Ik heb hem ook op MSN, echt serieus heb ik hem volgens mij nog niet meegemaakt. Wel heeft die een paar keer zijn excuses aangeboden als die echt extreem veel topics had geopend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook gewoon een aardig iemand. Toen ik nog MSN aan had staan, hebben we wel eens goede gesprekken gevoerd.
Adium.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel irritant als iemand het niet begrijpt.
Wat is dat voor msn
Je noemde mij ook al stalker. Gaat het wel goed met je liefje? Anders wil ik wel ff uit de auto komen en bij je aanbellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn msn laat alleen de laatste 3 gesprekken zien. of iig maar een kort stukje, weet niet waarom, maar zo gaat het echt al weken.Stalken wil ik het niet noemen, maar een beetje vervelend word het wel. Maar liever mijn MSN dan mijn SMS.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je noemde mij ook al stalker. Gaat het wel goed met je liefje? Anders wil ik wel ff uit de auto komen en bij je aanbellenHet ruikt al lekker dus als ik kan mee eten graag
Zomersvogeltjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:45 schreef summer2bird het volgende:
Teenage dirtbag
Hoi. Hoe was jullie dag?
Werken. Dat was wel oke. Toen ik thuiskwam wat minder oke maar daar zwijg ik wel overquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Zomersvogeltje![]()
Hier wel ok, bij jou?
knijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Bagger opneemkwaliteit, klote telefoon
Weer het bekende gezeur thuis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Werken. Dat was wel oke. Toen ik thuiskwam wat minder oke maar daar zwijg ik wel over
Wat ist?quote:
Wat wil je opnemen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Bagger opneemkwaliteit, klote telefoon
quote:
quote:
Het klinkt zo klote nu door die versterkerquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijn
Neem ik me eens voor om fatsoenlijk eten te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |