" EINZ BAN!@!! " werkt irl niet zo indrukwekkend hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Modjes zijn meestal nooit liefZe straffen je
Alleen bij de/door de politiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
" EINZ BAN!@!! " werkt irl niet zo indrukwekkend hoor.
Soms een bitch moet kunnen. Overigens nooit onterecht. Vind ik zelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op fok danirl weet ik het niet
ik ben irl heeel lief.. ik doe zelfs wat!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
Barretje is gewoon een forumbitch ofzo, in het dagelijks leven is ze een of ander lief engeltje denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben irl heeel lief.. ik doe zelfs wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke bak je het meest dan
![]()
[..]
En hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kan niet, er is iemand die steeds met me wil praten en ik niet met haar en mobiel kan ik niet blockenquote:
Ok.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan niet, er is iemand die steeds met me wil praten en ik niet met haar en mobiel kan ik niet blockenIk zet zo de pc wel aan
![]()
Tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen een bezoekje brengen aan een vlinder- en tropische vogel tuin
Vanmorgen zijn we de berg eens op gereden en gewandeld
Wat een mooi uitzicht
[ afbeelding ]
in pyjama broekquote:
Was/is het ookquote:
¿quote:
Foto's maken is echt tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was/is het ook
Thanx
Ik hoop zometeen ook mooie kleurrijke foto's te kunnen maken van diverse tropische vliegende beesten
Even wachten tot de kleine en opa terug zijn van het zwembad
Enjoy!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Ladylike het volgende:
We hebben er al een hoop gemaakt
Alleen maar op het strand hangen is ook zo ... tja... niets...
Maar ik wilde alleen even die foto delen
Thanx voor de intersse
Ben weer off![]()
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen een bezoekje brengen aan een vlinder- en tropische vogel tuin
Vanmorgen zijn we de berg eens op gereden en gewandeld
Wat een mooi uitzicht
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Ladylike het volgende:
We hebben er al een hoop gemaakt
Alleen maar op het strand hangen is ook zo ... tja... niets...
Maar ik wilde alleen even die foto delen
Thanx voor de intersse
Ben weer off![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |