VLC, gebruik ik voor beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat ene programmaatje ookalweer, was zo'n oranje pionnetje, iets met een V.
VLCquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat ene programmaatje ookalweer, was zo'n oranje pionnetje, iets met een V.
Die ja, dat was iig al een hele verbetering in vergelijking met wmp op mijn laptop. Maar ik weet niet meer of die ook niets voor muziek hadden.quote:
vlc, top programma voor video, niet voor muziek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
hij zorgt voor die dure abo's!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Als unlimited ook per 12 maanden, of 6, etc betaald kan worden neem ik dat, ga geen premium nemen alleen omdat je dan kan streamen via je mobiel ofzo.
Collega heeft de duurtste spotify abbo en haalt soms de 1,5gb data verbruik via zijn mobiel
Helpt er wel aan mee, ja. Prutserquote:
Met wf jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beiden.
Vandaag een half uur langer doorgegaan...
Blokkerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
Hoevaak moet ik de "hoi" van iemand op MSN negeren, voordat hij doorheeft dat hij niet boeiend is?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
Hoevaak moet ik de "hoi" van iemand op MSN negeren, voordat hij doorheeft dat hij niet boeiend is?
Dus... Dus... Ik ben een slamoordenaarquote:
Eerlijk zijn en zeggen dat je hem een saaie drol vindt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
-PI
Ja, heb ik gedaan, en een maand later begint die weer op MSN te zeiken en als ik hem blokkeer gaat die over de SMS verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je hem een saaie drol vindt.
Tong is dan ook een held.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ook zo met Tong
Bij slechte berichten wordt deeen
![]()
En zo hoort het ook.
Je hebt gewoon een stalkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan, en een maand later begint die weer op MSN te zeiken en als ik hem blokkeer gaat die over de SMS verder.Come-on. Vermoeiend.
Ja, ook gewoon een aardig iemand. Toen ik nog MSN aan had staan, hebben we wel eens goede gesprekken gevoerd.quote:
Mijn msn laat alleen de laatste 3 gesprekken zien. of iig maar een kort stukje, weet niet waarom, maar zo gaat het echt al weken.quote:
Vervelend dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn msn laat alleen de laatste 3 gesprekken zien. of iig maar een kort stukje, weet niet waarom, maar zo gaat het echt al weken.Stalken wil ik het niet noemen, maar een beetje vervelend word het wel. Maar liever mijn MSN dan mijn SMS.
[ afbeelding ]
Wel irritant als iemand het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn msn laat alleen de laatste 3 gesprekken zien. of iig maar een kort stukje, weet niet waarom, maar zo gaat het echt al weken.Stalken wil ik het niet noemen, maar een beetje vervelend word het wel. Maar liever mijn MSN dan mijn SMS.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |