Beidenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een half uur korter werken of een half uur minder aanwezig zijn?
te beroerde kwaliteit/lang niet alles te vinden/geen volledige nummersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK youtube tegenwoordig eerst of luister via bol.com enzo. Alvorens ik iets bestel..
Gewoon je PI als onderdeel van je post zien, het geeft aan op welke manier je een post moet lezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik pas hem wel aan als het echt niet kan.
Wat goed!
Wat goed!
Wat goed!
Wat goed!
Wat goed!
Wat goed!
Dan mag je al mijn berichten op de eerste manier lezen, dat is toch wel heel erg treelovinghippycraphartjeszooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon je PI als onderdeel van je post zien, het geeft aan op welke manier je een post moet lezen.
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Goed gedaan! Ik ben trots!"
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Nouja, het is maar waar je trots op bent."
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Goed gedaan."
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Euhm ok. Tof ofzo?"
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik: "Hahaha, dat je daar je tijd aan verspilt. Maar tof"
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik niets want dan moet ik gewoon walgen omdat dat zo'n walgelijke kut PI is.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ] Wat goed!
Dan lees ik niets want dan moet ik gewoon walgen omdat dat zo'n walgelijke kut PI is.
Ik ook zelden tot nooit, vroeger wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit PI's en dat is me ook wel eens verweten..
Last.FM heb ik echt al lang niet meer aangehad. Mijn PC loopt ook erg stroef als ik windows mediaplayer aanzet. Heb nu wel een player via samsung gedownload, maar daar moet ik nog wat playlisten voor gaan samenstellen enzo en weet ook niet of je die met Last.fm kan koppelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef Solique het volgende:
Ik luister laatste tijd alleen maar via spotify en/of last.fm radio naar muziek.
Mocht ik echt cd's tegen komen voor een leuke prijs die ik nog wilde hebben koop ik ze.
Tevens heb ik een aantal bands of artiesten waar ik standaard de cd's van koop.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weten we nu ook hoe we haar kunnen omzeilen.
Last.FM vond ik altijd zo geweldig. Aangezien ik slecht ben met muziek onthouden en nieuwe dingen vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Last.FM heb ik echt al lang niet meer aangehad. Mijn PC loopt ook erg stroef als ik windows mediaplayer aanzet. Heb nu wel een player via samsung gedownload, maar daar moet ik nog wat playlisten voor gaan samenstellen enzo en weet ook niet of je die met Last.fm kan koppelen.
Muziek op mijn pc luister ik via winamp draait vaak veel beter dan wmv.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Last.FM heb ik echt al lang niet meer aangehad. Mijn PC loopt ook erg stroef als ik windows mediaplayer aanzet. Heb nu wel een player via samsung gedownload, maar daar moet ik nog wat playlisten voor gaan samenstellen enzo en weet ook niet of je die met Last.fm kan koppelen.
mediaplayer is groot en log, Winamp draait veel lekkerder inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Muziek op mijn pc luister ik via winamp draait vaak veel beter dan wmv.
Maar ik luister te veel muziek
heb sinds kort een sonos en die kan alleen met het duurste spotify abo overweg. Ben ik nog aan het overwegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef Solique het volgende:
Ik luister laatste tijd alleen maar via spotify en/of last.fm radio naar muziek.
Mocht ik echt cd's tegen komen voor een leuke prijs die ik nog wilde hebben koop ik ze.
Tevens heb ik een aantal bands of artiesten waar ik standaard de cd's van koop.
Als unlimited ook per 12 maanden, of 6, etc betaald kan worden neem ik dat, ga geen premium nemen alleen omdat je dan kan streamen via je mobiel ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb sinds kort een sonos en die kan alleen met het duurste spotify abo overweg. Ben ik nog aan het overwegen.
eens!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
mediaplayer is groot en log, Winamp draait veel lekkerder inderdaad.
McWatte?quote:
Vind zelf iTunes juist verrot werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nooit problemen met iTunes, had wel altijd gezeik met wmp en winamp.
nu houd ik van jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |