde is dat?!) halen bij de natuurwinkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik pak er zo een uit de vriezer. Wil je ook?
Foor mei is dat niet sofeel werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een jaar terug ook alles bijgehouden, maar mee gestopt en nu is het teveel werk.
Taalnasi, kun je dat eten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foor mei is dat niet sofeel werk
Hihi ik pesd de taalnasi
Volgens mij is het wat taai.quote:
True, als ik tijd teveel heb doe ik het wel weer een keer uitzoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hihi ik pesd de taalnasi
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hihi ik pesd de taalnasi
Kaaniebaal!quote:
Dat is zwaar triest inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die echt zo typen, dan is het pas echt erg.
TaaInasiquote:
Ik probeer IRL alle woorden die op FOK!taal lijken te vermijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer mijn ''vrienden'' FOK!taal zonder dat ik het door heb
Bikkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga naar huis en gelijk door naar werk
Hendig in sjieke sip, die baas. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer mijn ''vrienden'' FOK!taal zonder dat ik het door heb
"Whehe, heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hendig in sjieke sip, die baas. Opgelost, slotje.
Zoiets?
hardcore raider in WoW geweest, doet je taalgebruik ook geen goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Whehe, held![]()
" was mijn zin
Opgelost, slotje etc. nemen ze ook over
En de /care /fail dingen ook
Hardcore Twix?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hardcore raider in WoW geweest, doet je taalgebruik ook geen goed
Nouwww. Thuis in de warmtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Het is grijs en kan niet in een boom klimmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit in de boom en het blaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zit in de boom en het blaast.Nog een oude danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en als je op het knopje drukt roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog een oude dan
Het is geel en als je op het knopje drukt roodDat is echt een van de enige van al die dingen die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In before MPG die dat quote.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Soja-ijs?quote:Dat lijkt me echt enorm smerig, aangezien sojamelk ook smerig is. Maar je kan er niet tegen ofzo?
![]()
die pi, hoe toepasselijkquote:
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
MPG kan je nog wel wat eiwit-ijs bereiden denk ikquote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zeg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG kan je nog wel wat eiwit-ijs bereiden denk ik![]()
![]()
Dat zal hij met genoegen doen voor Eendjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG kan je nog wel wat eiwit-ijs bereiden denk ik![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Zo ook pakketje met CD's binnen gekregen. Nu stop ik echt met kopen..
(hoop ik)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Laatst zat er iemand over het overlijden van zijn moeder te praten, met eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Automatische PI's.Zo handig.
Vooral de [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] als standaard hebben.-PI...
Welke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
(hoop ik)
En, niet doen, lukt je toch niet
Ik ben bang dat mij dat op het gebeid van muziek niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
(hoop ik)![]()
![]()
Dat zeg ik al jarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
(hoop ik)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Lactose werkt bij mij prima als laxeermiddelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soja-ijs?Dat lijkt me echt enorm smerig, aangezien sojamelk ook smerig is. Maar je kan er niet tegen ofzo?
. Kan nog een klein beetje per dag hebben, maar iets als ijs is teveel.
Ja lief hequote:![]()
![]()
Nostradameus - Pathway (Zweedse prog-powermetal)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst zat er iemand over het overlijden van zijn moeder te praten, met een [ afbeelding ]-PI...
[..]
Welke?
En, niet doen, lukt je toch niet
Blackmores Night - Autumn Sky (wie kent Richie Blackmore nou niet)
Shakra - Infected (Zwitserse Hardrockformatie)
Xandria - Ravenheart (Duitse Goths)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja, dat soort dingen kunnen echt niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst zat er iemand over het overlijden van zijn moeder te praten, met een [ afbeelding ]-PI...eerst vond ik het altijd storend als mensen helemaal geen PI gebruikte, maar nu met die standaard PI's is het net zo storend als mensen 1 standaard hebben en er nooit meer naar kijken.
![]()
![]()
CD'squote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Ik pas hem wel aan als het echt niet kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen kunnen echt niet.eerst vond ik het altijd storend als mensen helemaal geen PI gebruikte, maar nu met die standaard PI's is het net zo storend als mensen 1 standaard hebben en er nooit meer naar kijken.
![]()
Ja, dan hebben ze een hartje als PI en dan zeggen ze.. Ik heb hoofdpijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen kunnen echt niet.eerst vond ik het altijd storend als mensen helemaal geen PI gebruikte, maar nu met die standaard PI's is het net zo storend als mensen 1 standaard hebben en er nooit meer naar kijken.
Of zoiets.
En dan vraag ik wat is daaraan, krijg ik de wind van voren,,,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
ik download om te proberen, als ik het na een aantal keer draaien nog steeds te gek vind, koop ik het op CD.quote:
drm
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
hoge kwaliteit mp3/losslessquote:
<150kbps mp3
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
IK youtube tegenwoordig eerst of luister via bol.com enzo. Alvorens ik iets bestel..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik download om te proberen, als ik het na een aantal keer draaien nog steeds te gek vind, koop ik het op CD.
drm"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
een half uur korter werken of een half uur minder aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
En morgen werk ik denk ik een half uur korter..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Beidenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een half uur korter werken of een half uur minder aanwezig zijn?.
Vandaag een half uur langer doorgegaan...![]()
te beroerde kwaliteit/lang niet alles te vinden/geen volledige nummersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK youtube tegenwoordig eerst of luister via bol.com enzo. Alvorens ik iets bestel..
3voor12luisterpaal etc zijn wel ideaal overigens.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Gewoon je PI als onderdeel van je post zien, het geeft aan op welke manier je een post moet lezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik pas hem wel aan als het echt niet kan.Wat goed!
Dan lees ik: "Goed gedaan! Ik ben trots!"Wat goed!
Dan lees ik: "Nouja, het is maar waar je trots op bent."
Wat goed!
Dan lees ik: "Goed gedaan."Wat goed!
Dan lees ik: "Euhm ok. Tof ofzo?"Wat goed!
Dan lees ik: "Hahaha, dat je daar je tijd aan verspilt. Maar tof"Wat goed!
Dan lees ik niets want dan moet ik gewoon walgen omdat dat zo'n walgelijke kut PI is.![]()
Dan mag je al mijn berichten op de eerste manier lezen, dat is toch wel heel erg treelovinghippycraphartjeszooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon je PI als onderdeel van je post zien, het geeft aan op welke manier je een post moet lezen.
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Goed gedaan! Ik ben trots!"
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Nouja, het is maar waar je trots op bent."
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Goed gedaan."
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Euhm ok. Tof ofzo?"
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Hahaha, dat je daar je tijd aan verspilt. Maar tof"
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik niets want dan moet ik gewoon walgen omdat dat zo'n walgelijke kut PI is.![]()
![]()
Ik gebruik eigenlijk nooit PI's en dat is me ook wel eens verweten.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik luister laatste tijd alleen maar via spotify en/of last.fm radio naar muziek.
Mocht ik echt cd's tegen komen voor een leuke prijs die ik nog wilde hebben koop ik ze.
Tevens heb ik een aantal bands of artiesten waar ik standaard de cd's van koop.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik niets want dan moet ik gewoon walgen omdat dat zo'n walgelijke kut PI is.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ook zelden tot nooit, vroeger wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit PI's en dat is me ook wel eens verweten..
Maar dat is helemaal weg sinds dat die standaard pi mogelijk is.![]()
Last.FM heb ik echt al lang niet meer aangehad. Mijn PC loopt ook erg stroef als ik windows mediaplayer aanzet. Heb nu wel een player via samsung gedownload, maar daar moet ik nog wat playlisten voor gaan samenstellen enzo en weet ook niet of je die met Last.fm kan koppelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef Solique het volgende:
Ik luister laatste tijd alleen maar via spotify en/of last.fm radio naar muziek.
Mocht ik echt cd's tegen komen voor een leuke prijs die ik nog wilde hebben koop ik ze.
Tevens heb ik een aantal bands of artiesten waar ik standaard de cd's van koop."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weten we nu ook hoe we haar kunnen omzeilen.
Hoe vals
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last.FM vond ik altijd zo geweldig. Aangezien ik slecht ben met muziek onthouden en nieuwe dingen vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Last.FM heb ik echt al lang niet meer aangehad. Mijn PC loopt ook erg stroef als ik windows mediaplayer aanzet. Heb nu wel een player via samsung gedownload, maar daar moet ik nog wat playlisten voor gaan samenstellen enzo en weet ook niet of je die met Last.fm kan koppelen.![]()
Muziek op mijn pc luister ik via winamp draait vaak veel beter dan wmv.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Last.FM heb ik echt al lang niet meer aangehad. Mijn PC loopt ook erg stroef als ik windows mediaplayer aanzet. Heb nu wel een player via samsung gedownload, maar daar moet ik nog wat playlisten voor gaan samenstellen enzo en weet ook niet of je die met Last.fm kan koppelen.
Maar ik luister te veel muziek
is ook niet te zien aan mijn last.fm| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
mediaplayer is groot en log, Winamp draait veel lekkerder inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Muziek op mijn pc luister ik via winamp draait vaak veel beter dan wmv.
Maar ik luister te veel muziek![]()
![]()
heb sinds kort een sonos en die kan alleen met het duurste spotify abo overweg. Ben ik nog aan het overwegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef Solique het volgende:
Tevens heb ik een aantal bands of artiesten waar ik standaard de cd's van koop.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Okee, dan kijk ik of ik WInamp kan downloaden, was er vroeger niet zo weg van om eerlijk te zijn."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als unlimited ook per 12 maanden, of 6, etc betaald kan worden neem ik dat, ga geen premium nemen alleen omdat je dan kan streamen via je mobiel ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb sinds kort een sonos en die kan alleen met het duurste spotify abo overweg. Ben ik nog aan het overwegen.
Collega heeft de duurtste spotify abbo en haalt soms de 1,5gb data verbruik via zijn mobiel
eens!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
mediaplayer is groot en log, Winamp draait veel lekkerder inderdaad.
Nas+sonos doet het nog beter overigensfull processorpower for my gamez
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
McWatte?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Vind zelf iTunes juist verrot werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nooit problemen met iTunes, had wel altijd gezeik met wmp en winamp.![]()
Ieder zo zijn mening.
nu houd ik van jequote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
VLC, gebruik ik voor beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat ene programmaatje ookalweer, was zo'n oranje pionnetje, iets met een V.![]()
![]()
VLCquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat ene programmaatje ookalweer, was zo'n oranje pionnetje, iets met een V.
Die ja, dat was iig al een hele verbetering in vergelijking met wmp op mijn laptop. Maar ik weet niet meer of die ook niets voor muziek hadden.quote:![]()
vlc, top programma voor video, niet voor muziek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat ene programmaatje ookalweer, was zo'n oranje pionnetje, iets met een V.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
mediaplayer classic ftwThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
hij zorgt voor die dure abo's!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Als unlimited ook per 12 maanden, of 6, etc betaald kan worden neem ik dat, ga geen premium nemen alleen omdat je dan kan streamen via je mobiel ofzo.
Collega heeft de duurtste spotify abbo en haalt soms de 1,5gb data verbruik via zijn mobiel
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Helpt er wel aan mee, ja. Prutserquote:
Met wf jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beiden.
Vandaag een half uur langer doorgegaan...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Blokkerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
Hoevaak moet ik de "hoi" van iemand op MSN negeren, voordat hij doorheeft dat hij niet boeiend is?
Ik heb ook dus vrij veel muziek. Luister de laatste tijd ook wel 4 cd;s per avond soms.
Wel erg rock-georienteerd,
Heb overigens uit elk werelddeel (even uitgaande van de Olympische ringen, Antarctica zal geen muzikanten hebben) wel minimaal 1 cd. Ja okee Afrika misschien niet, Freddie Mercury is er alleen maar geboren, eigenlijk komt hij uit het midden-oosten."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
Hoevaak moet ik de "hoi" van iemand op MSN negeren, voordat hij doorheeft dat hij niet boeiend is?posten.
![]()
![]()
Dus... Dus... Ik ben een slamoordenaarquote:?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Eerlijk zijn en zeggen dat je hem een saaie drol vindt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
Hoevaak moet ik de "hoi" van iemand op MSN negeren, voordat hij doorheeft dat hij niet boeiend is?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Over PI's gesproken, Whisk vroeg hoe het met Toeks pa was en condoleerde Toek met de-PI
Ik dacht echt van wtfMaar gelukkig zag ze het later zelf ook
Ja, ook zo met Tong
Bij slechte berichten wordt deeen
![]()
En zo hoort het ook."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja, heb ik gedaan, en een maand later begint die weer op MSN te zeiken en als ik hem blokkeer gaat die over de SMS verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je hem een saaie drol vindt.Come-on. Vermoeiend.
![]()
![]()
Tong is dan ook een held.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ook zo met Tong
Bij slechte berichten wordt deeen
![]()
En zo hoort het ook.![]()
Je hebt gewoon een stalkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan, en een maand later begint die weer op MSN te zeiken en als ik hem blokkeer gaat die over de SMS verder.Come-on. Vermoeiend.
Ja, ook gewoon een aardig iemand. Toen ik nog MSN aan had staan, hebben we wel eens goede gesprekken gevoerd.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mijn msn laat alleen de laatste 3 gesprekken zien. of iig maar een kort stukje, weet niet waarom, maar zo gaat het echt al weken.quote:Stalken wil ik het niet noemen, maar een beetje vervelend word het wel. Maar liever mijn MSN dan mijn SMS.
![]()
![]()
Vervelend dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn msn laat alleen de laatste 3 gesprekken zien. of iig maar een kort stukje, weet niet waarom, maar zo gaat het echt al weken.Stalken wil ik het niet noemen, maar een beetje vervelend word het wel. Maar liever mijn MSN dan mijn SMS.
[ afbeelding ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wel irritant als iemand het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn msn laat alleen de laatste 3 gesprekken zien. of iig maar een kort stukje, weet niet waarom, maar zo gaat het echt al weken.Stalken wil ik het niet noemen, maar een beetje vervelend word het wel. Maar liever mijn MSN dan mijn SMS.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor msn
Ik heb hem ook op MSN, echt serieus heb ik hem volgens mij nog niet meegemaakt. Wel heeft die een paar keer zijn excuses aangeboden als die echt extreem veel topics had geopend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook gewoon een aardig iemand. Toen ik nog MSN aan had staan, hebben we wel eens goede gesprekken gevoerd.![]()
Adium.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel irritant als iemand het niet begrijpt.
Wat is dat voor msn![]()
Je noemde mij ook al stalker. Gaat het wel goed met je liefje? Anders wil ik wel ff uit de auto komen en bij je aanbellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het ruikt al lekker dus als ik kan mee eten graag
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je noemde mij ook al stalker. Gaat het wel goed met je liefje? Anders wil ik wel ff uit de auto komen en bij je aanbellenHet ruikt al lekker dus als ik kan mee eten graag
Jij bent mijn eigenste FOK!stalker. Maar jij bent lief.
We eten tosti's. Ik deel de mijne wel met jou.![]()
Zomersvogeltjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:45 schreef summer2bird het volgende:
Teenage dirtbag
Hoi. Hoe was jullie dag?![]()
Hier wel ok, bij jou?| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Bagger opneemkwaliteit, klote telefoon
Werken. Dat was wel oke. Toen ik thuiskwam wat minder oke maar daar zwijg ik wel overquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Zomersvogeltje![]()
Hier wel ok, bij jou?
Twiddel![]()
knijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Bagger opneemkwaliteit, klote telefoon
Twiddel![]()
Weer het bekende gezeur thuis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Werken. Dat was wel oke. Toen ik thuiskwam wat minder oke maar daar zwijg ik wel over
Beter dat werk wel ok was.Wat ist?quote:
Wat wil je opnemen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Bagger opneemkwaliteit, klote telefoon![]()
quote:![]()
wil je een hoofd massage?There's a virus in my system
quote:Het klinkt zo klote nu door die versterkerquote:
Tijd om te eten![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijn
Neem ik me eens voor om fatsoenlijk eten te maken...
Drukke dag gehad ofzo?![]()
*masseer, masseer, masseer*quote:There's a virus in my system
Slechte nacht, veel nieuwe indrukken.quote:
Was gaan liggen met hoofdpijn, werd wakker met de behoefte m'n hoofd te amputeren
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slechte nacht, veel nieuwe indrukken.
Was gaan liggen met hoofdpijn, werd wakker met de behoefte m'n hoofd te amputeren
Allemaal even teveel van het goede dus. Morgen is het vast beter dan.![]()
![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal even teveel van het goede dus. Morgen is het vast beter dan.
Maar er moet zo wel eten in en ik kan nu niet eens staan![]()
ik was gelijk je haarquote:
Als ik niet zo ver weg woonde was ik voor je komen koken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar er moet zo wel eten in en ik kan nu niet eens staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op je hoofd Yuki
Ventje ligt uitgeteld op de bank
Eindelijk
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Gister was ook al tof, en morgen word het voor het grootste deel toch ook nog lekker weer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat het bij deze mooie dag blijft![]()
Klopt, maar tegen de tijd dat ik er iets aan kan hebben (na vijfen) is het slecht (zeggen 'ze')quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister was ook al tof, en morgen word het voor het grootste deel toch ook nog lekker weer?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen de tijd dat ik er iets aan kan hebben (na vijfen) is het slecht (zeggen 'ze')
Zeggen ze ja.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik niet zo ver weg woonde was ik voor je komen koken.![]()
![]()
Ik ga zo toch maar even wat proberen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
lekker hehquote:
Yuki? Koken kan ik niet, maar ik wil best wat voor je halen hoorZit toch in de buurt
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Gisteren was het onwijs lekker, vandaag was het ook wel lekker, maar minder helder dan gisteren. Hopelijk is het morgen lekker BBQ weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister was ook al tof, en morgen word het voor het grootste deel toch ook nog lekker weer?![]()
![]()
Je moet wel eten inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo toch maar even wat proberen![]()
![]()
Dan jij ook eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef JoeBravo het volgende:
op je hoofd Yuki
Ventje ligt uitgeteld op de bank
Eindelijkop je hoofd
Beter probeer je het vandaag stalkertje. Morgen wordt het wat minder s middags ... Lees regen enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren was het onwijs lekker, vandaag was het ook wel lekker, maar minder helder dan gisteren. Hopelijk is het morgen lekker BBQ weer.![]()
Wil ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren was het onwijs lekker, vandaag was het ook wel lekker, maar minder helder dan gisteren. Hopelijk is het morgen lekker BBQ weer.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb allemaal vers eten in huis en ik heb geen geld voor afhaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Yuki? Koken kan ik niet, maar ik wil best wat voor je halen hoorZit toch in de buurt
Maar lief aangeboden
Ik heb geen zin om te BBQen vandaag. Dan maar niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Beter probeer je het vandaag stalkertje. Morgen wordt het wat minder s middags ... Lees regen enzo.![]()
ik weet niet welk weer bericht jullie lezen maar de wokjes gaan morgen bbqen
al is het onder een zonnescherm maar ge barbequed wordt er
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Desnoods binnen zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet welk weer bericht jullie lezen maar de wokjes gaan morgen bbqen
al is het onder een zonnescherm maar ge barbequed wordt er![]()
![]()
al moeten we in de schuur gaan zittenquote:![]()
we doen het wel als lunch voor de zekerheid
Al donderen er honderd bommen op Borssele, gebarbecued wordt erquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
al is het onder een zonnescherm maar ge barbequed wordt er
er zijn niet zo veel dingen waar ik zeker van ben in het leven maar dit is er wel 1quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al donderen er honderd bommen op Borssele, gebarbecued wordt er
in mijn tijd had iedereen diequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er wel eentje willen hebben.
Wij hadden er ook zo eentje, met draaischijf.
Borssele is nog wel een eindje weg gelukkig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al donderen er honderd bommen op Borssele, gebarbecued wordt er![]()
![]()
De dood, belasting betalen en morgen bbqenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn niet zo veel dingen waar ik zeker van ben in het leven maar dit is er wel 1
de dood.... invriezen? dan is het toch weer onzeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
De dood, belasting betalen en morgen bbqen
belasting ontduiken kan ik![]()
BBQ = feit
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hans is ook al oud, hebben we vanmiddag geconcludeerd![]()
![]()
maar.... als hij al oud is, wat ben ik danP?![]()
Dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hans is ook al oud, hebben we vanmiddag geconcludeerd
Of alweer verdrongen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
O, ik moet internet even afstaan aan maxiwok...![]()
![]()
Winamp is geinstalleerd, misschien dat ik dus nu wat vaker via de PC muziek ga luisteren en mijn Last.FM weer actief wordt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jij bent wokquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zie pagina 1, oudjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist.
Of alweer verdrongen.
Smakelijk alvast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
Groente bij elkaar gooien en er een salade van maken![]()
![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
Groente bij elkaar gooien en er een salade van maken"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Iemand Nailed (uit 2006) gezien? Ga nu kijken
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
avond
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]Jij bent mijn eigenste FOK!stalker. Maar jij bent lief.
We eten tosti's. Ik deel de mijne wel met jou.Tosti's
![]()
Jij geilt best wel op Myr, toch?quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nu probeer je me terug te pakken omdat ik het vertelde van jou en troll he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij geilt best wel op Myr, toch?
Maar jij en troll zijn gewoon gemaakt voor elkaar.![]()
![]()
Nee ik ben homo, zie mijn active topicsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij geilt best wel op Myr, toch?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu probeer je me terug te pakken omdat ik het vertelde van jou en troll he?
Maar jij en troll zijn gewoon gemaakt voor elkaar.
Nee, het valt me gewoon op dat die gast hier post omdat jij hier post, alleen op jou reageert en je stalkt
Maar daar post ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee ik ben homo, zie mijn active topics![]()
![]()
Dan ga ik mn haren maar eens kortwieken. Is hard nodig. En over 2 maanden moet deze vloerbedekking er toch uit dus ik hoef het ook niet netjes op te ruimen ook
taxiquote:
nog ouderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens wok anders nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
We waren er al achter dat ik niet oud was.
zo de kippenbouten zijn gekruid nou wachten tot de BBQ op temperatuur is![]()
Okay, dat is gewoon nasty.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga ik mn haren maar eens kortwieken. Is hard nodig. En over 2 maanden moet deze vloerbedekking er toch uit dus ik hoef het ook niet netjes op te ruimen ook![]()
Wéér?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de kippenbouten zijn gekruid nou wachten tot de BBQ op temperatuur is![]()
![]()
![]()
Pics of je liegt ut!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga ik mn haren maar eens kortwieken. Is hard nodig. En over 2 maanden moet deze vloerbedekking er toch uit dus ik hoef het ook niet netjes op te ruimen ook![]()
quote:![]()
![]()
het is ook zo'n goed weer en nicole is werken dus kan ik het wel in mijn eentje gezellie maken
In mijn eentje ben ik soms al te lui om een eitje te bakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is ook zo'n goed weer en nicole is werken dus kan ik het wel in mijn eentje gezellie maken![]()
![]()
zo, ventje ligt weer in bed, kan ik weer bijkomen.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn eentje ben ik soms al te lui om een eitje te bakken.![]()
![]()
Avond
Eten ook weer op
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn eentje ben ik soms al te lui om een eitje te bakken.![]()
ik normaal ook
mijn beste maatje en ik hebben net epische sushi gemaakt en gegeten![]()
Nu thuis, zometeen ff mn tas in gaan pakken voor mn marathonwerkdag van 25 uur
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Dat mag heul niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn beste maatje en ik hebben net epische sushi gemaakt en gegeten![]()
Nu thuis, zometeen ff mn tas in gaan pakken voor mn marathonwerkdag van 25 uur![]()
![]()
Ik heb stokbrood met brie, huzarensalade en balletjes gehakt op.
tzijn twee verschillende bazenquote:en ik mag een paar uurtjes tukken tussendoor ( @work, dat dan weer wel)
prima warm weer etenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
Ik heb stokbrood met brie, huzarensalade en balletjes gehakt op.
O zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tzijn twee verschillende bazenen ik mag een paar uurtjes tukken tussendoor ( @work, dat dan weer wel)
![]()
![]()
tis niet heel relaxed maareehmquote:220 e vangen met zon dagje is wel weer
Dat is wel nice.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis niet heel relaxed maareehm220 e vangen met zon dagje is wel weer
![]()
![]()
Uitzicht vandaag staand op het dak van mijn werk (gemaakt door collega)Zekerquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Solique op 02-08-2011 20:24:59 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Klaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga ik mn haren maar eens kortwieken. Is hard nodig. En over 2 maanden moet deze vloerbedekking er toch uit dus ik hoef het ook niet netjes op te ruimen ook
gewoon net zo lang laten staan tot een huisgenoot zich eraan gaat storenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet de afwas nog doen. Geen zin.....
Ik ook, maar die staat er morgen ook nog wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet de afwas nog doen. Geen zin.....![]()
![]()
Laten staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet de afwas nog doen. Geen zin.....Of uit het raam tiefen
![]()
Ik ga het studentenbestaan nog missenNOT
quote:
ik zal niet zeggen dat ze overtijd zijnquote:![]()
maar later dan normaal is het wel
ik heb 2 meiden die dat best kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet de afwas nog doen. Geen zin.....
lang opblijven is leuk voor hun, en als ze wat langer doorslapen is het lekker voor jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal niet zeggen dat ze overtijd zijn![]()
maar later dan normaal is het welwin-win, en het kan prima
het is vakantie
Ik heb ook nog afwas, maar bij het koken was ik al duizelig dus afwassen laat ik even
Ik spoel de boel wel goed om, dan loopt het iig niet van m'n aanrecht af
Dagje kan het wel hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
Ik heb ook nog oppas, maar bij het koken was ik al duizelig dus afwassen laat ik even
Ik spoel de boel wel goed om, dan loopt het iig niet van m'n aanrecht af![]()
![]()
Dan is het wel heel erg als mijn huisgenoten zich eraan gaan storen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon net zo lang laten staan tot een huisgenoot zich eraan gaat storen
* douche-eendje heeft een eigen keukentje.![]()
Jemig, m'n hoofd werkt echt niet meer
Ik heb nog oppas. Pardon?Er stond al ietsquote:van gisteren
Ik werd al bijna jaloers op je oppasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
Jemig, m'n hoofd werkt echt niet meer
Ik heb nog oppas. Pardon?
[..]
Er stond al ietsvan gisteren
ik heb nog wel wat afwas staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 2 meiden die dat best kunnen
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: