Nu niet gaan haten op Rotterdam he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Omdat Rotterdam. Maar je mag ze allebei hebben hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Jij komt Nijntje hosselen. Ik heb het wel door.
17 cmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
nee, maar leg eens uit wat jij te bieden hebt aan Nijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
17 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijntje zei gisteren dat ze er wel klaar voor was.
Veel plezier saampjes.![]()
Marijkequote:
[..]
[..]
17 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je toch gelijk Myr
![]()
Barquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef Barreltje het volgende:
[me=Barreltje] d'r bijdrage aan de discussie :
[/me]
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
KGquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MarijkeAlles goed?
[..]Had je toch gelijk Myr
![]()
[..]
Bar
Ik ben nog net zo ver als een maand geledenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KGJa, alles goed, alleen super druk en moe
Met jou dan?
Ik weet niet hoe ver je toen was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben nog net zo ver als een maand geledenMaar geniet wel van mn extra vrije tijd
Waarom druk?
in den haag vandaag??quote:
Misschien wat dat betreftquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je toen was?Extra vrije tijd?
Werk hehet is druk want vakantieperiode
quote:
Verkeerd antwoord, ik leer het je nog wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien wat dat betreftDaar heb ik te weinig verstand van. In alle andere gevallen: KG
Wie leert wie nou watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord, ik leer het je nog wel.
Dit, waarde onzin user, heeft niets met autisme te makenquote:
Jij wint het heus wel van Trollscience hoorquote:
Wel met onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit, waarde onzin user, heeft niets met autisme te maken
Dudequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij wint het heus wel van Trollscience hoor
Maar ik had gelijk, wat meteen jouw "altijd gelijk hebben" ongeldig maakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel met onzinIedereen weet dat ik altijd gelijk heb
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]je hebt toch wel meegekregen dat ik een maand geleden weg ben gegaan uit Noordwijk?
[..]nope, kom je naar Utrecht?
We hebben hier leuke terrasjes hoor
Ik wil naar een Mini gaan kijken, dus ik de verkoper mailen.quote:
quote:
Troll!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef Trollscience het volgende:
Hoi, Ik kom hier nooit want ik lust geen koffie. Maar het gaat hier geloof ik toch niet over koffie.
Ahahahaha KG, ouwe heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij wint het heus wel van Trollscience hoor
Wtfffffffffquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nijntje zei gisteren dat ze er wel klaar voor was.
Veel plezier saampjes.
[..]
[..]
17 cmE-penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ach, gewoon even afwachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil naar een Mini gaan kijken, dus ik de verkoper mailen.
En het is goed om te komen kijken een donderdag. Maar vanavond komen er ook al mensen kijken
Ja, subtiel is die he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Troll!
Je bent hier door mij hè?
Ik ookquote:
Het is mijn mening dat verstand hebben van penismaten niet hoort bij het geldige spectrum van alles weten. Derhalve mag je daar meer van weten dan ik dat doequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik had gelijk, wat meteen jouw "altijd gelijk hebben" ongeldig maakt.
quote:
Ik zal nog eens een verhaal typenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMaar moet weer werken, laters
Okay. Daar kan ik mee leven. Dan wil ik voortaan aangesproken worden als Myraela de penismaten-expert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is mijn mening dat verstand hebben van penismaten niet hoort bij het geldige spectrum van alles weten. Derhalve mag je daar meer van weten dan ik dat doeVoor de rest: Ik heb altijd gelijk, dus ook hierin
Ik zou het in je sig zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Daar kan ik mee leven. Dan wil ik voortaan aangesproken worden als Myraela de penismaten-expert.
Nee, dan krijg ik vieze oude mannen reacties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou het in je sig zetten
Dan moet je geen hoogtevrees hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:05 schreef Solique het volgende:
En terug van lunch
Ook even op het dak van de toren gestaan, 21ste verdieping is aardig hoog.
Zo erg als iemand zijn maten doorgeeft?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik vieze oude mannen reacties.
Ja, dat soort dingen wil ik niet weten. Piemels zijn vies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo erg als iemand zijn maten doorgeeft?Met foto's ter verduidelijking natuurlijk
![]()
Het slechtste bedrijf waar ik ooit een contract mee heb gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
Het zou zo fijn zijn als ze hier eens een airco komen installeren. Arko
Mond open!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen wil ik niet weten. Piemels zijn vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |